Sari la conținut

mihnea

Members
  • Număr conținut

    35
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    3

mihnea a câștigat ziua ultima dată pe 15 Martie

mihnea a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

14 Bun

Despre mihnea

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Bucuresti
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 Blue dCi 115 4WD
  • An fabricație:
    2019

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. La intrebarea mea pusa in acest sens, am fost asigurat ca nu voi sesiza niciun fel de modificari in comportamentul masinii si ca s-au operat mici corectii asupra parametrilor injectiei. Din acest raspuns trag concluzia logica precum ca ar trebui sa existe ceva diferente in comportament. Sa vedem (a zis orbul 😃)... Pana acum nu am avut ocazia unor probe extreme. Dealtfel nu sunt si nici nu am fost un vitezoman. Eu am cumparat aceasta masina (proasta si scumpa, dupa parerea mea) pentru a-i exploata cuplul si garda marita la sol. O voi vedea vara aceasta pe drumurile montane.
  2. Am facut schimbul lichidului de franare si ambreiaj la Meridian Sud Bucuresti. Cost manopera si materiale = 177 lei. Codul actualizat al lichidului este 7715075504. Cu aceasta ocazie, la indicatia uzinei Dacia, s-a facut si un update al softului ECM (gratuit). Totul a decurs in conditii bune si a durat cca. 1:45 H.
  3. Un raspuns cu adevarat complet si fara echivoc. Multumesc mult !
  4. Buna ziua dragi colegi ! Nu am gasit asa ceva in acest forum la probleme tehnice si de intretinere, sau poate nu am fost atat de abil in a cauta. Ca urmare, intreb: A facut cineva aceasta operatiune de intretinere mentionata fiind a se face la 48 luni (Duster 115 dci 4x4 adblue) ? Mentiune: Unitatea care mi-a facut reviziile din perioada de garantie nu a dispus de cele necesare, a "dat-o dupa visin" si am depasit termenul recomandat. Ce metoda a folosit: 1. Dispozitiv cu presurizare; 2. Dispozitiv de extractie prin va
  5. Buna ziua colegi ! Nu am mai postat noutăți de cca. un an. Probabil m-am plictisit de problemele Dusterului și acum trec peste ele. Peste o luna voi face revizia la 4 ani care are punctul forte schimbarea curelelor și a galeților. Pot sa vă anunț că în rețeaua de service Dacia nu exista seturi dedicate pentru 115 dci Blue E6. Așa ca mi-am procurat singur piesele, inclusiv pompa de apa (HEPU, în care am mare încredere). Nu știu dacă la 31000 km va fi neapărat necesară înlocuirea. Cel mai greu a fost să aflu și să echivalez codurile. Are Renault o brambureală in ele de te doare capul !
  6. Buna seara tuturor ! Nu am mai scris demult, dar s-au lamurit unele lucruri si au aparut alte probleme noi... 1. Anul trecut am descoperit (in sfarsit !) pe unde intra apa. Se strecoara pe la imbinarea defectuoasa a tablelor in zona oalei amortizorului stg. spate. Din pacate, imbinarea este atat de proasta incat intra praf care se raspandeste pe sub bancheta, capitonajul din partea stanga si sub placa mochetata din portbagaj. Apa cu care am spalat pasajul spate stg. (cu presiunea din retea !) a transformat tarana in noroi. Spatiul din partea stg. a rotii de rezerva era plin de tarana
  7. Nu ai sesizat contextul pentru care am pomenit de SERVOdirecție... Șoferii mai bătrâni care au prins direcția cu "servo- mușchi" cred că înțeleg cum se simte la mâna o roată dezumflată.
  8. Poate nu m-am făcut bine înțeles. Am reclamat, s-au verificat cu testerul și... Totul este bine, a' la Dacia. Cu celelalte probleme - promisiuni (neonorarea !). Că să mai mă războiesc, sunt prea bătrân și nu prea mai am timp. De aceea am vrut o mașină bună și nu m-am uitat la bani. Se pare că nu am tras lozul cel bun. Nu vreau să mă plâng. Doresc ca și alții să nu ia "plasă" cu acest deșeu de mașină la cuantum oneros. Dacă nu vor să țină seama, să facă după cum îi duc propriile capete. Mai sunt încă mult mai multe probleme (reclamate la reprezentanța) dar voi evita poziția de
  9. Sigur am rulat mult mai mult, poate chiar 2 zile întrucât dezumflarea s- a petrecut lent ca la orice pneu tubeless cu un cui pe banda de rulare. Am fost încrezător în acest "infailibil" sistem de avertizare și am remarcat abia când roata era aproape pe jantă (eram in offroad spre cabana Buta). Direcția electrică camuflează oarecum defecțiunea întrucât nu mai simți obișnuita "tragere".
  10. Fericiților, voi care aveți parte numai de apă ! La al meu Duster 4x4 cumpărat de nou în 2019 intră noroi (nu mai zic de praf !). Am descoperit recent, după o incursiune la Voineasa, pe un parcurs "asezonat" din belșug cu sare, nisip și jeg (=noroi) de către bravii noștri drumari, că în portbagaj, după ce am eliminat podeaua mochetată, în partea stângă, în dreptul medianei pasajului roții, pe sub garnisajul mochetat se prelinge ceva vâscos și negru. Am demontat toate garnisajele din plastic și carton ieftine și am constatat că pâsla antifonică din interior este îmbibată cu noroi. Deasemen
  11. Referitor la fisurile din plafon, au apărut și la a mea, Ph3, la cca 10000km. Cunoscând "apetența" unităților service pentru rezolvarea problemei (pe care de altfel o califică că o invenție a forumurilor !), am rezolvat-o estetic cu o banda de cauciuc chinezesc autocolant așezat pe cele două șanțuri. Ea continuă linia neagră a chederului superior al ușilor, dând un efect plăcut...
  12. La Dusterul meu 4x4 dCI 115 HP Ph3 senzorul pt. pneuri a dat 4 alarme false in 12000 km. Culmea este că atunci când roata dreapta față era aproape "fleașcă" ( un cui în ea) nu s-au aprins nimic in bord. "Vajnica" reprezentanța a cuplat testerul la priza OBD și a dat din umeri spunând că totul e ok... Cu alte cuvinte: " ai avut halucinații !" Concluzie: O porcărie care te induce în eroare. Mai bun este piciorul soferesc aplicat în pneu ! Cred că merită ca funcția să fie dezactivată.
  13. Problema cu zumzaitul in zona airbagului o am și eu de când există mașină. Reprezentanta Dacia nu a putut să o rezolve (de fapt nici nu a recunoscut-o - dehh... practică veche de pe vremea D 1300 !). Mulțumesc pentru soluție, am să încerc și eu, că m-am băgat în draci ! Oricum, reeditez, slabă și scumpă mașină; la fel și service-urile în garanție...
  14. Nu. După știința mea, (încă) nu există carenaje pentru pasajele din spate.
  15. Buna ziua tuturor ! In peregrinările mele, când bordul indica ceva pe la 5000 km, m-am confruntat cu un software bug la indicatorul nivelului de carburant. Partea caraghioasă a fost că alimentarea in statie a fost făcută de un salariat (așa era uzanta) iar eu i-am acuzat de înșelătorie. Bietul angajat s-a chinuit vreo 15 min. sa mai indese ceva motorina in rezervorul deja plin. Am plecat supărat și cu mașina murdărită. Fara sa știu totuși la ce nivel era carburantul, am parcurs vreo 250 km și am constatat că nivelul scădea în continuare (mai arata doar 3 diviziuni). M-am dus la alta stat
×
×
  • Creează nouă...