Sari la conținut

Sondaj Potentiale Imbunatatiri Dacia Duster 2


Duster 3  

100 membri au votat

  1. 1. Urmatorul Duster (3) ar trebui:

    • sa aiba o schimbare radicala de design atat exterior cat si interior
      16
    • sa se faca un face lift cu imbunatatiri semnificative insa sa se pastreze linia actuala
      65
    • sa se faca un face lift cu modificari minimale, actualul model fiind foarte reusit
      15
    • sa nu se schimbe nimic
      4


Postări Recomandate

Noa deci EXACT pe alea la mijloc marcate de tine ca lonjeroanr mi-o pus cricul. Dupa aceea l-a pozitionat exact pe suportii dedicati.

 

Si m-am uitat azi mai cu atentie... Sunt un fel de "continuari" la lonjeroanele puntii fata. Se vede clar cum au fost imbinate. Lonjeroanele puntii fata sunt cu cca 1-2 mm mai mari, continuarile astea parca sunt bagate in ele (poate asa s-a ales solutia constructiva pt imbinare) însă îmi mentin părerea ca sunt cam fragile. Sincer nu voi mai testa cu cricul pe ele de acuma, rămân la punctele clasice. Însă la Terios din 1996 la care pragurile erau dantelate de la rugina, de acolo o ridicam :)

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 152
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare,   Din punctul meu de vedere pe langa ce au zis colegii mei mai sus mi-ar place sa vina din fabrica cu carenaje spate complete si o insonorizare mai buna mai ales pe spate.

Cu siguranta multi dintre noi stiu ce inseamna o janta si o anvelopa de 19" Asadar, sa admiram pozele dar sa ramanem constienti ca asa ceva nu se va intampla vreodata la Duster. Semnalizatoarele inte

Posted Images

A... Si încă ceva. La mine catalizatorul coboară cam cu 1-2 cm sub alea - de aceea ma tot gândesc cum sa fac ceva protectie pt el si firul de sonda lambda de dupa el. Însă nu prea am de ce sa prind tabla acolo si nu as găuri "lonjeroanele"...

 

Poate si asta ar intra la lista de imbunatatiri :) protectia eficienta a tuturor componentelor de pe "burta".

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic.. A ta e benzinar si nu ai DPF(dupa stiinta mea). Si la diesel e ceva sonda mai expusa, dar noi avem ``galma`` care protejeaza DPF. Mie la service acolo unde am marcat eu, au pus bratele cand au ridicat pe elevator. Eu cu cricul hidraulic doar in fata am pus in zonele acelea fara probleme, spatele nu l-am incercat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La "comoditati" ce m-a deranjat pe mine cel mai tare este lipsa indicatorului de temperatura lichid de racire, si indicatorul de nivel de combustibil "mai greu" de inteles / interpretat de catre sofer. Cu asta din urma am ajuns sa ma obisnuiesc.

Dar totusi aceste doua indicatoare doresc sa le vad dupa volan si daca e posibil in varianta non digitala - adica un semicerc sau felie dintr-un cerc, cu segmente la gol / un sfert / jumate / trei sferturi si plin in cazul combustibilului, si o feliuta mai mica de cerc la care acul in pozitia din mijloc sa ajunga atunci cand temperatura motorului (lichidului de racire) e optimala, eventual o fasie albastra pe temperaturile sub optimale si una rosie pe temperaturile supra optimale.

In rest eu sunt multumit de masina, dar nici nu am asteptari de lux in habitaclu, deoarece aceste optiuni mai mult ca sigur ca ar ridica pretul.

A mai amintit cineva mai sus o versiune mai buna, de top. Eu as zice mai de teren. Adica sa se ofere o versiune mai bine echipata pentru off road. (Exemplu echiparea TRD la Toyota)

Ar fi o idee super ca Dacia sa ia legatura cu rusii care au "inventat" acel diferential mult discutat / dezbatut, sa il cumpere (cu toate drepturile), sa il testeze din toate privintele ale off roadului, si sa o ofere macar ca si optiune. In plus n-ar strica daca ar mai imbunatati ceva la garda la sol, si unghiurile de atac / degajare / trecere. Precum si dorinta (presupun nu numai al lui Cojocar) ca acel carenaj al rotilor din fata sa fie mai incapatoare ar ajuta mult la aceasta versiune off road.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu as dori in primul rind ce mi-am dorit si la Logan: stergatoare de parbriz temporizate cu posibilitatea alegerii vitezei de baleiere (cred ca am zis bine). Apoi ar mai ce s-a spus deja:

-AC automat;

-scaune cu o mai buna sustinere si reglaj lombar;

-grila fata cu o plasa de protectie:

-treapta 6 gindita pentru un consum mai mic la viteza de autostrada.

Deocamdata cam atit imi trece prin cap...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...