Sari la conținut

Sandel

Membru
  • Număr conținut

    130
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    13

Sandel a câștigat ziua ultima dată pe 3 Mai

Sandel a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

71 Excelent

Despre Sandel

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • An fabricație:
    2011

Vizitatori Recenți Profil

567 citiri profil
  1. Sandel

    Sfat achizitie

    Vom trai si vom vedea Kidu. Deocamdata am o benzinara aspirata careia i-am montat o instalatie GPL si "merge in draci" aprox. 23.000 Km/an. Vezi ca ai uitat sa etichetezi hibridele.
  2. Sandel

    Sfat achizitie

    Stimați colegi, va înțeleg pe deplin reacțiile și părerile contrare. Transportul greu diesel nu va dispărea cu una cu doua, pentru ca nu exista deocamdată alta alternativa. Nu se poate nega faptul ca vor exista anumite restricții în ce privește poluarea. Vom vedea la momentul oportun care vor fi acele restricții. Atunci când UE transmite o directiva, autoritățile romane trebuie sa raporteze ce măsuri au luat și ce termene au stabilit. Mai ales ca Romania este angrenata în programele antipoluare. Va rog sa nu ma priviți ca pe "inamicul public nr. 1". Sunt în aceeași situație ca și domniile voastre, momentan circul cu euro 5. dar este posibil ca în câțiva ani să merg la servici pe o rută ocolitoare. Cu stima.
  3. Sandel

    Sfat achizitie

    In 10 ani Romania va fi plina de mașini electrice și hibride, iar mașina ta adusa din afara tarii cu mare tam-tam nu o vei mai putea vinde nimănui. Locul ei va fi la REMAT și asta muuuuult mai devreme. Ai studiat linkurile pe care le-am postat la 7:45? Restricțiile vor începe în marile orașe și vor continua în mediul rural. Cei de la țara cumpăra mașini pentru a avea cu ce merge la oraș, nu pentru a frământa noroaiele acolo în sat. Cred ca termenul de 8-10 ani este un termen pur fantezist. Mai reflectează asupra problemei. Succes maxim!
  4. Sandel

    Sfat achizitie

    Stimate coleg Florinmy ati citit cate ceva despre viitorul masinilor pe motorina? https://www.bugetul.ro/restrictii-circulatie-masinile-diesel-orase-importante-intampla-lucru-curand/ https://www.auto-bild.ro/stiri/ce-ar-putea-impune-romaniei-si-altor-8-tari-limite-privind-circulatia-masinilor-diesel-orasele-mari-139713.html http://www.ziare.com/auto/diesel/masinile-diesel-pot-fi-interzise-dintr-un-moment-in-altul-in-orasele-din-germania-un-tribunal-a-decis-ca-interdictia-are-efect-imediat-1514218 Daca stiti toate astea ... de ce doriti o masina din Germania? In Germania este ilegala modificarea kilometrajului, pe cand in Romania este perfect legala. De ce nu cautati o masina din Romania cu putini Km si carte service? Mai putina bataie de cap cu actele, mai multa siguranta si eliminati bisnitarul din start. Incercati aici: http://www.ebursaauto.ro/vanzare/autoturisme/dacia_duster/ Cu 11.000 de euro puteti achizitiona o masina aproape noua. Totusi ... cati ani intentionati sa tineti masina? Cu stima
  5. Sandel

