Sari la conținut

chrysstyann

Members
  • Număr conținut

    178
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

chrysstyann a câștigat ziua ultima dată pe 12 Mai 2015

chrysstyann a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

30 Excelent

Despre chrysstyann

  • Rang
    Senior
  • Dată Naștere 11.08.1987

Vizitatori Recenți Profil

1.118 citiri profil
  1. Am fost la un mecanic care a lucrat la un service autorizat Dacia si am pus un tester pe ea, a sters valorile si am iesit sa dam 2-3 ture. Se pare ca martorii au reaparut si codurile de eroare sunt cele din pozele atasate.
  2. Salutare, Aceeasi masina, 118000km acum, cu martor zigzag aprins pe autostrada, fara scaderea puterii sau alte probleme. La destinatie, pe loc, s-a aprins si martor motor. In acest moment sunt ambii martori aprinsi (ca in poza de la inceputul acestui topic). Sa fie din nou acel senzor de temperatura schimbat in garantie? Daca da, nu inteleg ce se intampla...
  3. Salutare, Vad ca nu a mai scris nimeni in acest topic. Si eu am probleme cu claxonul. Nu functioneaza in pozitie initiala a blocului de lumini, Daca comut pe pozitii sau faza scurta incepe sa functioneze. Am sa verific si eu firele dupa cum s-a povestit mai sus
  4. Se pare ca mi-a rupt filamentul de jos la becurile vechi. Mai este intreg doar filamentul de sus folosit la iluminarea de 5W. Nu pot sa-mi dau seama cand anume le-a stricat, saptamana trecuta inca mergeau si cu 21W.. nu mai conteaza. Am pus becurile noi si am incercat pe rand si se pare ca cu astea lumineaza 21W indiferent daca monomaneta este pe 0 sau pozitie/faza scurta. Nu scade deloc la 5W cand comut de la 0 la pozitie/faza scurta. Bordul ramane in permanenta aprins.
  5. Salutare, Am urmatoarele de comunicat: scos siguranta 17 care este de 7,5A (din comportamentul de mai jos mi-am dat seara ca siguranta este pentru DRL) contact pe M+: monomaneta pe pozitia 0 becuri DRL stinse; TdB stins; monomaneta pe pozitie/faza scurta; becurile DRL se aprind pe 5W; TdB se aprinde; pus siguranta la loc -> totul o ia razna iarasi... Concluzia ar fi ca ceva se intampla pe circuitul DRL (unde ar trebui sa alimenteze becurile pentru cei 21W). Ce anume.. n
  6. Nu pot accesa acea resursa. Primesc urmatorul mesaj de eroare: Ne pare rău, este o problemă. Nu am putut localiza itemul pe care încerci să-l vezi. Cod eroare: 2C137/2 Nu mai atasez print screen ca nu are rost.
  7. Incerc sa gasesc siguranta F17 dar nu prea imi iese. Stiam ca am pe undeva un plan cu tabloul de sigurante la Duster PH2, dar nici pe asta nu il gasesc.. :(. Imi aduc aminte ca era si pe forum pe undeva, dar nu reusesc sa il gasesc. Daca ai la indemana acest plan il poti urca aici (sau privat). Sau poate imi poti da un link de pe forum unde gasesc sa pot incerca variantele expuse de tine. Oricum, iti multumesc pentru ca ti-ai facut timp sa imi raspunzi.
  8. Salutare t0rque, Da, am incercat mai multe permutari, dar comportamentul ciudat persista si se rezuma la unul din acestea in functie de cum muti intre ele becurile: Maneta de lumini pe pozitie 0: - becurile DRL lumineaza unul pe 21W altul pe 5w (am incercat si cu alte becuri noi si la fel se intampla); - bordul este aprins imediat ce pornesc motorul; - becurile DRL nu lumineaza deloc; - bordul nu se aprinde imediat ce pornesc motorul; Maneta de lumini pe pozitie/faza scurta: - becurile DRL lumineaza unul pe 21W altul pe 5w, sau amandoua pe 5W; - daca becurile
  9. Am mai facut niste teste si se pare ca indiferent daca este bec led sau incandescent, intr-o anumita varianta cu ele montate, am observat urmatorul comportament anormal: - daca scot unul din becuri atunci se stinge automat si celalalt (celalalt ar trebui sa ramana aprins); - bordul se aprinde automat iar becurile ard la 5W chiar din pozitia initiala a manetei de lumini (bordul trebuia sa ramana stins si becurile sa arda la 21W); - exista momente in care sistemul DRL nu porneste iar bordul ramane stins (desi motorul este pornit...) - iarasi, nu inteleg de ce becurile din DRL nu se aprind,
  10. Salutare, Detin un Duster PH2 1.5dci 4x4 si de cateva saptamani am o problema la DRL. Unul din becuri se stinge complet sau merge doar cu 5w. Incerc sa izolez si sa reduc cauza la unul din urmatoarele: BEC sau Suportul cu soclu. Este mult de explicat in baza testelor pe care le-am facut si ciudat in acelasi timp, dar am sa incerc sa va explic succint sa vedem voi ce parere aveti. La pornirea motorului sa spunem ca becul din stanga (b_stg) nu functioneaza iar becul din dreapta (b_dr) functioneaza. 21W Daca comut maneta de lumini pe pozitie atat b_stg cat si b_dr functioneaza
  11. Salutare, Am niste vibratii/smucituri la plecarea de pe loc in treapta 1. Poate avea legatura cu cardanul? Face cam de 1-2 ori din 20 de plecari (si nu, nu este pentru ca ridic piciorul repede de pe ambreiaj sau nu calc cum trebuie acceleratia). Masina are 93000km in 2 ani si jumatate. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si la service i s-a spus ca sunt probleme la cardan? O sa fac o vizita in service si nu vreau sa fiu pacalit.. Daca este off-topic, scuze..
  12. Salutare, Dupa mai putin de 1 an de la montare, Philips XtremeVision +130% s-au ars. Folosite aprox 40000km dar doar pe jumatate deoarece pe zi mergeam cu DRL. Am achizitionat Osram Laser something. We shall see ... Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Stiu ca garantia iti acopera o eventuala problema de rugina daca infloreste din interior catre exteriorul peliculei de grund/vopsea/lac. Tratamentul (nefiind altceva decat un spray aplicat peste tabla) ma gandeam sa ajute sa nu infloreasca din exterior catre interior. Poate spun gresit ce spun. Oricum, nu stiam ca am 6 ani. Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Salutare, Consider foarte util topicul. Ma intereseaza o solutie/spray care il pot utiliza pe "burta" masinii, in special pe la imbinarea bucatilor metalice, astfel incat sa o protejez de rugina. Masina este noua (iulie 2015), dar este bine sa previi decat sa te doara capul pe urma. Avand in vedere cele de mai sus ce produse ati folosit si considerati ca si-au facut treaba? Ma indereseaza ceva cu aplicare directa, evident dupa ce speli/degresezi suprafata. Multumesc. Sent from my iPhone using TapatalkSalutare, Consider foarte util topicul. Ma intereseaza o solutie/spr
  15. Ma bag si eu, desi nu am cunostinte prea mari in domeniu. Daca este decalat ar trebui sa se manifeste indiferent de viteza/turatie (evident, mai violent sau nu), nu-i asa? Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Creează nouă...