Sari la conținut

Postări Recomandate

Am stat in ea si o consider f inghesuita..Nici portbagajul nu ofera f mult spatiu pentru depozitare..Mi.a placut tare mult varianta Grand Vitara XL7..

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

De Qashqai eu as zice:
  • aceleasi motoare
  • cam aceleasi piese
  • finisaje interioare superioare (dar eu cand conduc nu frec tot timpul cu mana bordul si fetele usilor)
  • fiabilitate similara
  • costuri de intretinere mai mari
  • aspectul e in ochii celui ce priveste, asa ca aici nu ma pronunt

Sincer, eu vad Qashqai-ul ca o masina care nu e foarte buna nicaieri, nici in oras (unde un hatchback e mai potrivit), nici la drum lung (nu se compara cu o combi), nici in off-road (Duster-ul e mult peste el in off, datorita greutatii usor mai mici si a unghiurilor de atac si degajare mult mai bune).

 

 

Total greșită părerea ta despre Qashqai. Singurul inconvenient este ca pe noul Qashqai nu se comercializeaza deocamdată cutie automata pe awd. Cat despre utilizarea în oraș și în afara te înșeli.

 

 

De Qashqai eu as zice:
  • aceleasi motoare
  • cam aceleasi piese
  • finisaje interioare superioare (dar eu cand conduc nu frec tot timpul cu mana bordul si fetele usilor)
  • fiabilitate similara
  • costuri de intretinere mai mari
  • aspectul e in ochii celui ce priveste, asa ca aici nu ma pronunt

Sincer, eu vad Qashqai-ul ca o masina care nu e foarte buna nicaieri, nici in oras (unde un hatchback e mai potrivit), nici la drum lung (nu se compara cu o combi), nici in off-road (Duster-ul e mult peste el in off, datorita greutatii usor mai mici si a unghiurilor de atac si degajare mult mai bune).

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Total greșită părerea ta despre Qashqai. Singurul inconvenient este ca pe noul Qashqai nu se comercializeaza deocamdată cutie automata pe awd. Cat despre utilizarea în oraș și în afara te înșeli.

 

 

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Zi-ne mai multe!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Zi-ne mai multe!

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

Stefan,

 

Ideea este sa mergi cu unul și sa te decizi singur. Fiind un crossover, este undeva intre un hatch și un station wagon și la spațiu și la comportament rutier. Al meu este un 2.0 dci 4wd manual, 2010 . Dacă ai drum prin Ploiești, cu placere te las sa îl încerci. La modelul nou nu mi-a plăcut motorizarea 1.6 dci, care după părerea mea este prea mica pentru gabaritul mașinii. Aștept introducerea biturbo de 1.6 , 160 HP și automat ptr un buy back. Ce mi a plăcut la noul model este confortul la rulare și dotările cu care vine. Ai putea sa încerci și Vitala S 1.4 booster jet AT dacă nu te deranjează spațiul care este la nivel de Nissan Juke. Cu alte modele nu am mers ca sa îmi dau cu părerea. Scuze pentru superficialitate dar trebuie sa ma imbarc și nu mai am timp de scris. Pune pe PM nr te tel și te sun sa îți dau mai multe detalii.

 

Cu stima,

 

Florin

 

 

 

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Afland ca e facut in Ungaria deja presimt un abonament la tara vecina in domeniul auto.

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

Si WV este fabricat in China, dar asta nu inseamna ca este o "chinezarie"...! Idem pentru Duster - care se fabrica in Rusia / India.

 

Din punctul meu de vedere, Vitara are cateva atuuri care nu sunt deloc de neglijat:

 

- un model cu traditie.

 

- optiuni de motorizare suficiente: motoare atat pe benzina cat si pe motorina, cutii manuale si / sau automate / 2wd si / sau alllgrip.

 

- motoare foarte economice: benzinarul e Suzuki (si are distributie pe lant), iar dieselul este renumitul Multijet 1.6 de la Fiat (distributie pe curea).

 

- cutiile de viteza sunt foarte bine etajate; faptul ca la modelul pe benzina, cutia are doar 5 trepte, nu este neaparat un dezavantaj - recomand un test drive.

 

- aspect exterior placut - aduce a Range Rover .

 

- coeficient aerodinamic destul de bun - 0.33

 

- nu se face de ras in off road - mai ales cu motorul diesel, unde (repet) vorbim de 320nm.

 

- destul de confortabila

scaune confortabile, spatiu decent in interior / portbagaj, volan reglabil atat pe inaltime cat si pe adancime, comenzile si display-ul sunt amplasate unde trebuie si iluminate (inclusiv cele de pe volan), claxonul si antena sunt pozitionate corect.

 

- echipari (pentru fiecare buzunar) si destul de interesante: http://vitara2015.suzuki.ro/#equipment

 

- frane foarte bune - discuri ventilate fata, simple pe spate.

 

- o masina destul de sigura: 5 stele EURO ENCAP.

 

- in general Suzuki este o marca fiabila, cu costuri de intretinere rezonabile - sunt afisate pe site.

 

- pretul de achizitie - daca luam in calcul toate cele mentionate mai sus - este (din punctul meu de vedere) fara concurenta.

 

Iti recomand sa faci un test drive cu noul Vitara, si sa analizezi foarte bine tinuta: de drum a masinii, caracteristicile si performantele motorului, confortul pe care ti-l ofera (sau nu) masina, lista de echipamente (recomand variantele Passion sau Spirit), dupa care sa faci o comparatie celelalte optiuni pe care le ai.

 

Dupa test s-ar putea sa ajungi la concluzia ca ... poate fi urmatoarea ta masina...!

 

Si nu, nu am Vitara - acum am un Jimny!

Editat de tau888
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

M-am referit la Ungaria in sensul ca daca Dusterul a fost cu 3000 de euro mai ieftin acolo, suzuki cat va fi mai ieftin fata de Romania fiind "asamblat" in Ungaria?

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

TAU ( am mai scris si in alt forum ), ai uitat sa mentionez un ceas desteptator in virful bordului care arata intotdeauna ora exacta.

Postul tau era mai folositor daca faceai o paralela intre masina 'recomandata' de tine si Duster, parerea mea,, cu focus pe caracteristicile comensurabile.

Cu vraji, parerea mea, gen: ' costuri de intretinere ' ne este plin podu' ! Fara suparare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...