Sari la conținut

Cheie Briceag Pentru Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 166
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Îmi doream o cheie briceag la Duster. Am căutat un pic pe net, fără a găsi o soluție ce părea a fi funcțională. Cam renunțasem la idee, până când m-am întâlnit cu @Mekkes cu ocazia scurtei sale vizite

Sambata seara am reusit sa ajung si sa iau kiturile. Undeva la 2 oct revin in tara si incep distributia.

Un mic upgrade la cheie E montata de test, nu am gasit o emblema mai mare dar merge si asta

Posted Images

 

1. BlaueCorsa - IND

2. ToranagaSama - 2 bucati

3. danielcojocar - 2 bucati -IND

4. fnicolau - IND

5. gserban - IND

6. cosminium - Banca

7. mustermann

8. dr_dumi - 1 bucati - IND

9. Alias

10. masiu - IND

11. huskyuk

12. balcanic

13. vally007 - 5 bucati - Banca

14. JDm2006

15. florinEU-2 bucati -Banca

16. Aghidusu - IND

17. Chrysstyann -Banca

18. CDN -1buc -Banca

 

Mulțumesc

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat si eu cheia despre care s-a mentionat in toata aceasta perioada, insa sunt dezamagit de calitatea ei. Dupa cum vad , este identica cu cea pe care o vinde @mekkes, insa o am de pe ebay cu 8 euro. In plus trebuie sa merg cu ea la mecanica fina sa o polizeze. Am mai schimbat acum cativa ani o carcasa de cheie la Logan si chiar daca era tot chinezeasca, era de calitate. Nu am fost nevoit sa o dau la polizat. Pur si simplu am schimbat lamela dintata de la cea veche, la cea noua. Cum spuneam eu unul nu as recomanda-o. Probabil ca cea de la @donquijote este alta calitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur ca sunt aceleasi, de asta nici nu am in intentie sa va conving sa nu cumparati. Fiecare face alegerea potrivita pentru el. Calitatea plasticului la cheia mea lasa de dorit. Este un plastic care aduce cu ebonita. Lamelele din interior care fac contactul cu bateria trebuie puse in cheie, ele au o gaurica care intra intr-un mic tep din plastic care mai apoi trebui topit acel plastic sa nu permita miscarea lamelelor. Vreau sa spun ca plasticul nu se topeste fiind un plastic dur insa casant cred. Asta nu ar fi fost o problema. se poate lipi cu silicon. Finisajul cheii nu este chiar in cea mai buna regula. Toate astea adunate laolalta, m-a facut sa renunt la schimbatul cheii. Voi ramane la cea origiala. Repet , eu am luat cheia de pe interet si chiar daca arata identic cu cea prezentata, este calitate slaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La cheia mea plasticul nu pare casant. Si nici doar ca nu pare, nici nu prea este, a cazut de cateva pe jos ori si nici nu se vede. Nu pot sa zic ca are o calitate premium (nu se apropie de o cheie de VW-BMW-Audi-etc) dar nici nu e din ebonita.

 

Sistemul lamele - gaurica se regaseste si in cheia originala de Dacia - Renault, nu e nimic aparte aici. La mine sta fara a fi nevoie sa fie lipita suplimentar cu silicon/hot glue. Cativa din cei ce au comandat cheia au vazut-o la IND IX, inainte de a da banii, asa ca ma gandesc ca le-a fost ok.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am luat si eu o asemenea cheie de aici. Plasticul este moale, nu casant. A trebuit doar la lamele sa modific putin forma (acolo unde face contact) si la butoane sa mai iau putin din inaltimea piciorului care apasa pe contacte. In rest e totul OK deocamdata.

post-1502-0-61673100-1442692862_thumb.jpg

post-1502-0-98094600-1442692873_thumb.jpg

post-1502-0-39621600-1442692885_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...