Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 337
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

De ce nu ai schimbat bateria ? E pe garanție sau nu? Ai 3 chei dar doar 2 sunt funcționale . Doar cheile prezente la momentul învătării noii chei sunt împerecheate, deci aia pierdută e breloc mom

Posted Images

Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Eu am optat pentru optiunea cu EPS si volan imbracat in piele.....Oricum pe alt forum similar, aceasta problema mai este semnalata dar nimeni nu a mers in service, deoarece a disparut la stingerea/repornirea motorului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu am patit-o in cond de mers 4x2 ( varianta 4x4). Mie mi-a alunecat o roata la coborare de pe o bordura, nu a coborat prin rostogolire. La fel, oprit contact si repornit si totul OK. Nu s-a mai intamplat. :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

 

 

Aceiasi problema o am si eu,n am fost la service!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Din cate am mai citit si prin alte parti, timpul intre doua manifestari era destul de mare. La tine, din ce ne spui, e destul de des, chiar zilnic....

Un tip scria ca a avut de 3-4 ori intr-un an aceasta manifestare.

Eu la service am fost in trecere si am intrebat un mecanic. Mi-a spus, ca in momentul in care mi se mai intampla sa nu mai opresc motorul si sa vin direct la ei. Oricum, mi-a spus ,ca atat timp cat martorii nu se mai aprind sistemul functioneaza(ABS SI EPS) sau este activ

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...