Sari la conținut

negociator

Members
  • Număr conținut

    29
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre negociator

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.33 TCe 150cp
  • An fabricație:
    2020
  1. Va salut, a condus cineva X-Trail 4x4 Diesel, ca sa poata spune impresie in comparatie cu Dusterul? Ma refer la X-Trail varianta T32, cu motor Diesel de 1,7 litri.
  2. Da, am banuit ca-s concepute pentru o tara araba. Dar e avantajos in Romania? Ma refer de exemplu la norma de poluare, despre care anuntul nu spune nimic.
  3. Am gasit de vanzare la o firma din Arad o masina Renault Duster, benzina, 1998 cm3, 145 CP , 4x4., cutie automata, fabricatie 2020, cu 25 de km la bord (asa spune anuntul, eu n-am vazut masina), Ce parere aveti?
  4. Poate cer ceva nepotrivit, dar totusi... puteti recomanda in Bucuresti un service care sa monteze corect acest faimos carlig de remorcare (adica sa nu pierd garantia si nici sa nu ma trezesc ca nu am curent pe toti pinii) ? Ca daca imi iau masina noua nu vreau sa mi-o macelareasca in service... !
  5. Mak, ai dreptate, Kia Sportage e mult mai scump decat Duster. Dar stau sa ma gandesc cat ma costa sa pun pe Duster accesoriile de care am nevoie, si care ii cresc pretul. De exemplu, faptul ca e recomandabil sa cumpar alt scut motor pentru Duster, mai bun decat cel cu care vine din fabrica, mi se pare un inconvenient.
  6. Bun. Pe mine, din ce vorbiti voi mai sus, m-ar interesa acest scut, plus carligul de remorcare, bandourile pentru portiere si un covoras in portbagaj. Nu sunt lamurit cu husele pentru scaune, daca sunt bune sau nu.
  7. Lamuriti-ma si pe mine. Inteleg ca un Duster 4x4 vine cu scut motor din fabrica. Totusi, Pufarina recomanda sa cumparam scutul motor care acopera si partea de radiator din fata - 8201700404. Deci se cumpara ca accesoriu si se monteaza in locul celui original, cu care a venit masina?
  8. Pe mine m-ar fi interesat in continuare o comparatie intre modelele astea - Duster 4x4 pe benzina si Kia 4x4 pe benzina. Poate ne ofera cineva un punct de vedere.
  9. Louis, poate ca tu ai prins un lot de Duster cu componente mai bune. Or fi remediat problema cu adblue...
  10. Louis, ceva probleme tehnice, pana acum? Ai facut si off road, cum ti se pare?
  11. Grecuionut, zi-mi te rog, in afara de dotarile pe care le are inca din fabrica, tu ce ai comandat la masina? Ce recomanzi? De exemplu scut motor (de care?), sau bandouri la portiere?
  12. Georges, bine ai venit! Te rog frumos sa ne oferi mai multe detalii despre masina ta, fiindca un model identic as vrea si eu. Exista o rubrica in care fiecare isi descrie Dusterul. Sa te bucuri de el!
  13. SYL, inteleg ideea ta, din punct de vedere teoretic. Dar in cazul concret - Duster dCi sau Duster TCe, parerea ta este ca, intr-adevar, in off-road, cele doua variante sunt comparabile? (Precizez ca am facut drive test cu dCi pe sosea si mi-a placut, dar nu am facut si test off-road).
  14. Wolody, desi discutia e veche, imi permit o intrebare. De ce pe offroad e mai bun Diesel decat benzina? Puterea e mai mare la benzina (150 CP fata de 115 CP) iar cuplul e apropiat (250 Nm benzina fata de 260 Nm la Diesel). Deci?
  15. Ninoniculescu, imi place faptul ca tu intr-adevar esti exigent cu masina si recunosti ceea ce nu-ti place la ea. Practic ma scutesti pe mine si pe altii sa fim dezamagiti daca vom cumpara aceeasi masina. In privinta farurilor de ceata care nu bat bine, sa stii ca eu am observat acelasi lucru la alte trei masini ale mele de pana acum (la una am pus faruri de ceata ulterior, la celelalte doua le-au avut din fabrica). Niciuna din cele trei n-a fost Duster. Acu hai sa fim realisti - cu faruri de ceata plus faza scurta vezi suficient cat sa mergi pe sosea, la 40 km / h. Ca doar nu mergi pe ceata cu
×
×
  • Creează nouă...