Sari la conținut

Postări Recomandate

Mai baieti,

parca nu suntem barbati. Sesizati un astfel de comportament, mergeti la service,chiar daca se stinge martorul. Daca e o pb, cu siguranta se va vedea in logurile de erori ale CB-ului.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 337
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

De ce nu ai schimbat bateria ? E pe garanție sau nu? Ai 3 chei dar doar 2 sunt funcționale . Doar cheile prezente la momentul învătării noii chei sunt împerecheate, deci aia pierdută e breloc mom

Posted Images

Salutari.

Dupa patru zile de probleme cu martorul ABS care cand se aprindea, cand se stingea in sfarsit am scapat de problema fara sa fac nimic si nu imi explic care a fost cauza.Daca cineva are o explicatie concreta rog sa ne explice si noua cauza.

Este posibil sa existe si un contact imperfect.Daca au fost probl, calc ce dirijeaza ABS memoreaza defectiunea aparuta.Interesant este daca in momentele cand se circula cu martorul ABS aprins functioneaza sistemul, adica la o franare brusca(cu asigurare ca nu se urca cineva din spate pe voi) rotile nu se blocheaza si se simte o "pulsatie" la pedala fr in momentul franarii=> sistemul functioneaza si este o probl mai mica dar tot la service o rezolvati ca de aia este garantie. :)

In timpul in care martorul ABS este aprins, sistemul intra in stare de urgenta functionand mecanic (fara ABS). Altfel spus la franare, daca se rupe aderenta, franare are loc cu blocarea rotii si nu cum este cu ABS prin rostogolire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutari.

Astazi mergand cu Dusteru si trecere peste o cale ferata din nou mi sa aprins martorul ABS,mam suparat si am mers la service,ma luat mesteru cu calculatoru si mia zi ca nici selectorul de 4x4 nu schimba pozitiile,a desfacut usita la sigurante si siguranta de alimentare punte spate nu era bagata ca lumea,mi bagat siguranta si sa rezolvat problema.

Pe moment vad ca nu mai sunt probleme.

Daca apare ceva va tin la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutari.

Astazi mergand cu Dusteru si trecere peste o cale ferata din nou mi sa aprins martorul ABS,mam suparat si am mers la service,ma luat mesteru cu calculatoru si mia zi ca nici selectorul de 4x4 nu schimba pozitiile,a desfacut usita la sigurante si siguranta de alimentare punte spate nu era bagata ca lumea,mi bagat siguranta si sa rezolvat problema.

Pe moment vad ca nu mai sunt probleme.

Daca apare ceva va tin la curent.

E, ce va spuneam mai sus si banuiam, se confirma. Deci a fost un contact imperfect :cry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Cum am promis ca va tin la curent cu problema martor abs aprins, inca nu sa rezolvat problema, a 2 zi sa aprins din nou.

Am fost din nou peste ei la service si nu stiu ce are? Mi-au zis ca face sesizare la Dacia Pitesti cu alarma cei da lui la calculator (circuit Multiplex punte spate), au ridicato pe elevator sau uitat la senzori,mufele de pe punte de la 4x4,au scos mufele de la calculatorul de abs lau dat cu spray de contact, dar fara rezultat.

Marti o duc la ei din nou ca le vine cica rezultatul de la Dacia.

Sunt curios cand vor descoperi problema.

Va tin la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am fost din nou la service si cei de la dacia pitesti le-au trimis sa se uite la siguranta de la 4x4 din tabloul de sugurante.au scos siguranta si cu un patent subtire au strans clemele din tablou si de marti nu mi sa mai aprins martorul ABS, sa speram ca aceasta a fost problema.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salutare.

Am fost din nou la service si cei de la dacia pitesti le-au trimis sa se uite la siguranta de la 4x4 din tabloul de sugurante.au scos siguranta si cu un patent subtire au strans clemele din tablou si de marti nu mi sa mai aprins martorul ABS, sa speram ca aceasta a fost problema.

Deja ma reper dar prinde bine... Reluam ca mai sus 2 mesaje: contact imperfect. 8-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...