Sari la conținut

Sandel

Members
  • Număr conținut

    192
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    18

Sandel a câștigat ziua ultima dată pe 7 August

Sandel a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

133 Excelent

Despre Sandel

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

1.013 citiri profil
  1. În urma intervenției dlui T0rquemqda se poate constata faptul că denumirea topicului ,,Flapsuri pentru sporire aerodinamicitate'' este greșit.
  2. Scuze de indiscreție, dar vreau să pun o întrebare nevinovată: O machetă de Duster echipată cu acele piese din plastic, a fost băgată într-un tunel aerodinamic omologat pentru a se confirma eficacitatea acelui echipament performant? Vă rog să mă credeți că sunt un sceptic incurabil. În urma acestei intervenții motivate de o curiozitate bolnăvicioasă, voi vedea dacă am deranjat pe cineva. Afirm: Un echipament aerodinamic montat pe un autoturism nu are o eficacitate recunoscută, dacă aceasta nu este confirmată și validată științific, cu date precise într-o publicație cu un înalt impact academic. Recenzorii internaționali care acceptă spre publicare un asemenea articol ... suflă și în iaurt până acceptă spre publicare un asemenea articol. Doar în urma ,,argumentelor” academice, pot fi omologate din punct de vedere aerodinamic aceste echipamente.
  3. Foarte bună replica. În concedii și plimbări suntem doar două persoane în mașină. Spațiu avem suficient pentru bagaje, etc. Tentantă este modalitatea prin care colegul Tavi și-a instalat o saltea pentru dormit în propriul Duster. Sunt situații când ajungi noaptea târziu într-o localitate și nu mai găsești locuri de cazare. Atunci scoți banii de cazare din buzunar și-i dai Dusterului. Totuși sunt locații unde nu am avut curaj să mă aventurez, pentru că nu am avut Duster 4x4 așa cum este el din fabrică - fără diferențial blocabil. Iar dacă m-am aventurat ca inconștientul ... m-au trecut toate transpirațiile. Ăsta este argumentul pentru care am făcut afirmația de mai sus. Uite Sandero cățărat pe Igniș lângă Baia Mare Toată stima.
  4. Să înțelegem că tu optezi pentru altă motorizare față de colegul Tavi? Tavi a pus instalație GPL pe 4x4 și vedem cu toții că este fericit pentru alegerea făcută. Totuși pentru ce vrei un Duster? Doar ca să urci fără probleme pe borduri? Decât un Duster 4x2... mai bine rămân la Sandero Stepway-ul actual 1.6 cu Euro 5. Primăria Iași a declarat că ne lasă să circulăm cu benzinarele Euro 5 până în 2028. Oricum, decizia se poate schimba peste noapte. Succes în alegerea mașinii potrivite!
  5. Felicitări Tavi! Bucuriile sun imense dacă ai o mașină potrivită pentru călătorii frumoase. Sincer să fiu ... te invidiez.
  6. Am spus că am hălăduit prin aproape toată România și pot spune că încă nu am văzut mașini cu sigla Dacia pe platformă pentru a fi duse pentru service. Afirmația ta despre faptul că îți dorești o motorizare cât mai simplă, cu cât mai puține accesorii electronice, a fost agreată de propria mea persoană. În momentul de față circul cu un Sandero Stepway și îmi doresc un Duster cu caracteristicele specificate în semnătură. Momentan circul cu succes cu ceea ce am. Dar cu această mașină am colindat drumuri forestiere și accidentate din Apuseni și din Bucovina, unde mulți nu ar fi băgat nici carul cu boi. Transfăgărășanul, Transalpina, Cheile Bicazului, Transrarăul au fost drumuri dulci și cu adrenalină pe măsură. Drumurile dure reprezintă întotdeauna o provocare. În plină vară am pus lanțurile pe roțile din față și am urcat până la Cabana Giumalău. Sus era un nene cu un Suzuki 4x4 care m-a întrebat pe care drum alternativ am ajuns acolo sus. Cred că comentariile sunt de prisos. Succes în tot ceea ce intenționezi să faci! De ce nu optezi totuși pentru 4x4?
  7. Concediu 7 zile -1936 Km. 1936 Km parcurși cu 173,5 litri GPL. Consumul la suta de km: 8,96 litrii. Aer condiționat + lada frigorifică alimentată permanent în timpul deplasării. Dacă ne planificăm distanțele și alimentările la stațiile GPL în funcție de distanțele ce urmează să le parcurgem - putem să mergem mult și economic. Cu alte cuvinte: am știut exact stațiile GPL la care urma să alimentez (nu conta că rezervorul era pe jumătate plin). Ex: plin la Iași - plin la Gura Humorului - următoarea alimentare la LUKOIL Baia Mare. -plin la Petrom Oradea - următoarea alimentare la LUKOIL Vatra Dornei.
