Sari la conținut

Apa in habitaclu


Postări Recomandate

Salutare. Am un duster ph2, 2017, si nu de mult îmi ploua si mie inauntru. Am reusit sa ajung pana in colt pe plafon, deasupra soferului, am scos stalpul si am observat ca e ud cablajul ce trece prin stalp. In colțul plafonului era apa adunata, o lingura sa zic, dar in rest era uscat, deci nu stiu din ce zona a ajuns acolo. Este mai sus de parbriz, deci nu parbrizul e problema. A mai patit cineva in zona asta sa aibe apa?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 191
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Scurgerea din dreapta era înfundată cu mâl și frunze

1 . Luat o lanternă 2. Ridici capota și prin plasticul de la ștergătoare, prin zona cu găurele (langă ax braț stergător stânga ) te uiți cu lanterna la scurgerea din stânga (aia din dreapta e sub

Fix ca la Logan II (parbriz comun, stâlp A comun): - demontat brațe ștergătoare -demontat plasticul de sub parbriz

Posted Images

  • 8 months later...

Fericiților, voi care aveți parte numai de apă !

La al meu Duster 4x4 cumpărat de nou în 2019 intră noroi (nu mai zic de praf !). Am descoperit recent, după o incursiune la Voineasa, pe un parcurs "asezonat" din belșug cu sare, nisip și jeg (=noroi) de către bravii noștri drumari, că în portbagaj, după ce am eliminat podeaua mochetată, în partea stângă, în dreptul medianei pasajului roții, pe sub garnisajul mochetat se prelinge ceva vâscos și negru. Am demontat toate garnisajele din plastic și carton ieftine și am constatat că pâsla antifonică din interior este îmbibată cu noroi. Deasemenea, pe toată înălțimea îmbinării celor două bucăți ale pasajului se aflau depozite consistente de noroi. În rest, de jur-împrejur era mult praf aglomerat de către urme vechi de apă. După aspectul îmbinării cu sudura în puncte de pare că nu există urme de mastic de etanșare.

Voi verifica și pasajul din dreapta spate.

Ce mai...o mizerie de mașină, mai prost încheiată decât D1310 dar de 10 ori mai scumpă ! Dacie legată cu sârmă, dar la 20000 euro. Nu mai credeți în reclame și uitați de naționalism !

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mihnea

Ai garantie la masina nu ? Foloseste-o. Sau si tu esti comod ?

Si fara suparare, ai dat 20.000 euro pe ea ? Nu cred, dar ne placem sa inflorim, ca da mai bine.

Stiu ca e mai usor de varsat frustrarile pe forum, dar incearca sa faci totusi o critica constructiva care sa ajute lumea, nu hate ieftin. Ar fi fost interesant de vazut poze reale, care le puteai tine pentru o viitoare reclamatie, in cazul unui refuz pe partea de garantie.

Exista ac de cojocul oricarui producator, indiferent de tipul de produs vandut, dar multi dintre voi preferati sa faceti gargara pe net ( ca e facebook sau forum ), ca n-aveti voi timp de reclamatii, de sesizari.

De unde sa stie un producator ca un produs e gunoi, daca nu se fac sesizari, pentru a i se aduce la cunostinta despre fiabilitatea produsului,  sau daca nu i se aplica sanctiuni in urma sesizarilor refuzate in a fi solutionate ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar dacă cineva mai exagerează sau greșește, cred ca un pic de empatie n-ar strica fiindcă e nasol ce i se întâmplă la mașina lui nouă și are nevoie de ajutor măcar sub forma de încurajări. Întradevăr, e clar un defect de fabricatie accidental se pare, fiindcă n-am mai auzit de situații asemănătoare. Trebuie mers cu mașina la service, identificată și eliminată cauza, apoi schimbata mocheta si făcut totul țiplă pe barba producătorului, fără nicio discuție.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu m-am făcut bine înțeles. Am reclamat, s-au verificat cu testerul și... Totul este bine, a' la  Dacia. Cu celelalte probleme - promisiuni (neonorarea !).

Că să mai mă războiesc, sunt prea bătrân și nu prea mai am timp. De aceea am vrut o mașină bună și nu m-am uitat la bani. Se pare că nu am tras lozul cel bun.

Nu vreau să mă plâng. Doresc ca și alții să nu ia "plasă" cu acest deșeu de mașină la cuantum oneros. Dacă nu vor să țină seama, să facă după cum îi duc propriile capete.

  Mai sunt încă mult mai multe probleme (reclamate la reprezentanța) dar voi evita poziția de "frustrat".

   Scuze ! Nu vă voi mai supara cu postări. Probabil este mai bine că fiecare să dea singur cu capul in zid (este și o vorbă din popor, cam licențioasă...)

Revin cu scuze că am deranjat.

Nu o voi mai face niciodată.

Unitatea service acreditată Dacia îți cere să aștepți răspuns și să mai treci pe acolo. Parcă eu mi-aș fi luat mașină nouă ca să petrec timpul acolo ! Părerea mea este formată din anul cumpărării. Intenția mea a fost să atrag atenția amatorilor și ATÂT.

Nu mă plâng și nu aștept NIMIC de la NIMENI.

  Terminat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ca o scurtă recapitulare, să fiu sigur că am înțeles eu bine "contextul" :

Mașina nu e etanșă, pe undeva s-a infiltrat apă/praf. Acel undeva, ceva l-ai găsit, l-ai identificat.

Ai fost în reprezentanță, le-ai reclamat acest lucru ( presupun că le-ai și arătat ce, unde nu ? ) și ei, în urma "expertizei" cu testerul ( cu diagnoza sau cu cel de vopsea ? ), te-au trimis înapoi acasă, că mașina nu are nici o problemă și tu te-ai conformat că aia e, atât îi duce capul.

Vreau doar să-mi confirmi, nimic mai mult,  dacă am înțeles eu bine situația.

Și nu este vorba că te face lumea, mai ales eu, frustrat. Probleme au fost, sunt și vor fi. Inclusiv eu am scris aici despre unele, deci eu unul, nu ridic în slăvi Dusterul, mai ales Dacia. Sunt mașini în lumea asta pentru fiecare moft și buget. Depinde de fiecare la ce e dispus să renunțe.

Vreau să înțeleg personal cât mai bine problemele care sunt expuse, cauzele lor și poate soluția oferită. Iar asta se face doar știind toate detaliile relevante, esențiale.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Vă salut! De ceva timp am observat că la ușa spate dreapta chederul se desface mereu și nu reușesc să îl pun la loc cum a fost. Acesta a fost cumva lipit s-au care este modalitatea de prindere. Mulțumesc mult! 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Da stiu. Din acest motiv nu am fixat un an de fabricatie anume. k4m-ul e un motor bun, ieftin la intretinere si care suporta bine gpl-ul.  Cu toate acestea, daca gasesc auto ceva mai nou si in mintile lui, o sa fac un compromis. Momentan inca nu s-a ivit nimic care sa merite achizitionat.  
    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
×
×
  • Creează nouă...