Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Nu ai martor STOP pe TdB de ph2, dar zici că se aprind niște martori motorul oranj și dreptunghiul cu v-uri(ecran de osciloscop=alte defecțiuni electrice) cel mai probabil pe oranj, e astea 2 lasă urme în injecție și se pot citi cu CLiP-ul în reprezentanță.

 

Dacă e o problemă de cheie, la fel rămân urme în uch citibile cu CLiP-ul.

 

Eu merg pe o combinație de benzină proastă + mici probleme la motor soft/hard.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Poate pare un pic ciudat, insa era o recomandare (mai veche) ca mai ales in sezonul rece sa se circule pe cat posibil cu rezervorul plin. Unul din motivele invocate era formarea condensului de apa in partea ramasa goala a rezervorului. Apa cica ar mai fi in benzina, in cantitati mici, insa se pare ca e important sa nu apara fenomenul asta de condens.

Stiu ca suna ciudat insa in perioada asta mai ales, este o diferenta foarte mare de temperatura intre zi si noapte, ceea ce intr-adevar ar favoriza condens.

Poate fi si de la asa ceva? Sau sunt povesti "vanatoresti"?

 

In alta ordine de idei... si cu un pic de offtopic...

@t0rquemada - ar fi pe undeva ceva fise tehnice cu diferente mai in detaliu relativ la versiunile diferite de K4M (K4M 690//606 vs. 842/642//646) la care te-ai referit?

Sau deja astea sunt detalii prea "low-level" care nu se comunica de catre producator?

E din pura curiozitate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Buna ziua,

Sunt nou posesor al unui Duster Laureat ,4x4,1.5dci,109cp,euro 6,cumparat la27.11.2015 de la DACOSERV Buc.L-am ridicat pe elevator si am constatat

ca pe teava de evacuare a gazelor,cam in dreptul schimbatorului de viteze se afla montat o piesa(25cmx25cm)cica ar fi modul regenerare filtru particule(o parere)

Acest modul este amplasat foarte jos, mai jos decat linia de mijloc motor-diferential spate.Va rog daca cineva are cunostiinta de un scut de protectie,pentru ca gauri

tehnologice dedesubt exista,raman indatorat.Exista pericolul ca la parcarea cu doua roti pe trotuar sa fie atins de bordura(modulul).O zi buna tuturor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am avut un comportament ciudat astazi cu un Duster 1.5 dci 4x4 masina achizitionata in iulie 2015.

Masina a stat noaptea la temperaturi sub -15 grade iar de dimineata a scos fum spre albastru la culoare. Idea e ca pana sa plec cu ea am lasat-o pornita pentru 10-15 min. Am mers cu ea aproximativ 2 km si a tot scos acest fum albastru si un pic mai gros/dens. Dupa cateva ore cand m-am intors, nu s-a mai intamplat.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...