Sari la conținut

ToranagaSama

Members
  • Număr conținut

    808
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    13

ToranagaSama a câștigat ziua ultima dată pe 22 Iulie 2022

ToranagaSama a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

368 Excelent

1 Urmăritor

Despre ToranagaSama

  • Rang
    Dusterul Zburator
  • Dată Naștere 09.01.1981

Metode de contact

Informații profil

  • Interese:
    diverse
  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2013

Vizitatori Recenți Profil

2.076 citiri profil
  1. Daca e adusa in 2015 in mod cert este inmatriculata la noi. Sigur e adusa de prin vecinii rusofili. Am mai vazut si prin bucuresti cateva aduse din Ucraina si inmatriculate la noi fara probleme. Ele vin cu acte de omologare reno. Singura problema care o vad la anunt este bucata in care zice ca daca vrei sa mergi cu spatele trebuie sa impingi masina.
  2. E un plastic care freaca pe parbriz. Sapa prin forum ca o sa gasesti mai multe solutii.
  3. In mod normal dealerul este oblicat sa verifice masina inainte de livrare, daca are probleme sau daca de la dacia se comunica probleme de lot, dealerul poate sa opreasca livrarea masini. Eu am patit-o la logan cand l-am cumparat masina a venit in reprezentanta au sesizat probleme, si dacia a rechemat masina la uzina pentru remediere, dar toata distractia a durat doar 3 saptamani .
  4. Daca masina nu a iesit din reprezentanta, nu vad care este problema. Masina este in continuare noua si neatinsa. Sunt clienti care comanda si se razgandesc, dar daca masina nu ajunge la ei e ca si cand reprezentanta iti da masina din stoc. Daca insa masina a iesti pe poarta reprezentantei, a trecut strada si s-a intors ei au recumparat masina si o revand ca fiind SH, si aici se poate negocia. Altfel au inceput sa cam tina la comisioane.
  5. Ce treaba are ce face x si y cu conditiile de recall? Nu are nici o noima acest lucru, despre ce vrei sa vorbim pana la urma in acest topic? Care este legatura intre ledurile din bord sau din far sau de oriunde cu recall-ul emis de un producator auto?
  6. Din punctul meu de vedere, si aici imi asum cele spuse, conditii de recall clare au avut Takata, a avut si dusteru la problema cu sistemul de frnare. Acolo unde vorbim de siguranta pasagerilor si siguranta circulatiei: lipsa sistem de protectie (airbag, centuri, puncte de torsiune etc), sistem de franare, probleme la calea de rulaj care pot aparea in mers, si poate ca mai sunt dar nu imi vin in minte acuma. Si aici majoritatea sunt sisteme care nu pot fi verificate de utilizatorul final. Din pacate (luand exemplul tau), manualul de utilizare mentioneaza ca utilizatorul final ar trebui sa i
  7. Cu riscul de off-topic: Daca tot vorbin de traduceri eu nici in nemti nu am incredere sa imi traduca ceva din germana in engleza dapai intr-un robot. On-topic: Can termina Stefan procesul vom vedea care e verdictul final si ce deznodamant are.
  8. Eu am patit-o cu telecomanda de la alarma care a ramas fara baterie. Dupa patania asta am montat in compartimentul motor un comutator pentru goarna.
  9. Cand vor pica 25.000 de motoare or sa faca recall.
  10. Stefan o sa revina. Oricum a mai postat prin alte zone .. fb, alte forumuri.
  11. Nu mai mut nimic, nu mai sterg nimic, nu mai ajut cu nimic. Aveti democratia sa faceti ce vreti aici.
×
×
  • Creează nouă...