Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

@Micutzu666, nu cumva e deja activa functia TPMS la tine (masina noua ridicata de ~ 1 saptamana)? poti testa daca desumfli o roata :P dar cred ca tre' sa mergi putin cu ea lasata ca sa iti dea alerta, asa ca poti testa cu un 1.5 bar, nu mai jos...

 

BTW, am impresia ca deja la modelul tau (si cred ca din toamna anului 2015 incoace e asa) nu se mai echipeaza rotile cu valve "destepte" cu senzori de presiune si comunicare radio cu calculatorul, ci se determina presiunea din software, prin analiza diferentelor de rotatie la diverse roti, pe baza datelor obtinute de la senzorii ABS...

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In CB apare ceva de genu..ca trebuie sa setez presiunea probabil.Da,ai dreptate..senzorii nu mai sunt pe janta..Blocul ABS face toata treaba cu " rasuflatul".

 

Editat de Micutzu666
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

SET TP este folosit pt a reseta o eroare, pt a "recalibra" sistemul - adica de a-i seta noii parametri "default" dupa o interventie (umflat roata desumflata, schimb roata rezerva, rezolvat pana, schimb roti diferite iarna, etc).

Sau, cum ar zice unii, RTFM - ca sa mai si zambim putin :P

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
SET TP este folosit pt a reseta o eroare, pt a "recalibra" sistemul - adica de a-i seta noii parametri "default" dupa o interventie (umflat roata desumflata, schimb roata rezerva, rezolvat pana, schimb roti diferite iarna, etc).

Sau, cum ar zice unii, RTFM - ca sa mai si zambim putin :P

Il citesc :P la naiba,dar ce nu.mi trebuie sar :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Pana la urma conteaza ordinea in care se monteaza rotile si se memoreaza senzorii in UCH?

Din pozele lui t0rquemada si din spusele lui, ID-urile senzorilor trebuie memorate in functie de locul folosirii:

- ID1: stanga fata;

- ID2: dreapta fata;

- ID3: dreapta spate;

- ID4: stanga spate.

Pentru cei care aveti 2 randuri de jante+cauciucuri+valve cu TPMS si deja le-ati schimbat, ati respectat de fiecare data pozitiile in care ele au fost memorate?

Ce se intampla cu sfatul de permutare a rotilor fata - spate, mai are sens in aceasta situatie?

 

Dpmdv, e cam ilogic sa se respecte ordinea memorarii cu CLiP din moment ce nu exista o semnalizare in TdB specifica pentru fiecare roata. Atata timp cat martorul iti arata pierderea de presiune pe unul sau mai multe pneuri, nu are sens sa pastrezi ordinea dupa care au fost memorate.

 

Eu nu am apucat sa imi cumpar al 2-lea rand de jante+cauciucuri+valve cu TPMS, dar intentionez. In cazul in care eu nu am inca 4 pozitii disponibile pentru memorarea noilor valve, cat costa treaba asta in service autorizat Dacia?

 

Pareri, explicatii pro/contra?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...