Sari la conținut

Postări Recomandate

Hehe, tin minte si acum cum unii protestau vehement cand au aparut masinile cu spoilere de plastic. "Astea nu-s masini" ziceau atunci :) . Nu e plasticul ala degeaba acolo, si nu e orice plastic.

 

Si eu am avut o tamponare din spate similara, cu loganul. De la volan s-a simtit asa de violent ca am crezut ca cel din spate a trecut prin tot portbagajul. Cand m-am dat jos masina n-avea decat ceva zgarieturi fine. La tipul care m-a lovit, cu un a4, ii cazuse spoilerul. L-a pus la loc, i-a dat un sut si a fost ca nou :) Omu si-a cerut scuze, eu i-am zis sa fie mai atent si ne-am vazut de drum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 269
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pam..pam.. Mi-am pus carlig fara a necesita decuparea barii. Producator AUTO-HAK. Nu s-a gaurit absolut nimic, gaurile sunt gata facute din fabrica. Un mic amanunt la achizitionarea carligului, spe

Da, pe 7 sau 13 pini

Trebuie decupat din scutul rezervorului de adblue, rezervor care trebuie golit și demontat (conform indicațiilor oficiale) . Modulul cu pricina scoate forța* din circuitele originale și în acelaș

Posted Images

 

 

eu, posesor galia, o sa fac niste poze la mine ca sa inteleg mai bine care este treaba cu tevisoara si cu prinderea doar intr-un strat de tabla.

Dupa, revin cu concluziile mele.

 

Asadar am facut niste poze... cam greu datorita spatiului dar vedeti atasat

post-1575-14059570208516_thumb.jpg

 

Intradevar suportul carligului sta prins doar intr-un singur strat...

O fi bine... o fi rau...?

Cineva cu carlig original ne poate ajuta cu niste poze ?

Merci!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Originalul se fixeaza la fel doar intr-un strat de tabla. Teava are si rol de centrare in celalalt strat de tabla. Oricum, eu nu-mi fac griji, 4 astfel de suruburi asigura destul de bine atelajul si la rmorcare si la impact ( s-a mai discutat de aceasta utilizare a cirligului de remorcare). Cei care aveti cirlig tip " git de lebada" - care iese pe sub bara, credeti ca la o forta mare aceasta se indereapta? Sau gindit la aceste aspecte cei care le-au proiectat, nu credeti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am carlig Gat de lebada... si cred ca in caz de impact, carligul meu se va stramba destul de rau... dar, doar carligul.

Datotita unor intamplari din trecut... eu mi-am ranforsat suportul de carlig adaugandui niste gusee ei zonele care mi-au dat batai de cap.

In materie de prinderea pe lonjeroane... teava mea este cat lonjeronul si... prinderea suportului se face la fata tablei.

In acest weekend am sa realizez niste poze pentru a arata cum e prins la mine.

Eu nu am carlig de origine si nici din cele mentionate mai sus...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In acest weekend am sa realizez niste poze pentru a arata cum e prins la mine.

Tinand cont ca am facut o verificare a carligului inainte de a trage un concediu de 1500 km cu rulota in spate am zis sa ma tin de cuvant si.... am facut niste poze si... le furnizez acum:

Prindere carlig in interior, partea dreapta:

post-300-0-21696400-1406551384_thumb.jpgpost-300-0-18166700-1406551397_thumb.jpg

Prindere carlig in exterior (sub masina), partea dreapta:

post-300-0-13501700-1406551400_thumb.jpgpost-300-0-19390400-1406551428_thumb.jpgpost-300-0-37810300-1406551431_thumb.jpg

Traversa intre cele doua parti (aici se vede (partial) si intaritura facuta penru carlig):

post-300-0-88679500-1406551436_thumb.jpg

Prindere carlig in interior, partea stanga:

post-300-0-63496100-1406551439_thumb.jpgpost-300-0-90439400-1406551462_thumb.jpg

Prindere carlig in exterior (sub masina), partea stanga:

post-300-0-68778000-1406551467_thumb.jpgpost-300-0-88154500-1406551483_thumb.jpg

 

LE: Nu se vede dar eu confirm ca exista acele distantiere din teava. Confirm pentru faptul ca EU singur mi-am montat carligul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, se pare ca este oricum mai ok decat cum este la mine.

Cred ca ar fi bine sa dau feedback catre cei de la galia sa vad ce parere au.

 

Totusi... cineva cu carligul de origine ne poate ajuta cu niste poze?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...