Sari la conținut

Postări Recomandate

Sa va zic una sa va simteti bine.

Acu vreo 5 ani s-a rezemat nevasta cu masina intr-un qashqai.

Subaru nostru veche, necizelata, necomputerizata, cu 2 airbaguri si bullbar de plastic (sau ce cacat e ala)

Qashqai, mama ingineriei, aratoasa cu spume, drac sa o ia cate airbag avea.

Noi iesiti din afacerea asta cu carnet suspendat nevasta pe 3 luni, ala a iesit din afacere cu masina facuta varza.Literally.

 

Efectiv i-a dat un branci nevasta, la o iesire din parcare, nu va imaginati cine stie ce head-on collision. Pe ala cu masinuta inca il mai vad si azi, BZ06CAT, neagra.

Nu stiu cat l-a costat reparatia dar masina avea ambele usi varza, stalp central terci si ziceau aia ca pare stramba toata masina.

La noi nu ca n-a sarit airbag, nu s-a spart nici bulbar ala de plastic, sau sa imi sara macar filament la vreun bec. Nu mi-a placut niciodata qasqai, nu imi place cum arata,dar din ziua aia mi-e scarba cu talent.

 

Nu fac apologia masinilor vechi, dar pe vremuri parca ma simteam mai inconjurat de lucruri care ma mai si protejeaza intr-o masina. Acu pare sa ne inconjoare de lucruri smechere incat sa nu ajungem in c@cat, dar ce te faci la o faza de-asta simpla cand chiar ajungi in shit...?

 

Just my 2 cents..

 

Ah, uitam. Masina aia avea 26 de zile de cand o cumparase.

Take that for a bad luck..

 

asa cred si eu ca voi ramane suprins intre coliziunea unei lada Niva cu Dusterul

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

Imi pun banii pe niva.

Imi place enorm Dusterul dar am fost intarcat demult...

 

Culmea e ca sunt situatii in care prefer Dusterul in locul Foresterului.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mersi de pont!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

De ce nu si noul Vitara diesel...?

 

Consum destul de mic, sistem de tractiune care nu se face de ras, cuplu ... (doar) 320nm, cutie automata (daca se doreste), foarte bine echipata, preturi de intretinere destul de rezonabile.

 

Pentru un buget mai mic, exista varianta pe benzina - (recomand) echiparea Passion, care este de asemenea destul de economica:

 

Recomand achizitia de la dealerii din provincie - preturi MULT MAI BUNE (inclusiv la service) decat ale celor din Bucuresti !

 

Vorba editorului de la turatii.ro: (noul vitara) "are bunici campioni"...!

Editat de tau888
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
De ce nu te uiti si dupa un Suzuki S-Cross 1.6 ELEGANCE TOP CVT ALLGRIP? Ai o cutie automata laudata pentru liniaritatea ei si consumul redus, 4WD, comportament pe asfalt mai bun decat al lui Dusterica, comportament dinamic similar, in caz ca te gandesti la GPL, instalatia va fi mai ieftina (motor aspirat normal), si din cate imi amintesc eu Suzuki sta bine la fiabilitate si pret intretinere.

 

La Qashqai nu stiu de ce te-ai uitat, din cate stiu eu nu exista 4x4 cu cutie automata.

Afland ca e facut in Ungaria deja presimt un abonament la tara vecina in domeniul auto.

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are de-a face cu provenienta. Pur si simplu de la o vreme incoace (cred ca a inceput cu Renault Espace ce a luat pentru prima data 5 stele la NCAP) masinile se fac mult mai "deformabile" la impact, pentru a absorbi socul si pasagerii sa fie mai protejati. O masina mai veche va iesi mai "intreaga" dintr-o "intalnire", dar si ocupantii ei vor resimti mai tare forta impactului.

  • Like 4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...de la o vreme incoace (cred ca a inceput cu Renault Espace ce a luat pentru prima data 5 stele la NCAP) masinile se fac mult mai "deformabile" la impact, pentru a absorbi socul si pasagerii sa fie mai protejati. O masina mai veche va iesi mai "intreaga" dintr-o "intalnire", dar si ocupantii ei vor resimti mai tare forta impactului.

Exact.

https://m.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

 

Si legat de Vitara aia noua... Cred ca era mai bine sa ii zica altfel... Pt ca nu mai are nimic de-a face cu tac'su, bunicu'su sau stra-bunicu'su.

Ma rog... Părerea mea.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...