Sari la conținut

Duster Ph2 2015 - Benzina 1.6 16V K4M Euro 5 4X4


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 157
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am avut un pic de distractie aseara... un prieten a ramas cu un Ford Mondeo intr-o mlastina langa Cluj (incercand sa intoarca pe un drum de tara si ala foarte namolos, unde il bagase GPSul). Nici o sa

Initiez acest topic pentru a saluta colegii de pe , cu multumiri pentru continutul util pe care l-ati adunat pe aici.   La inceputul lunii Oct 2015 am intrat in posesia unui Duser nou (fab Apr 2015

Mnoa, nimic neaparat interesant pana acuma doar niste mici updates.   Am luat un mini-USB-stick de 32 GB pentru muzica, e destul de mic si il las in aparat tot timpul. - link extern cu poza   Am

Posted Images

Intrebare de om......

A montat cineva de aici de pe scut pe un 4x2?

Banuiesc ce o sa-mi raspundeti. Nu e necesar, cheltuiala inutila, bani aruncati in vant, snobism.....OK. Se merita oare?

Drept sa-ti spun, eu l-am lovit pe al meu mai mult cand nu eram in 4x4, inclusiv intr-o bordura mai inalta.

Daca mergi numai pe asfalt nu ar fi necesar, dar daca iesi in natura, odata s-odata tot o sa-ti fie bun. Eu l-am montat dupa ce m-am infipt intr-un bolovan la trecerea printr-un parau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Mudster, nu exista si scut din otel care sa se prinda similar cu cel de al? Prinderea din ce am citit este mult mai solida.

 

Salut ,

Pai prinderea este similara , in fata este identica , in spate se prinde in inca 2 puncte in plus fata de cel de Al .

Eu iti garantez ca nu vei avea nici o problema cu prinderile , mai curand se stramba tabla din care e facut decat sa rupi suruburile de prindere

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Mnoa, apai sa mai punem ceva poze...

 

Unele mai "pe ziua" cu scutul de otel de la Mudster (cu tot cu stickerul de la ei) :)

post-4304-0-58238000-1463041285_thumb.jpg

post-4304-0-96038400-1463041286_thumb.jpg

post-4304-0-74315000-1463041291_thumb.jpg

 

Si inca unele cu un ornament de esapament de provenienta "bazar tuning" - o fost ieftin, e de inox (nu cromat / nichelat), vom vedea cum o sa tina in timp...

post-4304-0-19465400-1463041293_thumb.jpg

post-4304-0-17305100-1463041295_thumb.jpg

 

PS. pozele le-am pus si pe Google Drive: https://drive.google.com/open?id=0B4NmXWvCx2p0V1ZPejVIQzZZdTg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to Duster Ph2 2015 - Benzina 1.6 16V K4M Euro 5 4X4

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...