Sari la conținut

Postări Recomandate

 

 

Iarna, plasticul se contracta si devine mai casant... in zona de contact cu metalul (daca mai strange si putina zapada/gheata prin zona) o sa fie suprasolicitat si se va crapa/sparge.

Cred ca nu sunt singurul care, iarna, a atins cu bara (NU de la Duster) intr-un maldar de zapada si s-a crapat. Am patit-o cu Loganul si cu Supernova...

O curiozitate: era bara originală sau o mai schimbasei între timp?

Întreb că am văzut o campanie contra pieselor neoriginale, contrafăcute.

Dădea un nene la ciocane într-o bară de Logan de origine și nu avea nici pe naiba.

Cele contrafăcute sunt dintr-un plastic casant de obicei, în rest arătau la fel...

M-aș fi așteptat ca una de origine să reziste bine și în condiții de îngheț.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 269
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pam..pam.. Mi-am pus carlig fara a necesita decuparea barii. Producator AUTO-HAK. Nu s-a gaurit absolut nimic, gaurile sunt gata facute din fabrica. Un mic amanunt la achizitionarea carligului, spe

Da, pe 7 sau 13 pini

Trebuie decupat din scutul rezervorului de adblue, rezervor care trebuie golit și demontat (conform indicațiilor oficiale) . Modulul cu pricina scoate forța* din circuitele originale și în acelaș

Posted Images

Bara de Duster pare destul de solida, eu am dat acum 2 ierni cu ea intr-un mal de gheata (e drept ca a fost pe partea curbata) si nu a patit nimic. @georgechinezu si @mae_petcu au vazut lovitura, eu am auzit doar bufnitura din interior :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pot confirma si eu, bara spate de Duster e destul de solida. Stand azi la semafor s-a infipt in fundul meu un Mecedes CLS de prin 2006-2007, soferita nu a apreciat bine distanta si nevoia de a frana, si in afara de o ciupitura de 1mm unde a sarit vopseaua si se vede plasticul negru al barii nu am nimic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Confirm rezistenta si maleabilitatea iesita din comun a barii din spate ; eram la Caciulata si un sofer cu o duba mare, posibil Iveco,, cred ca era incepator sau condusul nu era punctul lui forte, a incercat sa iasa in sosea printr-o manevra imposibilla si a intrat voit, ca sa isi faca loc,perpendicular pe coltul dreapta al masinii mele stationata in parcarea hotelului de a mutat-o din loc chiar in fata mea eu aflandu-ma la cativa metri si cand l-am intrebat ce face, mi-a spus ca nu are nimic ...incredibil ! si tot incredibil a avut dreptate , desi am zis ca s-a facut praf a revenit singura la loc si nici macar ochiul de pisica nu a avut nimic sau sistemul de prindere ! Si era iarna , zapada pe jos !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...