    GPL pe Duster 1,6 16V

    Saptamana trecuta am fost la schimbat filtrele. Surpriza mare de tot, filtrul cel mic era plin cu mizerie exfoliata de pe interiorul rezervoarelor GPL de la care am alimentat in ultimile 6 luni. Ma uitam ca tembelul si ma intrebam: Pe unde s-a mai strecurat si GPL-ul spre rampa de la motor? Meseriasul mi-a spus ca fenomenul se produce atunci cand alimentam la scurt timp dupa ce a fost umplut rezervorul din statia GPL. Toate rezidurile, toate impuritatile si toate particulele ce se exfoliaza de pe suprafata interioara a rezervorului se afla intr-o "miscare browniana" inca o buna perioada de timp dupa ce este introdus GPL-ul. Astfel impuritatile ajung in rezervorul masinii. Este posibil sa fi alimentat intr-o asemenea perioada fatidica. Acest lucru nu poate fi controlat. Inainte vedeam foarte putine impuritati pe filtru atunci cand era schimbat si in mintea mea spuneam ca ar mai fi mers lejer inca 6 luni. Acum spun: Ori la 15.000 de Km. ori la 6 luni se impune schimbarea filtrelor. Meseriasul mi-a spus ca mai grav este daca imputitatile trec de filtrul cel mare si intra in rampa de injectoare. Totusi masina mergea f bine, nu erau sincope in functionarea motorului ... totul era OK inainte de schimbatul filtrelor. Pot sa spun ca am avut noroc.
  6. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Hooo... nu da cu parul! Ca nu eu fac legile! Cei de la B1 au publicat informatia - fie ca poate fi verificata, fie ca nu. Stimate coleg iti inteleg pe deplin indignarea. Probabil ca as fi la fel de suparat daca as avea un Duster pe motorina, mai ales daca l-as fi achizitionat de nou. In viitorul apropiat nu cred ca autoritatile din Romania vor implementa astfel de masuri nepopulare. In momentul de fata partidul aflat la guvernare are o sumedenie de bube in cap, pe langa misiunea de a-l spala pe mister Dracnea. Asa ca ... numai de o revolta a diselistilor si a transportatorilor nu are nevoie guvernul in momentul de fata.
  7. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    De ultima ora: https://b1.ro/stiri/auto/masini-diesel-interzise-in-romania-orase-afectate-224310.html
  8. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Se fac estimari, dar nimeni nu face niste afirmatii concrete. https://b1.ro/stiri/auto/masini-diesel-interzise-224150.html Procedeul este arhicunoscut. Initial se fac niste aluzii, apoi se fac estimari ale anului cand va avea loc tristul eveniment, etc Toate astea se fac pentru a obisnui oamenii cu ideea ca odata si odata - dieselul nu va mai avea ce cauta pe strazi.
  9. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Mare dreptate ai stimate coleg. In centrele noastre urbane exista o mare aglomerare de locuinte, populatie, magazine si implicit masini. Toate acestea au generat in anumite zone, o poluare peste normele admise, datorita strazilor inguste si lipsei spatiilor verzi. Cum apare un teren liber pe undeva prin centru ... hop ca apare un dezvoltator imobiliar care tranteste pe acel teren un bloc cu 20 de etaje si care nu prevede decat 10% locurile de parcare pe care ar trebui sa le amenajeze. Occidentalii isi protejeaza zonele verzi din orase, le extind sau chiar infiinteaza noi parcuri, iar extinderea zonelor urbane se face pe orizontala, cu drumuri si parcari corespunzatoare. Maal-urile sunt scoase din orase, la fel si centrele industriale Din acest motiv, poluarea este mai redusa la ei. Densitatea de masini pe Km patrat este mai mult mai mica. Trebuie sa ne obisnuim cu gandul ca exista tendinta de a se elimina traficul auto din centrul marilor orase. Drumurile cu putine benzi, mersul bara la bara, stationarea la semafoarele lungi cu motorul pornit, sunt situatii care determina cresterea nivelului depoluare. Toti suntem soferi, toti avem masini si toti suferim in urma restrictiilor impuse sau a restrictiilor care ni se vor impune. Vom vedea ce ne va rezerva viitorul. Cat despre felul in care am fost tratati ieri cand am venit in capitala, pentru a senzibiliza puterea centrala pentru A8 si nu numai... s-a vazut. Cu stima .
  10. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Franta isi poate permite fantezii cu politicieni extremisti ca cel nominalizat in postul de mai sus. Au un PIB net superior fata de Romania si isi pot permite destule, deoarece au acces direct la butoanele UE. Noi romanii avem o repulsie cand trebuie sa mergem la vot si ne mai miram ca avem inflatie si a crescut ROBOR-ul. Aceasta repulsie este strans legata de gradul de iresponsabilitate care ne este caracteristic. Cat despre autostrazi ... nu vedeti ca nu avem nici o autostrada care sa treaca muntii catre Ardeal? Nici dinspre Bucuresti spre Sibiu si nici dinspre Iasi spre Tg. Mures. Nu sunt pesimist, dar am senzatia ca noi iesenii ne luptam in van pentru A8. Oare UE se intinde doar pana la Carpati? Este o impresie, sau chiar o certitudine?! Nu mai continui ca oricum sunt in afara topicului.
  11. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Cred ca de la inalta poarta (UE) primim indicatii pretioase in ce priveste programele economice, de inflatie si de politica externa (vezi untimile reactii cu ambasada din Israel). In programele antipoluare ne-am luat singuri angajamente clare, cu termene, etc. Iar comisarii UE care se ocupa cu acestea, vin la termene bine stabilite pentru a vedea daca masurile antipoluare s-au implementat - sau nu si care sunt rezultatele. Ex: Cosurile de fum ale termocentralelor sunt echipate cu filtre pentru a se micsora emisiile de sulf si de alte particule. Acestea se schimba odata la 2 ani cu altele mai superioare. Se fac detreminari ale nivelului de emisii. Aceste determinari sunt raportate de Romania si confirmate de comisarii de mediu europeni, care au atributini clare in acest sens. Daca Romania are realizari concrete si viabile in cadrul programelor (ex: fiecare bloc, fiecare casa data in folosinta din 2019 va fi echipata obligatoriu cu panouri solare). Romania poate amana o vreme restrictiile in ce priveste motoarele diesel. Numarul mic de autostrazi din Romania si calitatea lor, favorizeaza starea precara dpdv economic a Romaniei. Romania este situata la granita estica a UE, iar o infrastructura rutiera buna, nu este vazuta cu ochi buni de UE.
  12. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Sunt cateva avantaje. Sa speram ca problema consumului de ulei va fi de domeniul trecutului.
  13. Sandel

    Dacia Duster benzina vs diesel

    Cu ce este mai bun acest motor 1.3 Tce, decat cel de 1.2 cu injectie directa? Doar pentru faptul ca are 100cm3 in plus? Se cunosc cateva detalii despre acest motor?
  14. Sandel

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Numai atat se poate castiga cu remaparea acestui motor? Nu este cam putin? Ma asteptam la un 10%
  15. Sandel

    Noul Motor 1.6 Benzina Euro6

    Din ce spune t0rquemada, pentru GPL motorul trebuie sa fie "dedicat" pentru asa ceva: 1.6 16V SCe Euro 6 * H4M730 Benzină 4x4 TL8-008 Duster * H4M738 Benzină 4x2 JR5-395 Duster, * H4M740 LPG 4x2 JR5-395 Duster, Si-a montat cineva instalatie GPL pe acest motor? Cineva se plangea de etajarea scurta a cutiei de viteze. Eu unul consider normala aceasta etajare scurta la acest motor de 1.6 16V gatuit cu euro6. Nimeni nu pomeneste nimic despre consumul de ulei. Nimeni nu pomeneste de o remapare.
×