Sari la conținut

timekruzer

Members
  • Număr conținut

    598
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    39

timekruzer a câștigat ziua ultima dată pe 30 August 2016

timekruzer a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

475 Excelent

Despre timekruzer

  • Rang
    Senior

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. UPDATE - Etapa de trial 100tracks de sambata de la Poiana Brasov s-a amanat pe data de 24 septembrie. Macar avem timp sa ne organizam si sa participam in numar si mai mare!
  2. Sambata, 03.09.2016 participam cu mai multe dustere la etapa a 2-a din Campionatul de trial 100tracks - Cupa Duster, in Poiana Brasov. Participarea este gratuita pentru orice Dusterist. Va asteptam pe toti din zona sa ne sustineti - si chiar sa incercati si voi cum e...
  3. ACTUALIZAT 31.08.2016 Competitii la care intentionam sa participam in sezonul 2016: Competitii off-road organizate de 100tracks (sub egida ACR, MTS, FIA): 24.09.2016 - Poiana Brasov: Campionatul de trial etapa a 2-a - Cupa Duster /trial OFF-ROAD/ 01.10.2016 - Campulung Muscel: Cupa - TRIP Campulung Muscel /cursa regularitate OFF-ROAD/ 07-08.10.2016 - Sibiu: Cupa - TRIP Challenge Sibiu /cursa regularitate OFF-ROAD/ 20-22.10.2016 - Campulung Muscel: Campionatul de off-road, etapele 9-10, clasa TRIP /regularitate OFF-ROAD/ 29.10.2016 - Campulung Muscel: Campionatul de trial etapa
  4. Dragi prieteni dusteristi! Dupa participarea la prima etapa al CNRR, Baja500 Bucuresti - am promis ca voi reveni cu mai multe detalii despre proiectul nostru. Intre timp lucrurile au evoluat, chiar au luat avant si a venit timpul sa dam startul la mediatizarea proiectului pe toate canalele de comunicare posibile si sa promovam AVENTURA pe care o reprezinta DUSTER HOBBY RACING. Sunt multi colegi de , dusteristi cu "greutate" care ma cunosc personal, altii care ma stiu din pozele de la trialurile IND-urilor - pentru ei cred ca nu este o surpriza faptul ca eu ma aflu in spatele acestei ini
  5. @Dacian - cu aceasta ocazie te numim in fruntea departamentului de PR al echipei Duster Hobby Racing in functia de ofiter de presa si purtator de cuvant Multumim pentru relatarile interesante si pentru cuvintele frumoase la adresa noastra, vorba colegului Killer82 esti un fain povestitor O sa deschid si aici pe forum un topic dedicat proiectului Duster Hobby Racing dar pana-mi fac timp de asta incerc sa prezint in cateva randuri despre ce este vorba. Initiativa se adreseaza in primul rand acelor dusteristi care vor sa-si incerce masina, talentul si norocul in lumea competitiilor c
  6. Doctore, sper sa te revedem cat mai curand dupa ce-ti rezolvi finantele. Vezi ca vine noul model la anu' Bafta, si spor la vanzare.
  7. Fenomenul apare si la mine. Am pus 2 poze in care am marcat zonele care vibreaza/trepideaza precum si solutiile tehnice adoptate de mine (si de colegul @tico98). Este vorba de traseul admisiei de aer (vorbim de dci) dintre gura de admisie (undeva in fata in zona radiatorului) si carcasa filtrului de aer (dreapta sus daca ne uitam sub capota adica deasupra rotii stanga-fata). Problema este ca traseul are vreo 5 piese din plastic si sunt conectate intre ele fara garnituri.... Zona 1 de vibratii: cotul dintre furtun si carcasa care este facuta din 2 bucati care vibreaza la ralanti ca se
  8. Cu gume de 215/60 R17 vei avea diametrul rotii cu 2 mm mai mare decat stoc, din punct de vedere tehnic nu te afecteaza cu nimic. Masina va arata mai bine pe asfalt neted , dar te va taxa pe toate celelalte suprafete (avand talonul cauciucului mai subtire). Nerecomandat pentru off-road.
