Sari la conținut

'16 Duster 1,2 Tce 4X4 Laureate


Postări Recomandate

Hartia nu cred ca o au toti.Eu am primit.o de la baiatul de la receptie service la rugamintea consilierei de vanzari.A fost "o fapta buna" din partea ei pentru multumirea clientului.Eu asa o vad!Dupa cum zicea colegul,e de "noaptea mintii" sa nu ai un consens in privinta uleiului.E un "element" important in buna functionare a motorului si ei o dau in bara. :angry:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 178
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Va salut si bine v-am gasit! Cu permisiunea voastra, incerc sa ma integrez si eu in comunitatea posesorilor de Duster   Joia trecuta, dupa cateva zile si nopti de studiu pe internet si un drivetes

Kilometrajul la bord a ajuns la 963, consum mediu de pana acum, masurat la pompa, 7,93 litri/100km.   La cea mai recenta alimentare au intrat 33,5908 litri cu care au fost facuti 429 km, asadar iese

Dacia recomanda sa se citeasca si sa se respecte caietul de service. Si acolo specifica ceva ce suna cam asa: sarcina proprietarului este sa verifice oricat de des este necesar nivelul uleiului din mo

Posted Images

Mie nu mi-au dat acea hartie la cumpararea masinii.

 

Astazi am fost la reprezentanta cu raspunsul de la serviciul Vocea Clientului. Au cautat din nou in baza de date dupa codul VIN si de data aceasta au admis ca a fost o eroare, "probabil a mecanicului care mi-a pus in masina bidonul de ulei 5w30". Asadar mi l-au schimbat cu un litru de ulei ELF 5W40.. si asta la interventia sefului de service, pentru ca baiatul de la receptie vroia sa-mi dea 10W40. Cum nu au mai vrut sa faca hartii de retur si apoi refacturare, le-am cerut sa completeze ei cu pixul pe factura initiala codul uleiului pe care mi l-au dat acum, ca sa am si eu o dovada ca nu l-am luat dupa ureche, din bazar. O intreaga ameteala.. Oricum, le-am spus deja ca dupa ce ma intorc din concediu vreau sa verificam consumul de ulei, iar seful de service n-a zis nu, ci doar ca e o procedura mai speciala ce include din cate am inteles aducerea uleiului la nivel maxim, sigilarea locurilor pe unde cineva (adica eu) ar putea sa scoata uleiul (de parca as avea vreun interes) si readucere la nivel maxim dupa ce se parcurg circa 1000 km.

Deci.. acusi incepem.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am fost "dat in vileag" fac si eu un pic de offtopic pe marginea confuziei colegului si tizului meu: merge omul din proprie initiativa si cere ulei de rezerva, primeste 5w30, desi vc-ul Dacia (cum mai nou imi place sa ii zic) ii recomanda 5w40 in baza verificarii amanuntite in baza lor de date! De aici trag o concluzie trista: service-ul nu numai ca nu comunica asa cum trebuie cu uzina, dar produce si daune omului! In plus, vazand cu groaza acest caz "decembrie 2015" de consum vizibil ulei, imi dau seama ca problema este mai grava decat am constatat-o eu! Si atunci ma intreb: oare ce poate fi mai grav decat "toateH5F"??? Va si raspund: 1.6 "iulie 2016"!!!! Motorul de Nissan "cica"! Papa ulei intr-o veselie! Si lista mea nu se opreste aici!!! Nu e asa ca nu se impune "Recall" sau o intrebare catre producator de catre ACD??? Raspund si la asta: nu se impune pt ca Dacia rezolva cazurile unul cate unul fara sa faca valuri si pt a minimaliza costurile! Un Recall ar avea efecte economice mai ample! Am si dovezi legate de cazuri rezolvate "cu discretie"!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

 

Salutare si un calduros La Multi Ani!

 

Legat de postul de mai sus am si eu o intrebare: daca autorul este dispus sa dea mai multe detalii de genul cam cate cazuri cunoscute de motoare 1.6 H4M au probleme cu consumul de ulei ? Exista un anumit lot afectat de problema, etc? De asemenea daca sunt posesori pe care au avut aceste probleme ii rog sa dea niste detalii .. nu de alta dar suntem pe cale sa destramam inca un "mit" acela al motoarelor aspirate Renault care teoretic sunt rezistente si fara probleme mai ales in primii ani de exploatare :D

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa lamuresc prin aceasta postare confuzia care s-a creat vizavi de datul in vileag: suntem oameni, vorbim aici dar si in privat, referirea mea strict la datul in vileag se refera strict la aspectul ca s-a desconspirat faptul ca vorbesc cu lumea in privat, NU era o pastila ironica legata de ceva anume, departe de mine acest gand! M-as bucura daca ar intelege lumea ca este firesc sa imi construiesc o aparare solida in problema mea "mai speciala"!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tractiunea integrala a avut rostul ei mai ales saptamana trecuta, la Jasna si Strbske (SK, Tatra, 1400 m). Acolo unde toate masinile cu tractiune pe fata patinau si trebuiau impinse, cu Dusterul am trecut extrem de lejer pe modul Auto. Am comutat o singura data pe Lock ca sa fiu sigur ca ies dintr-o zona cu zapada pana la praguri, unde eram doar eu si cu buldozerul care incerca sa faca locuri de parcare. Or fi avut si anvelopele Nokian WR D4 rolul lor. Nicaieri n-a fost nevoie de lanturi, le tineam in masina doar ca sa fie confortul psihologic aproape de maxim :)

Deci n-as insista prea mult pe ceva ce functioneaza. Mai degraba as mentiona faptul ca, de cateva ori, era sa rup cheia in busonul rezervorului de benzina. Se rotea foarte greu chestia aia din plastic care intra in gura rezervorului. Nu inghetase incuietoarea (bagasem WD40 din timp) ci se deformase rahatul ala de plastic, probabil din cauza temperaturilor scazute. Acum, la -5 grade vad ca se invarte usor. Oricum, naspa senzatia sa te afli departe de casa, intr-o benzinarie, la -20 grade afara, iar busonul sa nu vrea sa se deschida.

 

Hai sa pun si doua filmulete cu Dusterul meu pe zapada, mai mult pentru peisaje:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...