Da, tocmai de aceea la mine a devenit reflex apasarea butonului imediat dupa pornirea motorului, chiar daca il pot dezactiva (sau ma rog inhiba) permanent din soft nu am facut asta pentru ca din cand in cand il mai las activat, "A taiat" imi poate da cateva indicii despre "starea" masinii exemplu incarcarea bateriei sub 80 %, regenerarea activa si toate celelalte conditionari fara sa mai apelez la diagnoza.
@abcLa început îl dezactivam, apoi am uitat o dată, de două ori samd și am ajuns să mă obișnuiesc așa, Îl dezactivez când ajung ”bară la bară”. Mai nou, am pus ochii pe Duster 3 Eco G 120 - dar să vedem mai întâi cum merge noul motor.
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Salutare,
Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate.
Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca. Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi. Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.
Spor la treaba
Salutare!
Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit.
Situația curentă:
Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire.
Întrebări pentru comunitate:
Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)?
– Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență?
Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model?
– Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp.
La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv?
– flanșă superioară?
– burduf de protecție și tampon de limitare?
– bucșe de prindere / șuruburi?
– alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4?
Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București?
Orice informație din experiență directă este binevenită.
Mersi mult!
Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil.
Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte).
Spor si bafta!