Sari la conținut

Postări Recomandate

Multumesc Mike pentru sfat, intre timp trasesem pe dreapta si studiasem problema ajungand la concluzia ca nu e atat de grava treaba pe cat pare tind cont ca masina nu avea absolut nici cea mai mica problema in comportament.

 

In cazul meu pare sa fi fost o simpla eroare: la un moment dat ceva nu si-a facut treaba cum trebuie sau nu a fost citit de senzor facandu-si treaba...una peste alta ce nu si-a facut treaba pentru un moment a fost "supapa suprapresiune" sau ce senzor supravegheaza aceasta supapa :)

 

M-a costat 72 lei la Dacoserv "diagnosticarea" + stergerea erorii cu garantie 3 luni(aici nu sunt sigur ce inseamna dar cred ca se refera la faptul ca daca in 3 luni imi apar din nou semnele minune mi le vor sterge ei gratuit...dar asta nu ma incanta ca atunci e clar ca acea supapa sau senzorul are o problema si am inteles ca supapa aia ar fi vreo 700 lei la Dacia...probabil vreo 300-350 lei in afara retelei lor).

 

post-1271-0-76185300-1404127065_thumb.jpg

 

Dupa stergerea erorii tipul de la diagnoza a facut vreo 6-7 km in forja pana in capat la Preciziei si inapoi pana la service si spre bucuria mea eroarea nu a mai aparut...si sper nici sa nu mai apara vreodata :)

 

Acum si in varianta fara becuri de craciun in bord :)post-1271-0-06737800-1404127087_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Mi s-a intamplat de vreo doua ori sa inec motorul. Prima oara am avut un sentiment ciudat ca ceva nu in regula dar eram prins cu altceva, nu i-am dat importanta (era la trialul de la IND7). A doua oara insa mi-am dat seama ce e: nu se aprinde absolut nici un martor pe bord in momentul opririi motorului... Se asterne linistea si... nimic... Nu tu martor motor, nu tu presiune ulei, nu tu martor baterie, nimic. A mai observat cineva acest fenomen la ph2? Cum e la ph1?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e de la butuc... Cand pun contact (pozitia 2) se aprind toate apoi se sting ramane doar martorul motor aprins (galben) care se stinge in momentul pornirii motorului. In mod normal daca motorul se ineaca in mers si se opreste (cheia ramanand in pozitia 2) acest martor ar trebui sa se reaprinda, ceea ce nu se intampla.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

EEEE ce va pot zice ca si mie mi-sa intamplat asemenea ,yo, am 1.5 diesel 110cp ,dar numai pe autostrada la viteze mai MARI ,bun am fost la service ,testul a fost facut si EROARE INJECTOR 4 apoi

-verificare cablaje - nimic

-varificare tensiune injector -nimic

-verificare si testare soft -nimic

concluzie partea mecanica injector functionala dar electronica eroare la viteze mari si la o anumita temperatura,acu l-am schimbat 1800 lei cu tot cu manopera . Si pana acum pare OK masina are 40000 km si nu mai e in garantie..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Ciudat tipul trebuia sa vada pe clip ca ai avut tentative de regenerare esuate si ca ai uleiul diluat in motor pe o scala de la 1 la 6. De regula cind se aprind acei martori ai uleiul diluat. Mai verifica starea uleiului si ai mare grije daca circuli preponderent in Bucuresti, asteapta-te la revizii la 7500 de Km

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

A trecut o gramada de la ultimul post aici insa am uitat sa verific topicul.

 

Nu am mai avut probleme cu martorii astia de atunci insa mi s-au mai aprins odata ceilalti 3 discutati pe alt topic(ABS, ESP si frana de mana). Dupa o repornire a motorului au disparut si am scapat din nou si de ei

 

Pe clip l-am rugat sa se uite cand s-a facut ultima regenerare insa mi-a spus ca ultima regenerare tocmai se facuse in urma cu nu stiu cate ore(de functionare a motorului) care corespundeau cu drumul de intoarcere.

 

Nu prea avea cum sa se "dilueze" la maxim 2000 km dupa ce facusem revizia.

Uleiul putem sa il schimbam si la 5000 km ca masinii nu are ce sa nu-i placa :) dar as zice ca nu este cazul sa exageram ca nu fac taxi cu masina si oricat de sensibile mai par cateodata nu sunt facute chiar din coaja se oua sa le tinem in extra puf.

Bineinteles cine are bani in plus si este usor panicos poate sa faca reviziile la ce interval doreste.

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se intampla ceva ciudat la mine: cand sar de 140 km/h mi se aprind: abs, esp, spirala galbena si daca sunt pe auto imi trece pe 2wd. Daca aveti careva manualul la indemana ca eu abia maine pun mana pe el, scrie ceva de treaba asta? O sa merg peste 1 săptămâna la reprezentanță sa vedem ce eroare este.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...