Sari la conținut

Postări Recomandate

Postat (editat)

Pana una alta tot arderea interna e baza, asta cu full electric nowadays e o tampenie intrucat bateriile nu-s cine stie ce, costa in draci sa le schimbi cand li se termina ciclul de viata si nu te poti baza pe un astfel de utilaj decat sa-l invarti prin oras unde exista si prize.

Legat de diesel, intretinut si condus cu cap te tine sute de mii de km.

Benzinarele astea moderne cu turbo si cilindree mica se stie ca nu au viata lunga sau rentabile/fiabile ca aspiratele. Poluarea cu Nox in sfarsit au admis-o si la ele prin prisma injectiei directe (ca sa nu mai urle lumea ca doar diesel-ul omoara plamanii - apropo, dimineata pe racoare sa mergi in spatele unui benzinar din asta nou ce abia a fost pornit e o feerie olfactiva, nu alta), sunt mult mai poluante decat celelalte altfel nu intrau cu GPF-urile. obligatorii si pe ele.

Overall trendul de 'kill the diesel' e doar o manevra economica pentru a forta lumea sa scoata bani pentru utilaje noi cat mai 'hibride' si daca se poate full electric.

O masina intretinuta corect nu are voie sa polueze mai mult decat scrie in CT, indiferent de carburant.

Evident, troacele/cazanele etc care fumega si tremura din toate incheieturile nu mai au ce cauta pe sosele, la fel si inconstientii care le conduc.

 

Nu dati cu parul, vorbesc doar prin prisma personala.

Editat de eman4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt pro electric... dar mai e mult de lucru la vehiculele electrice. E bine ca incep tot mai multi / majoritatea sa faca electrice. Nu o sa dureze mult pana devin accesibile... dar pana atunci faceti puncte la eco bonus :D

  • Like 1
  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Cand vor fi baterii 'Duracell' nu 777 cum sunt astea de azi plus macar 2-3 statii de incarcare in mai toate benzinarille still 'fast charge' in maxim 15 minute pana la full (ca sa te poti baza serios pe o masina full electric) mai merge.

Pana atunci...

Editat de eman4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai variantă, sa mergi cu un generator în portbagaj, cand te duci la drum lung . 

  • Like 1
  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deja o dati in SF!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este decât o idee .🤪🤪🤪

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prefer dieselul ,detin 3 auto marca Dacia intre care doua Dustere 1,5  si ambele 4x4.Pe Transalpina sau pe trasee asemanatoare dieselul e in elementul sau.Si daca mai ai de gand sa agati si o rulota ,benzinarul ingenuncheaza .Si ....nu-mi place sa-mi fac concediul prin benzinarii!

Electricele sunt ok daca stai langa Kaufland ,se te poti incarca gratis daca gasesti loc disponibil.Dar sistemul energetic din Romania nu e pregatit sa faca fata la zeci de mii de fastcharge pe ora.Nu v-ati intrebat de ce toate posturile de incarcare rapida au maxim 3-4 chargere ?Pai daca la Kaufland se fac 10 posturi noi de fast charge vor crea o mare pana de curent.Nu cred ca sunt pregatit sa conduc din punctul A in punctul B cu aerul conditionat oprit sau fara caldura ,de dragul autonomiei care scade oricum la 50% pe timp de iarna sau daca o calci mai tare.

Si in plus costa o galagie de bani!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...