Sari la conținut

Sandel

Members
  • Număr conținut

    202
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    18

Sandel a câștigat ziua ultima dată pe 7 August 2019

Sandel a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

143 Excelent

Despre Sandel

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Îmi doresc un Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 105cp
  • An fabricație:
    2015

Vizitatori Recenți Profil

1.287 citiri profil
  1. Felicitări pentru opțiune și pentru curaj. Eu am montată o instalație GPL cu care am rulat peste 110.000Km, pe un motor spartan 1.6, 8V mpi. Până în prezent nu am cruțat motorul trecându-l pe benzină la turații mari și încă nu s-a topit nimic. Ce-i drept, motorul nu este pe un Duster ... este pe un Sandero Stepway. Dar prefer această variantă în locul unui Duster 4x2. Cred că o mare parte a scepticismului față de instalațiile GPL, cum că distrug motoarele, chiuloasele, supapele, etc, face parte din folclor. Se pare că un sâmbure de adevăr există, deoarece motoarele cu
  2. După astfel de indicații prețioase, nu pot să fac altceva decât să mă conformez. Voi rămâne cantonat în mileniul meu, cu bibiul meu cu tot, fără regrete față de motorul de 1 litru cu GPL. Dat fiind că mi s-a atras atenția că aveți treabă multă și mare ... Mă voi retrage o perioadă de timp, pentru a nu vă tulbura procesul de adulație față de motoarele scremute. Cu stimă!
  3. Mda, în mileniul trecut, Fiatul a făcut motoare în 4 cilindrii de 500 cm3. Caii putere nu erau foarte mulți, cred că vreo 4 sau cel mult 5 CP. Pentru un motor aspirat erau suficienți. ”Așadar 4 cai putere ... Și un loc pentru muiere.”
  4. Am citit toate ”șuturile” mai mult sau mai puțin ironice și spre mare dvs surpriză ... mi-au plăcut. Ați reacționat prompt. Încă nu am ajuns în stadiul să am numai păreri retrograde și ochelari de cal. Fie că vrem, fie că nu vrem, trebuie să ne adaptăm noului. Constructorii de autoturisme din Europa sunt angrenați într-un program de reducere a poluării generate de auto. De aici și performanțele care privesc scăderea poluării, E1, E2, ...E5, E6. S-a trecut și la scăderea cilindreei motoarelor, au intrat în horă turbinele, motorizarea hibridă și apoi cea electrică. Nu avem cum s
  5. În mod sigur ai dreptate. În viitorul apropiat posesorii motoarelor mari vor plăti impozit mai mare. ”Poluatorul plătește!” Deja am fost informați și atenționați. Un motor de 1000 cm3 va rezista 150.000 -200.000 Km, oricât de protejat și de îngrijit ar fi. Dacă o persoană activă, căruia îi plac drumețiile și drumurile, parcurge 40 - 50.000 Km/an, în 4-5 ani va da Dusterul la rabla. Stresantă va fi ultima perioadă când nu știi când te va lăsa motorul. După părerea mea, încălzirea globală este parte a unui fenomen ciclic în istoria Terrei. Fenomenul este simil
  6. Of, of, of! Jalnică ofertă pentru cei care aspiră la un Duster. Motor de 1 litru care are posibilitatea alimentării cu GPL. Marele fâs! Motor în 3 cilindrii pentru un SUV! Poate pentru Matiz era bun. La MOL scrie negru pe alb că cifra octanică a GPL-ului comercializat este cel puțin 90. Cred că mai nimerit ar fi fost să scrie că cifra octanică a GPL este aproximativ 90. Având în vedere că performanțele mersului cu GPL scad performanțele motorului cu aprox. 7%. Deșteptul promite și prostul trage speranțe deșarte! Cum poți să ai performanțe mai bune pe GPL dec
  7. Hărți orientative. Harta 2 este continuarea Hărții 1. În Harta 2, traseul marcat cu alb este un traseu care poate fi parcurs numai cu piciorul.