  8. Stîna de Vale și Izvorul Minunilor Cu veselie maximă - spre Remeți.
  9. Până una, alta - uite Loganul cu 1.000.000 Km. https://www.youtube.com/watch?v=NEIUKGqB7no https://www.youtube.com/watch?v=pRU4T8rJz7I
  10. Subscriu la cele spuse de tine. Această concluzie am tras-o mai demult. Cu cât drumul este mai rău - cu atât este mai puțin circulat. Cu cât drumul este mai puțin circulat - cu atât este mai curat și natura este mai conservată. În zona Carpaților Orientali am tranzitat numeroase drumuri forestiere puțin circulate, unde m-am desfătat cu frumusețile naturii, unde nu am văzut peturi aruncate, ambalaje, doze de bere și manele date la maxim. Munții Apuseni au și ei ceva aparte care ar trebui păstrat și conservat.
  11. Așa este Marco, am întâlnit o barieră deschisă după intersecția de care pomenești. Dar nu am întâlnit perechea ei spre Remeți. Drumul este îngust, cu puține refugii, dar deosebit de pitoresc.
  12. @Stef13 Discuțiile erau despre motorizările la care se poate adapta un sistem de alimentare cu GPL. În general șoferii discută între ei despre consumuri, nr. de km parcurși, etc. Care este necazul și deranjul că am dat un exemplu despre fiabilitatea unui motor? În postarea din 23.07.2019 am specificat cam câți km parcurg anual. Ultima mașină am călărit-o peste 130.000 km. Cu actuala 83.000 km în trei ani și jumătate. Ce anume mai vrei să știi? Hai că spun tot.
  13. Am revenit din mini-vacanță. Ca de fiecare dată, nu am reușit să vizitez toate obiectivele propuse. Prin Beiuș am ajuns la Stâna de Vale, am făcut fotografii la Izvorul Minunilor, apoi m-am îndreptat spre Remeți. M-am înarmat cu multă răbdare și am ajuns cu bine la Remeți. Am văzut cascada Vălul Miresii, cascada Săritura Ieduțului și am admirat peisajul deosebit de frumos și nepoluat. Din moment ce am parcurs anul trecut un fel de traseu al groazei de la Padiș la Doda Pilii, apoi prin Smida spre Giurcuța și cu punct final Poiana Horia. Acest drum care a fost asfaltat înainte de anii 90, nu mi s-a părut extrem de dificil. Din Remeți am apucat spre barajul Drăgan Floroiu, peisajul și relieful au fost deosebit de frumoase. Drumul până la baraj este un asfalt peticit și răs-peticit cu gropi și hopuri-dâmburi, dar accesibil oricărui tip de mașină. Dorința mea ar fi fost să mă întorc la Remeți, iar de acolo să mă îndrept spre Suncuiuș unde sunt multe obiective turistice. Dar independent de voința mea a trebuit să mă îndrept înspre europeanul care duce de la Cluj spre Oradea. Voința majorității primează. Mâine voi posta câteva fotografii.
  14. După mai bine de o săptămână de concediu văd că părerile și comentariile pertinente au apărut. Suntem deja obișnuiți cu vastele cunoștințe ale dlui t0rquemada și trebuie să recunoaștem acest aspect. Dar dorința de epatare care erupe din spatele acestor cunoștințe, o văd ca o drăgălășenie gratuită. Sunt curios dacă va exista măcar un exemplar de Logan 0,9 TCE care va ajunge la 1.000.000 Km. fără intervenții la motor. Iar despre propria semnătură: ,,Îmi doresc un Duster”, o voi păstra atâta timp cât mai marii acestui forum îmi vor permite, chiar dacă această chestiune minoră deranjează o anumită persoană. @taviro Aprox. 23 -24.000 Km parcurg anual, am hălăduit prin aproape toată țara asta și constat că GPL-ul reprezintă cea mai convenabilă variantă de combustibil. Cunosc o persoană posesoare de Logan MCV cu motorizare 1.6 - 16V, care a parcurs peste 600.000 Km, consumul de ulei este minim, aproape insesizabil pe jojă. Preferința dvs pentru ,,Sincer prefer un motor cât mai simplu și cu materiale de calitate. Fără fulii defazoare și alte minuni moderne” este cât se poate de justificată. Cu stimă Săndel.
  15. La Loganul de 1.4 mpi s-a văzut fiabilitatea. Sunt Loganuri care au funcționat în regim de taxi și au ajuns la 1.000.000 Km. Zici că motorul de 0,9 tce este vechi și testat... poate, nu te pot contrazice. Dar sunt voci care spun că acest motor a rezultat din eliminarea unui cilindru din motorul 1.2 . Poate vom auzi și alte păreri.
×
×
  • Creează nouă...