  9. Prima nu e problema, e la fel si la mine si nu e scurgere, e de la aburi de ulei sau ceva de genu... A doua zona arata a scurgere, sterge si vezi daca reapare. Daca da atunci te sfatuiesc sa faci o vizita la service.
  10. Am uitat un lucru interesant: filtrul de motorina era incomparabil mai murdar decat anul trecut dupa aprox acelas nr de km, si combustibil din aceleasi surse MOL si OMV, motorina standard "diluat" cu premium la fiecare al 3-lea plin. Mecanicul mi-a aratat lada cu filtrele uzate, toate erau negre... nu avea explicatie nici el la acest fenomen, parca s-a mai stricat calitatea combustibililor... Am facut si ITP-ul intre timp, la un service recomandat de dealer - masina a trecut fara emotii, dar s-a verificat tot, ca la carte. M-au rugat in prealabil (politicos de altfel) sa dau jos ledbarul c
  11. Am mutat intrebarea aici sa nu mai fim trasi de ureche dincolo pentru off-topic Pe scurt: dpdv legal toate cauciucurile marcate M+S sau fulg de nea se considera potrivite pentru iarna. Aceste marcaje inseamna ca anvelopa respectiva are compozitie potrivita (si) pentru temperaturi mai joase. Un all season va trebui insa sa aiba compozitie potrivita si pentru conditii de caldura deci se fac compromisuri in ambele directii - astfel nu vor fi grozave nici vara nici iarna dar te vei descurca binisor cu ele. Ele au fost inventate pentru tarile unde variatiile de tempearatura nu depasesc 30 gra
  12. Pertinenta intrebarea, dar chiar nu-mi dau seama momentan. Probabil Renault (ca si altii) are deja prototipuri in teste pentru normele viitoare, dar cu dizelgate se schimba datele problemei si s-ar putea ca practicile de pana acum sa nu mai mearga pe viitor. Iar in aceste conditii, daca normele vor fi testate mai serios in conditii de trafic atunci cca 30% din motoarele etichetate "euro 6" existente in acest moment pe piata nu indeplinesc nici macar normele EURO 5... In plus motoarele diesel in general s-au ales cu o reputatie sifonata si asta s-ar putea sa aiba repercusiuni pe linie industria
  13. Stati linistit, dusterul merge brici pe timp de iarna Grupul daca decupleaza nu o face din cauza zapezii, ci din cauza faptului ca - fiind (eventual) solicitat intens - se incinge si pe frigul de iarna face condens ceea ce poate necaji electrocuplajul... Eu am umblat mult in zapada si nu am patit asa ceva. In ceea ce priveste cauciucurile... nu va faceti iluzii cu all-seasonuri. Pe uscat se vor comporta acceptabil, dar in orice alta situatie vor fi net inferioare gumelor dedicate de iarna... ON TOPIC: masina cand a fost livrata a avut nivelul lichidului sub linie, am completat pana la m
  14. Piata motoarelor a intrat in era downsizing de ceva vreme, si nu cred ca va mai schimba vreodata aceasta directie, cum nici normele de poluare nu vor deveni mai permisive. Cilindree mai mare ar inseamna capacitate de ardere mai mare, deci noxe mai multe... Bineinteles la clasa premium vor exista in continuare exceptii si chiar extravagante, dar la Dacia nu cred ca vom vedea EVER motor mai mare de 1.6L. Benzinarele se vor reduce la max 1.2 L tce fortate pana la maxim apoi sufocate sa corespunda normelor, iar la dizelari situatia e si mai proasta. 1.5 dci nu cred ca va mai supravietui dupa eur
  15. Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat anul trecut (685 lei vs 730 lei) iar masina se prezinta in stare excelenta, in afara celor prevazute in carte nu a necesitat alte interventii. S-a verificat tot ce s-a putut vizual si pe pipaite pe sol si pe elevator, in prezenta mea, chiar cu note explicative ca la un curs de mecanica. Directia si suspensia sunt in regula (spre mirarea mea - chiar am insistat sa gasim ceva urme ale aventurilor
×
×
  • Creează nouă...