Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 291
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dacă apare masina către cheie pe display, la pornire , poate fi revizia. Oricum cu tester în față să nu arunci un ochi peste tot mi se pare ireal.

Când/dacă mai ai acces la acel tester după ce-i dă quick scan/health report la final să-i dea Report( buton dedicat) și face un sumar al problemelor găsite, mult mai clar decât în a2a poză pusă de tin

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

Posted Images

Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Te-ai dat cu frana de mana sau ai dat vreun burn out?

In cazul in care ai 2 roti blocate si 2 se invart calculatorul de abs inregistreaza o eroare si se aprinde martorul.

In cazul tau, fiind 4x2 nu ai EPS, cred ca e o eroare/un contact imperfect pe undeva. Pe logan aparea ceva asemanator si era de la un contact imperfect in stopuri.

Eu am optat pentru optiunea cu EPS si volan imbracat in piele.....Oricum pe alt forum similar, aceasta problema mai este semnalata dar nimeni nu a mers in service, deoarece a disparut la stingerea/repornirea motorului

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da si eu am patit-o in cond de mers 4x2 ( varianta 4x4). Mie mi-a alunecat o roata la coborare de pe o bordura, nu a coborat prin rostogolire. La fel, oprit contact si repornit si totul OK. Nu s-a mai intamplat. :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut baieti,

Astazi, la pornirea de pe loc, in primii 5 m, s-au aprins simultan, martorul ABS, EPS si frana de mana. Este a doua oara cand patesc asa ceva.

Opresc motorul, pornesc din nou si nu se mai aprinde nimic. Mentionez, ca prima data am observat in prima jumatate a lunii martie. De atunci nimic, pana astazi.

Inainte de a ma duce la service, va rog sa imi spuneti, daca a mai patit cineva si cum s-a rezolvat.

Daca s-a mai discutat, rog un "admin" sa mute la sectiunea corespunzatoare.

Duster dci 4x2, 110 cp

 

 

Aceiasi problema o am si eu,n am fost la service!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutari.

Mi-a aparut si mie problema cu martorul abs aprins la duster 4x4 benzinar.Se aprinde la pornire si nu se mai stinge, opresc masina dupa ce imi termin treba cu ia si a doua zi nu se mai aprinde la pornire, opresc masina dupa o anumita perioada de circulat si cand o pornesc iarasi se aprinde din nou.

In concluzie cand vrea se stinge cand nu ramane aprins. Ce poate sa fie?

Din cate am mai citit si prin alte parti, timpul intre doua manifestari era destul de mare. La tine, din ce ne spui, e destul de des, chiar zilnic....

Un tip scria ca a avut de 3-4 ori intr-un an aceasta manifestare.

Eu la service am fost in trecere si am intrebat un mecanic. Mi-a spus, ca in momentul in care mi se mai intampla sa nu mai opresc motorul si sa vin direct la ei. Oricum, mi-a spus ,ca atat timp cat martorii nu se mai aprind sistemul functioneaza(ABS SI EPS) sau este activ

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • s-a rezolvat problema cu errorile..au fost de vina conectorii care nu facea contact perfect..insa acuma intre turatiile de 1500 si 2000 scoate fum gros negru si motorul face urat.." parca ar sparge nuci "  daca dau gas mai mult merge frumos...o sa verific debitorul de aer sa vad daca merge in parametri....revin ..
    • @Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg/1,80m  ) , ornament inscris Duster - probabil ca finalul a fost spre 20000 lei (mai degraba mai puțin), dar nu stiu exact.  Am spălat masina - nu sunt inflitratii de apa - dar trebuie sa astept o ploaie torențială pt a fi sigur ca nu am probleme.  Din exterior masina arata ca inainte de accident (cu rezerva ca nu am un ”ochi” de specialist) - pe sub ea se observa ca s-a intervenit. Cam asta a fost - am avut norocul ca service-ul sa fi colaborat pana nu de mult cu Euroins -  acolo era un centru de constatari daune Euroins, chiar la ei in ”ogradă” - acum nu mai e, dar au pastrat relatia - cred ca si asta a contat si nu am avut probleme cu asiguratorul. Aveai dreptate cand spuneai de Euroins ca sunt naspa in relatia cu pagubitii si eram dispus sa apelez la cei pe care mi i-ai recomandat, doar ca am ”trișat”  și am mers la aia care au ”pile” la Eurions.  Dupa reparatie pot spune doar ca oamenii aia si-au dat silinta sa iasa bine - mie asa mi-au lasat impresia + nu am avut dureri de cap cu dosarul + masina la schimb. Da, poate la service Dacia iesea mai bine - nu stiu- insa e mulțumitor cum a iesit. Acum nu o pot vinde pt ca pierd prea multi bani si nu voi incerca vreodata sa pacalesc un cumparator, dar peste 3-4 ani cand apare Duster 3 si Bigster, ca s-o schimb, se mai atenuează din pierdere (devalorizarea normala aproape o inghite pe cea datorata accidentului) Cele bune
    • @Sa1fireai văzut cumva costul reparatiei? Stiu ca poate nu te intereseaza aspectul asta,doar asa de curiozitate.Sa încerci sa o speli la selfwash și sa observi dacă ai probleme cu apa.
    • Te salut @abc Daca maresti fotografia facuta dupa reparatie, din spatele masinii, pe suportul de la numar, scrie cam tot ce te-ar putea interesa
    • Cum se numeste service-ul in care a fost facuta reparatia?
×
×
  • Creează nouă...