Sari la conținut

danielb

Members
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

danielb a câștigat ziua ultima dată pe 17 Octombrie

danielb a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre danielb

  • Rang
    Nou venit

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.6 4x4 114cp
  • An fabricație:
    2013

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. danielb

    Elefantul maro

    Am reusit sa strang si surubul fuliei. Merge foarte bine varianta cu pinul TDC, este destul de rezistent fara sa se deformeze. Am facut ieri proba si am pornit motorul, totul bine in afara de un zgomot ritmic din zona distributiei. Zgomotul era si inainte, si cred ca trebuie sa ma ocup si de cureaua de accesorii inclusiv role in curand. Nu am mai avut rabdare sa verific rolele inainte de a monta cureaua de accesorii. O tin o saptamana in probe sa vad ca nu crapa nimic si apoi instalez GPL pe ea. Ca si concluzie, e bine sa ai un mecanic care cunoaste modelul/motorul si sa se ocupe el de intretinere. Isi cam merita banii la cata chinuiala este. Daca aveti scule si anumita placere cand va zgariati mainile prin suruburi, se poate face si acasa.
  2. danielb

    Elefantul maro

    Am reusit pana la urma sa pun cureaua. Vazusem intr-un filmulet cum a pus pe role si la sfarsit a pus pinionul de la arborele cotit si am aplicat varianta asta. Astazi ar trebui sa-i dau o cheie. Mai am de strans surubul de la fulia arborelui cotit si trebuie sa incerc doua variante: ori cu frana apasata ori cu pinul TDC care sa blocheze arborele. Desi in manual e data varianta cu pinul TDC mi-e frica sa nu ramana blocat pe acolo cand strang surubul. Poate reusesc doar cu frana apasata. Daca nu se dezmembreaza motorul cand il pornesc dau comanda si de o instalatie GPL Am pus pe doua masini instalatie de la AGR si merg tot pe varianta asta.
  3. danielb

    Elefantul maro

    Mersi de link. Acolo face skip la momentul montarii curelei. M-am cam lamurit. Credeam ca fac ceva gresit pentru ca nu intra cureaua lejer pe role, dar trebuie un pic fortata sa alunece pe rola intinzatoare chiar daca e detensionata(rola). Apropo, trebuie sa-ti schimbi iar distributia, daca mai ai masina.
  4. danielb

    Elefantul maro

    Eu sunt de parere ca manevrarea motorului in alte pozitii decat cea initiala poate dauna celorlalti suporti de motor. Stiu cazuri de suporti deteriorati dupa astfel de manevre. Mai tii minte cum a pus noua curea de distributie pe role? Eu nu reusesc cu toate rolele in pozitie sa o pun fara sa o fortez.
  5. Salutare! Sunt si eu acum in procesul de schimbare a distributiei. Incerc sa pun noua curea de distributie pe role, dar ma asteptam cu intinzatorul detensionat sa intre usor cureaua fara a forta . Mai tii minte ce metoda ai aplicat? Am vazut un filmulet in care se monta cureaua si apoi rola din dreapta.
  6. danielb

    Elefantul maro

    Am reusit in weekend sa schimb uleiul si filtru de ulei. Cam greu accesul la filtru de ulei , dar am reusit sa desfac pana la urma cu o cheie franceza cum fac la Fordurile mele. De asemnea am luat cunostinta si cu busonul de golire ulei, pentru care a trebuit sa imprumut o cheie de la un vecin care mai lucreaza la Dacii. Am inceput si schimbarea distributiei. Cam ingesuit motorul inspre distributie si mult loc in partea opusa. M-am chinuit sa desfac suruburile de la capacul de sus al distributiei si sa infiletez pinul de DTC(foarte complicat accesul la ele). Partea buna fata de Ford e ca, nu trebuie desfacut capacul chiuloasei pentru a alinia camele. Foarte buna ideea cu capacele din coada camelor. Cureaua de distributie de 6 ani si 37.000 km arata destul de rau. plina de crapaturi milimetrice pe toata suprafata cu dinti. Cred ca putea ceda in orice moment. Rola din dreapta era ceva no name iar rola intinzatoare Gates produsa in Polonia. In conditii destul de bune rolele. Am cumparat un kit Dayco, iar rola intinzatoare este la fel cu cea veche doar ca scrie Dayco, nu Gates. Saptamana asta trebuie sa continui cu remontarea incepand de la cureaua de distributie.
  7. danielb

    Elefantul maro

    Da-mi te rog datele service-ului pe PM. Ca si marca pentru kit-ul de distributie care ar fi ok?
  8. danielb

    Elefantul maro

    As vrea totusi sa fiu sigur ca motorul merge bine. O sa mai astept o luna inainte sa investesc in instalatia de GPL. Aveti idee daca gasesc un manual de reparatie pentru Duster ph2? Am vazut un link pe forum, dar inca nu am reusit sa-l downloadez. E pentru motorul k4m ? La celelalte masini Ford Focus 1 si 2 le-am reparat eu in ultimii 4 ani, inclusiv segmentari. Poate o sa schimb distributia singur.
  9. danielb

    Elefantul maro

    Salutare! De ieri sunt proprietarul unui Duster SH din 2013 , varianta laureate, 1.6 benzina. Masina este cea din anuntul fostului proprietar: https://www.olx.ro/oferta/dacia-duster-laureate-4x4-1-6-16v-105-cp-benzina-euro-5-37-000km-IDcNdfk.html#3bcbec1a2d Urmatorii pasi ar fi un schimb de distribuite, filtre si ulei. M-am uitat prin facturile de service si am observat ca nu a mai facut revizia din 2017 dar nici nu prea a mai mers cu masina. De asemenea nici distributia nu a fost schimbata la 4 ani. Dupa ce rezolv cu transcrierea si revizia urmeaza o instalatie GPL. O zi buna!!
×
×
  • Creează nouă...