  8. Da Stef, în această perioadă servesc: micul dejun, prânzul și cina. Afară sunt două foișoare mari și unul mai mic (mai modest) în spate. Sala de mese stă goală. Printre bunătățile servite pot enumera: Tochitura moldovenească. Nu trebuie uitată tochitura de mistreț. Sărmăluțe în foi de viță cu o smântână care stă agățată de lingură + mămăliguță. Ciorbă de perișoare cu același tip de smântână + ardei iuți + pâine făcută în casă. Păstrăv cu mămăliguță. La cină am luat mai întâi cafeluța într-o ceașcă generoasă, apoi platoul cu semipreparate din carne
  9. Pe direcția Vatra Dornei - Piatra Fântânele întâlnim localitatea Dorna Candreni. Din Dorna Candreni urmăm indicatorul Poiana Negri (spre stânga), drumul este asfaltat până la indicatorul ”Schitul 12 Apostoli” care ne arată că trebuie iar să virăm la stânga.. Am apucat pe acest drum, un indicator ne arată că trebuie să virăm la stânga spre Stâna Turistică Măgura. Aici ne-am petrecut noaptea. Această cabană este o locație de vis unde se poate servi mâncare eco. Recomand extrasezonul. Drumul spre Schitul 12 Apostoli trece pe lângă alt schit (nu mi-am dat osteneala să-i rețin n
  10. Stimați colegi. Nu am mai postat cam demult pe acest site din motive personale. Acum vă pot relata despre un traseu făcut de curând. Sper că vă voi trezi interesul pentru o mică drumeție. Traseu: Dorna Candreni - Poiana Negri - Stâna Turistică Măgura - Schitul 12 Apostoli, până aici cu bibiul. Apoi pe jos până la formațiunea stâncoasă 12 Apostoli. Sper că mâine vă voi posta niște fotografii. Vă rog să-mi spuneți dacă sunteți interesați de această escapadă. Nu aș vrea să vă plictisesc cu amănuntele mele. Pe mâine!
  11. În urma intervenției dlui T0rquemqda se poate constata faptul că denumirea topicului ,,Flapsuri pentru sporire aerodinamicitate'' este greșit.
  12. Scuze de indiscreție, dar vreau să pun o întrebare nevinovată: O machetă de Duster echipată cu acele piese din plastic, a fost băgată într-un tunel aerodinamic omologat pentru a se confirma eficacitatea acelui echipament performant? Vă rog să mă credeți că sunt un sceptic incurabil. În urma acestei intervenții motivate de o curiozitate bolnăvicioasă, voi vedea dacă am deranjat pe cineva. Afirm: Un echipament aerodinamic montat pe un autoturism nu are o eficacitate recunoscută, dacă aceasta nu este confirmată și validată științific, cu date precise într-o publicație cu un î
  13. Foarte bună replica. În concedii și plimbări suntem doar două persoane în mașină. Spațiu avem suficient pentru bagaje, etc. Tentantă este modalitatea prin care colegul Tavi și-a instalat o saltea pentru dormit în propriul Duster. Sunt situații când ajungi noaptea târziu într-o localitate și nu mai găsești locuri de cazare. Atunci scoți banii de cazare din buzunar și-i dai Dusterului. Totuși sunt locații unde nu am avut curaj să mă aventurez, pentru că nu am avut Duster 4x4 așa cum este el din fabrică - fără diferențial blocabil. Iar dacă m-am aventurat ca in
  14. Să înțelegem că tu optezi pentru altă motorizare față de colegul Tavi? Tavi a pus instalație GPL pe 4x4 și vedem cu toții că este fericit pentru alegerea făcută. Totuși pentru ce vrei un Duster? Doar ca să urci fără probleme pe borduri? Decât un Duster 4x2... mai bine rămân la Sandero Stepway-ul actual 1.6 cu Euro 5. Primăria Iași a declarat că ne lasă să circulăm cu benzinarele Euro 5 până în 2028. Oricum, decizia se poate schimba peste noapte. Succes în alegerea mașinii potrivite!
  15. Felicitări Tavi! Bucuriile sun imense dacă ai o mașină potrivită pentru călătorii frumoase. Sincer să fiu ... te invidiez.
×
×
  • Creează nouă...