Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Eu am optat pentru optiunea cu EPS si volan imbracat in piele.....Oricum pe alt forum similar, aceasta problema mai este semnalata dar nimeni nu a mers in service, deoarece a disparut la stingerea/repornirea motorului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu am patit-o in cond de mers 4x2 ( varianta 4x4). Mie mi-a alunecat o roata la coborare de pe o bordura, nu a coborat prin rostogolire. La fel, oprit contact si repornit si totul OK. Nu s-a mai intamplat. :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

 

 

Aceiasi problema o am si eu,n am fost la service!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Din cate am mai citit si prin alte parti, timpul intre doua manifestari era destul de mare. La tine, din ce ne spui, e destul de des, chiar zilnic....

Un tip scria ca a avut de 3-4 ori intr-un an aceasta manifestare.

Eu la service am fost in trecere si am intrebat un mecanic. Mi-a spus, ca in momentul in care mi se mai intampla sa nu mai opresc motorul si sa vin direct la ei. Oricum, mi-a spus ,ca atat timp cat martorii nu se mai aprind sistemul functioneaza(ABS SI EPS) sau este activ

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...