Sari la conținut

Clasament

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 12.10.2018 în toate secțiunile

  1. Gata, așteptare a luat sfârșit! Voi reveni și cu un feedback pertinent după câțiva km
    7 puncte
  2. Am facut saptamana trecuta revizia de 3 ani (~41.500km). Pe langa schimbul de ulei motor si filtre, am schimbat si uleiul la diferentia, cutie viteza, cutie transfer. Conform programului/softului celor de la service intra urmatoarele cantitati (Duster 1.2 TCe 4x4 euro 6): -cutie viteza: 2,1 litri -diferential: 0,8 litri -cutie tranfer: 0.3 litri. Am folosit numai uleiuri Elf (5W40 SXR la motor, 75W80 la cutia de viteze, 80W90 la diferntial si cutia de trasnfer). LE. Intre schimburi pierderea de ulei motor este minima (aprox 0,5cm pe joja).
    2 puncte
  3. Teoretic se compenseaza partial prin materialele de calitate superioara din care sunt confectionate motoarele (cilindrii, pistoane) si prin tratamentele aplicate acestora in procesul de productie.
    2 puncte
  4. Noi am banat Michelin CrossClimate pe Trails si in special in offroad. Sunt periculoase la alunecarea laterala (*pierd aderenta cand masina aluneca spre lateral // fuge de spate, etc) si deasemenea sunt la sfarsit doar un all season bun pe asfalt si pe traiectorii drepte. Fericirea ta cu ele iarna vine din spatiile mari si profilul V precum si axa centrala libera.
    2 puncte
  5. Salutare. Mulțumesc pentru sfaturi o să țin cont. O zi bună tuturor
    1 punct
  6. Cu cit creste norma de poluare - scad emisiile iesite in aer emisiile iesite scad - creste volumul de gaze recirculate, reintrodus in cilindrii creste volumul de gaze recirculate - sunt tot mai imbixite motoarele ( diesel & benzina ) creste imbixirea - se scurteaza viata motoarelor ( diesel & benzina ) prin uzura excesiva ceva pentru ceva….
    1 punct
  7. Se pare ca in cazul meu Craciunul a venit muuuult mai repede !!! (am fost foarte cuminte...?) Tocmai am fost anuntat ca masina a iesit din fabrica si ajunge zilele urmatoare la dealer (Dedeman), azi sau maine semnez contractul de leasing. Teoretic saptamana viitoare schimb semnatura de la "viitor posesor" la "posesor", depind de cat de bine se misca cei de la Dedeman cu accesoriile.
    1 punct
  8. Pai daca e un pic mai rece afara e logic ca motorul sa se incalzeasca putin mai greu. Pentru ca functia "start-stop" sa fie activa motorul trebuie sa aiba o anumita temperatura, imi scapa acum valoarea exacta dar o gasesti in manual. Stai linistit ca nu are nimic.
    1 punct
  9. Intre timp am primit confirmarea ipotezei expertului meu care a concluzionat ca etansarea proasta a capacului distributiei poate duce la distrugerea prematura a motorului! Recunoasterea este intrun document oficial Renault! Se ingroasa gluma!
    0 puncte
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+02:00

  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
  • Topicuri

×
×
  • Creează nouă...