Sari la conținut

Postări Recomandate

Mai baieti,

parca nu suntem barbati. Sesizati un astfel de comportament, mergeti la service,chiar daca se stinge martorul. Daca e o pb, cu siguranta se va vedea in logurile de erori ale CB-ului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 390
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cu bateria e simplu, pe testerul de baterii se citește, în clar SOC, SOH și R. De exemplu o baterie de 70Ah și 720 A EN, o baterie poate fi bună sau bună dar descărcata, valori orientative S

Am revenit cu vesti (in cazul in care era cineva curios).  Injectoarele praf.. + pompa plina de rugina in interior. Are doar 70500 km. Nu stiu daca este o coincidenta dar masina pe 17.11  a iesit di

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

Posted Images

Salutari.

Dupa patru zile de probleme cu martorul ABS care cand se aprindea, cand se stingea in sfarsit am scapat de problema fara sa fac nimic si nu imi explic care a fost cauza.Daca cineva are o explicatie concreta rog sa ne explice si noua cauza.

Este posibil sa existe si un contact imperfect.Daca au fost probl, calc ce dirijeaza ABS memoreaza defectiunea aparuta.Interesant este daca in momentele cand se circula cu martorul ABS aprins functioneaza sistemul, adica la o franare brusca(cu asigurare ca nu se urca cineva din spate pe voi) rotile nu se blocheaza si se simte o "pulsatie" la pedala fr in momentul franarii=> sistemul functioneaza si este o probl mai mica dar tot la service o rezolvati ca de aia este garantie. :)

In timpul in care martorul ABS este aprins, sistemul intra in stare de urgenta functionand mecanic (fara ABS). Altfel spus la franare, daca se rupe aderenta, franare are loc cu blocarea rotii si nu cum este cu ABS prin rostogolire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutari.

Astazi mergand cu Dusteru si trecere peste o cale ferata din nou mi sa aprins martorul ABS,mam suparat si am mers la service,ma luat mesteru cu calculatoru si mia zi ca nici selectorul de 4x4 nu schimba pozitiile,a desfacut usita la sigurante si siguranta de alimentare punte spate nu era bagata ca lumea,mi bagat siguranta si sa rezolvat problema.

Pe moment vad ca nu mai sunt probleme.

Daca apare ceva va tin la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutari.

Astazi mergand cu Dusteru si trecere peste o cale ferata din nou mi sa aprins martorul ABS,mam suparat si am mers la service,ma luat mesteru cu calculatoru si mia zi ca nici selectorul de 4x4 nu schimba pozitiile,a desfacut usita la sigurante si siguranta de alimentare punte spate nu era bagata ca lumea,mi bagat siguranta si sa rezolvat problema.

Pe moment vad ca nu mai sunt probleme.

Daca apare ceva va tin la curent.

E, ce va spuneam mai sus si banuiam, se confirma. Deci a fost un contact imperfect :cry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Cum am promis ca va tin la curent cu problema martor abs aprins, inca nu sa rezolvat problema, a 2 zi sa aprins din nou.

Am fost din nou peste ei la service si nu stiu ce are? Mi-au zis ca face sesizare la Dacia Pitesti cu alarma cei da lui la calculator (circuit Multiplex punte spate), au ridicato pe elevator sau uitat la senzori,mufele de pe punte de la 4x4,au scos mufele de la calculatorul de abs lau dat cu spray de contact, dar fara rezultat.

Marti o duc la ei din nou ca le vine cica rezultatul de la Dacia.

Sunt curios cand vor descoperi problema.

Va tin la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am fost din nou la service si cei de la dacia pitesti le-au trimis sa se uite la siguranta de la 4x4 din tabloul de sugurante.au scos siguranta si cu un patent subtire au strans clemele din tablou si de marti nu mi sa mai aprins martorul ABS, sa speram ca aceasta a fost problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutare.

Am fost din nou la service si cei de la dacia pitesti le-au trimis sa se uite la siguranta de la 4x4 din tabloul de sugurante.au scos siguranta si cu un patent subtire au strans clemele din tablou si de marti nu mi sa mai aprins martorul ABS, sa speram ca aceasta a fost problema.

Deja ma reper dar prinde bine... Reluam ca mai sus 2 mesaje: contact imperfect. 8-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Un mic progres facut intr-o ora cat am avut timp dupa serviciu. Am desfacut triplele. Pe cea din stanga se vede clar mufa intermediara catre cablajul de priza remorcare, care duc intr-un mic modul pe care scrie "Calculateur de remorque" lipit pe caroserie in spatele capitonajului. Dar in tripla din stanga, cea cu problema, nu vad bine traseul, este o mufa care in spatele caroseriei se desparte in 2, o parte urca si cealalta parte merge catre stanga prin bara. Urmeaza sa verific traseul mai bine. Cu ocazia asta am descoperit ca lampa de ceata din catadioptrul din bara nu merge, becul pare bun, probabil de la contacte ca am gasit umezeala in soclul becului. Foarte prost sistemul de prindere al mufelor in socluri, nu au garnituri de cauciuc sa etanseze.    Si imagini cu cablajele la cele 2 triple si modului de remorca.
    • Multumesc.  - Am desfacut tripla dreapta de pe masina, si in ea intra o mufa simpla cu 4 sau 5 fire. O sa demontez si tripla stanga sa vad cum arata si acolo, daca se vede vreo alta mufa intermediara. - In tripla masinii dreapta functioneaza toate, problema este doar in priza carlig. - Pozitiile si frana merg pe dreapta la remorca (nu ma gandii sa verific si pinul din priza), dar poate sunt luate numai de pe stanga. Ca doar se aprind simultan dreapta-stanga. O sa verific maine toti pinii din priza, sa vad daca mai este ceva nefunctional. 
    • Păi e cu cântec: - instalația de cârlig se înseriază între mașină și lampi st, dr și ceață, a - trebuie demontat lampa dreapta spate și văzut dacă iese cablajul din mașină și intră în lampă (inițial, fără cârlig) b - dacă iese cablajul din mașină și intră într-o mufă apoi din mufa aia pe vreo 10 cm de cablaj ai o mufă cuplată la lampă e ok, cablajul cârligului e la locul lui. c - la priză ar trebui să ajungă 3 sau 4 cabluri : priză, ceată spate st, lampă dreapta spate sau priză, ceată spate st, marșarier dr ,lampă dreapta spate E de investigat. În cel mai rău caz trebuie făcut reverse engineering și ridicată o schemă a cablajului pentru modulul de cârlig (nu există la Renault) de pe altă mașină/instalație.
    • Buna seara. Am si eu o intrebare legata de priza de carlig (13 pini), montata cu carlig cu tot in reprezentanta, ca si optional, cand am cumparat masina. Am pus azi o remorcuta noua si am constatat ca nu imi merge semnalizarea pe dreapta. In rest merge totul, semnalizarea stanga, pozitia si cele de ceata. Coincidenta, este partea dreapta care a fost implicata in accident acum 2 ani si la care s-a intervenit (aripa fata, usa spate, etc). Inainte de accident a functionat. Am verificat in priza si nu este nimic pe pinul de semnalizare dreapta (am gasi pe net schema pinilor). Vizual, cablurile sunt ok, nu se vede nimic rupt. Stie cineva unde sa ma uit si ce as putea verifica? Multumesc in avans.  Am postat pe threadul inceput de mine cu masina mea, daca nu este ok se poate muta.
×
×
  • Creează nouă...