Sari la conținut

Postări Recomandate

Manualul nu specifică că trebuie tras un nou fir în cutia de siguranțe ci doar unde să pui siguranța.

Ai mai multe opțiuni:

- te cerți cu reprezentanța să termine ce a început

- tragi 2 fire până în compartimentul motor pentru + permanent și + după contact

- tragi un sigur fir mai gros și folosești firele existente în spate pentru +prin contact(releu) + permanent

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 202
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pam..pam.. Mi-am pus carlig fara a necesita decuparea barii. Producator AUTO-HAK. Nu s-a gaurit absolut nimic, gaurile sunt gata facute din fabrica. Un mic amanunt la achizitionarea carligului, spe

Da, pe 7 sau 13 pini

La ph1 UCH-ul nu e așa de sensibil.   Recomandarea e să pui instalație "inteligentă" sau să îți faci una cu relee, de ce:   -semnalizarea trece prin UCH 2x21w+4w + 21w remorca x2 pe avarii = ? -

Posted Images

Revin cu deznodământul poveștii cu pinii nelegați în priza de rulotă...

Cei de la reprezentanță au terminat până la urmă lucrarea (au tras cele 2 fire). Experiența mi-a lăsat un gust foarte amar, dacă știam că o să iasă așa nu îi lăsam să-mi măcelărească mașina nouă, mai bine mă lipseam de pinii ăia și rămâneau strict doar luminile pt. rulotă.

Mi-am pierdut o zi întreagă cu treaba asta, mi-am mâncat nervii cu obraznicii ăștia de la reprezentanță, că degeaba am tot încercat să le explic înainte de lucrare care este problema, s-au apucat și au desfăcut jumătate de mașină și au tras doar 1 fir!, cu toate că le-am spus de n ori că e vorba de 2 fire, au montat totul la loc, au scos mașina și mi-au dat cheia că e gata mașina, apoi când i-am întrebat de al doilea fir au băgat iarăși mașina, iarăși au desfăcut totul și au tras și al doilea fir. Cel mai rău îmi pare că au tras ca animalele de plastice și au rupt clipsurile și acum stau toate ca p*la și nu se mai îmbină frumos. Plus că firul acela pe contact pentru frigiderul din rulotă mi se pare prea subțire și sper să nu se topească la prima folosire.

Am cerut insistent o hârtie să am o dovadă cu operațiunea de ieri dar au refuzat categoric să-mi dea. Așa nu am nicio dovadă că am fost la ei, dacă fac reclamație în altă parte pot să zică că mi-am montat în altă parte firele alea, nu la ei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Suna la Vocea Clientului, explica-le toata situatia si cere sa iti inlocuiasca acum si clipsurile, sa iasa totul ca din fabrica. Daca tot nu esti multumit, sa inlocuiasca elementul sau elementele care stau si atarna. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • S-a pus testerul pe masina si nu au observat nimic ?
    • 1,3 TCe e cu injecție directă deci ai pompă de presiune înaltă benzină (aprox 250 bar) și senzor aferent, probabil ai avut o eroare * cei din service au sters toate erorile (nu prea ai ce reseta ) și au făcut o reprogramare a calculatorului de injecție (asta se face cu redresorul conectat la mașină)   *pe clip, ai buline colorate pentru erori: roșu prezent, galben istorică/intermitentă, verde fără erori
    • Bun seara am revenit pe forum in legatura cu taierea acceleratiei la un Duster benzina cu 150cp, atunci cand este forjată la vitezele a 5 a și a 6a. Astazi am fost la service pentru aceată problema. au facut o resetare a calculatorului si un test ce au gasit ar fi un senzor dtc -senzor presiune carburant pt injecție; (tester clip  dtc - senzor presiune carburant, reprogramt uce injecție). Asta imi scrie pe constatare. Am fost intrebat de benzina .... de care pun .... am confirmat faptul ca folosesc benzina de la Rompetrol ce este drept nu alimentez cu cea mai scumpa de 98 ci de 95, de 98 nu este la peco unde locuiesc.... mi s-a spus ca asta nu ar trebui sa fie o problema. Amplecat am testat și nu a mai făcut probeleme. Mașina fiind în garanție până la sf anului mi s-a spus ca daca mai face probleme sa revin ca va fi schimbat senzorul respectiv. Cam deodata sunt multumit.  
    • Salut, ce ulei se foloseste pentru servodirectie la 1.5 4x4 110 cp?
    • Azi am ajuns in service, dar din pacate dupa ce au bagat masina in hala, dupa un sfert de ora de stat la caldura la repornire nu a mai aparut mesajul -verifica sistemul antipoluare. Ca atare la verificare nu a fost depistata nici o eroare. A ramas sa revin in service fara programare, cand mai apare acest mesaj, fara sa opresc motorul si sa se mai faca o noua investigatie.
×
×
  • Creează nouă...