Sari la conținut

Postări Recomandate

Euro 6C obligatoriu pentru toate modelele omologate din Septembrie 2017 si vandute din Septembrie 2018 (nu modifica valorile pentru auto diesel E6a si E6b,dar intervine la cele pe benzina ce trebuiesc sa reduca PN de la 6x1012/km la 6x1011/km).
Norma de poluare Euro 6d-TEMP prevede masuratori in situati reale RDE (Real Driving Emissions) ...inlocuieste vechia metodologie WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures)... noua omologare va fi obligatorie pentru masinile inmatriculate din Septembrie 2019,iar indicativul"TEMP" va fi prima faza a normei  Euro 6d.Norma Euro 6d definitiva va intra in vigoare pentru omologare in 1 Ianuarie 2020 ,iar pentru inmatriculari pe 1 Ianuarie 2021.

Trebuie inteles clar si terminat cu zvonurile si mersul pe aratura...interdictii au fost si sunt in centrele marilor orase (la anumite ore sau in anumite zile,depinde de fiecare zona),dar pentru normele vechi de poluare benzina sau diesel....vrajeala asta cu interzicerea totala a motoarelor diesel e chestiune plecata de la cacanari de hitleri cu VW-ul lor de rahat,se profita pentru ca sunt sume enorme de bani pe care le pierd guvernele...lor le-ar place sa avem toti masini pe benzina,asa le intra bani mai multi din taxele pe gaz...anual la acelas nr de km facuti,benzinarele consuma aproape dublu!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 11 months later...
  • Răspunsuri 322
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfarsitul de saptamana care tocmai a trecut a fost alocat "incalzirii" Duster-ului in vederea concediului. Mai exact, l-am plimbat prin zona cetatilor dacice din Orastie (Costesti, Gradistea de Munte)

Va rog sa ma credeti la la diesel vs benzina NU exista decat 1 argument REAL ! Argumentul este reprezentat de nr de kilometri pe care il face utilizatorul pe an. Amortizari si alte aiureli nu sunt va

Sa speram ca pana ajunge Dacia sa produca masini hibride, anul asta sa introduca macar noul motor 1.3 tce pentru cei care nu vor neaparat un motor diesel pe un SUV .. stiu sunt o minoritate dar si ace

Posted Images

Pana una alta tot arderea interna e baza, asta cu full electric nowadays e o tampenie intrucat bateriile nu-s cine stie ce, costa in draci sa le schimbi cand li se termina ciclul de viata si nu te poti baza pe un astfel de utilaj decat sa-l invarti prin oras unde exista si prize.

Legat de diesel, intretinut si condus cu cap te tine sute de mii de km.

Benzinarele astea moderne cu turbo si cilindree mica se stie ca nu au viata lunga sau rentabile/fiabile ca aspiratele. Poluarea cu Nox in sfarsit au admis-o si la ele prin prisma injectiei directe (ca sa nu mai urle lumea ca doar diesel-ul omoara plamanii - apropo, dimineata pe racoare sa mergi in spatele unui benzinar din asta nou ce abia a fost pornit e o feerie olfactiva, nu alta), sunt mult mai poluante decat celelalte altfel nu intrau cu GPF-urile. obligatorii si pe ele.

Overall trendul de 'kill the diesel' e doar o manevra economica pentru a forta lumea sa scoata bani pentru utilaje noi cat mai 'hibride' si daca se poate full electric.

O masina intretinuta corect nu are voie sa polueze mai mult decat scrie in CT, indiferent de carburant.

Evident, troacele/cazanele etc care fumega si tremura din toate incheieturile nu mai au ce cauta pe sosele, la fel si inconstientii care le conduc.

 

Nu dati cu parul, vorbesc doar prin prisma personala.

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt pro electric... dar mai e mult de lucru la vehiculele electrice. E bine ca incep tot mai multi / majoritatea sa faca electrice. Nu o sa dureze mult pana devin accesibile... dar pana atunci faceti puncte la eco bonus :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand vor fi baterii 'Duracell' nu 777 cum sunt astea de azi plus macar 2-3 statii de incarcare in mai toate benzinarille still 'fast charge' in maxim 15 minute pana la full (ca sa te poti baza serios pe o masina full electric) mai merge.

Pana atunci...

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...