Dar iti faci treaba cu 1.6, al naibii de bine ,cu toate că este din sec xx.
Eu unul sant mulțumit de 1.6 ma duce unde vreau,cand vreau ,are strictul necesar pt sec xx| .
Acum fiecare are asteptări diferite de la o mașină. Dar sa nu uitam ca este DECÂT un lucru de care ne folosim ,mulți nu își dau seama de asta.Masina este EGAL cu statutul social.Altele sant importante in viață cel puțin pt mine .
N-am inteles ce vrei de fapt.
In curbe tre sa adaptezi viteza. Nu, nu vibrează lângă camioane.
1.6 e motor de secol 20. Suntem in secolul 21. Tin sa precizez asta fiindca nu toata lumea conștientizează.
Cel de 150 cp este relativ nou ,nu poti sa fii sigur pe fiabilitatea motorului, pe cand cel de 1.6 este de ceva timp pe șosele si nu sa plâns lumea de el .Este adevarat este puțin gurmand dar il pui pe gaz si sanatate .
Mulți dintre noi folosim această mașină pentru de toate. Eu o am de aproape o lună și am parcurs deja 4.500 kilometri de la autostradă la coclauri, deocamdată coclauri reprezentând doar drumuri forestiere și de câmp. Mi se pare un compromis foarte bun. Pe de altă parte când te dai jos dintr-un BMW destul de rapid este posibil ca motorul de 1.6 fără turbină să ți se pară leneș, deși altora li se pare OK. Ideal ar fi să faci drive test cu ambele variante de motorizare și să alegi ceea ce ți se potrivește.
Da,la astea de iarna ma refeream. Turcul de la care l-am luat pe al meu mi-a dat 2 optiuni pentru masina,ori all season ori de iarna simple,si logic am zis da-mi nene alea de iarna lasa-ma cu all season,nu cunosc si nu-mi vine sa fac "teste" din astea din primul an,mai ales ca pe aici unde stau eu in Germania e cam ghetus iarna
Oricum,pana la urma le-am pus pe cele bune pe fata,cum faceam de altfel si pe fostul Golf
Mersi de ajutor/sfaturi,drumuri bune
Niciodată Duster-ul nu va avea pe curbe stabilitatea BMW-ului, dar nici prea rău nu stă. Eu zic că se descurcă decent. În ceea ce privește depășirea TIR-urilor nu ai nici-o problemă de stabilitate. Despre sirenaj nu știu ce să îți spun pentru că n-am. Nu am avut bani și de sirenaj.
Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste 30 ani. Apoi a apărut Solenza. Aceiași indivizi spuneau că Solenza este vai de capul ei, iar Supernova este foarte bună. După care a apărut Loganul, iar paroxismul a atins cote maxime. Până și Oltcitul era văzut ca fiind mai bun, iar când s-a scos Solenza din fabricație a ajuns să fie vândută SH mai scumpă decât fusese nouă.
De asemenea când Dacia a scos motorul de 0.9 TCE aceiași indivizi î
Anvelopa care are clasa A la gradul de aderenta pe umed/franare pe umed.
Depinde foarte mult in ce conditii mergi de obicei, astfel ca acea clasa A o sa se transforme la un moment dat ba in B, poate C sau chiar mai jos.
In plus, clasele date de catre "magazinele de specialitate" sunt pur si simplu depasite, cel putin o parte din ele - vezi aici
Are logica ce spui tu, dar daca e vorba de cauciucuri de iarna eu le-as pune pe cele mai bune pe fata, mai ales la 4x2, ca sa nu ai probleme pe suprafete dificile, zapada, gheata. Avand in vedere ca intrebarea lui Andy vine la momentul asta, cred ca se referea la cauciucuri de iarna, desi n-a precizat.
1
punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
Salutare tuturor!
Aduc in discutie problema mea, respectiv Duster 2 1.3 tce 150 cp, an 2020 , am observat ca nu porneste ventilatorul GMV, temperatura lichid de racire a ajuns la 110 grade, masurata cu testerul in port OBD.In bord nu a crescut mai mult de jumatate la pavele. Mentionez ca termostatul deschide normal la 98 grade, ventilatorul fonctioneaza daca pornesc AC. Am inlocuit sonda de temperatura din corp termostat cu una orig Renault, si tot nu porneste. Orice parare a fi de ajutor.Multumesc!
Hello again Mario, you need the full suffix of the gearbox TL8xxx, which is on the nameplate, please see attached. According to it, you can get the gearbox ratios, just for example in the second screenshot.
PS: regarding “…I decide what the new ratios should be … I think I will make the 1st gear 40% shorter. The 2nd gear 20% and the 3th gear 10%.” this is up to you, no comment.