Sari la conținut

Postări Recomandate

interesant este ca acel bec de avertizare arde pe rosu cand punem contactul , la mine s-a aprins portocaliu in timpul rulajului .

probabil ca depinde de gravitatea problemei sesizate ..

 

Da, la punerea contactului e rosu. In caz de detectarea unei erori se aprinde ulterior portocaliu sau rosu.

La mine s-a aprins rosu la punerea contactului, dar a ramas pe portocaliu dupa aceea tot drumul Sinaia - Bucuresti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 6 months later...
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Senzor supraalimentare turbo, ăsta te interesează, restul nu contează. E motor K9K658.

Din păcate unii confundă forumul cu grupurile de feisbuc, postând cu un total dezinteres pentru regulament și etichetă (profil, topic prezentare ), așteptând să li se repare mașina singură sau să repa

Am rezolvat dupa mai multe incercari si chiar si test la Dacia. La ei aparea eroarea DF054, dar a trebuit luata problema prin testare. Initial inlocuit traductorul de presiune EGR, apoi se depistase

Posted Images

Salutare,

 

Am o problema aparuta in aceasta seara la o Dacia Duster 1.5dci 4x4 Ph2 fabricatie 2015. Are 39985 km intr-un an si jumatate. Fac naveta L-V Ploiesti Bucuresti si retur.9ada7dac02989ee1da0704511698f958.jpg

 

In aceasta seara, circuland dinspre Bucuresti spre Ploiesti via A3, pana sa ajung la autostrada mi s-a aprins martorul preincalzire bujii. S-a stins relativ repede. Am intrat pe autostrada si s-a aprins iar. A continuat sa se stinga si sa se aprinda la cateva zeci de secunde / 1 minut distanta intre aceste 2 comportamente. La un moment dat s-a aprins si martor motor, s-a mai stins/aprins de 2-3 ori martorul preincalzire bujii dupa care au ramas in permanenta aprinsi.

Am oprit si pornit motorul si tot acolo sunt acei martori.

Am observat ca martorii care indica schimbarea treptei de viteza nu se mai aprind.

 

De mentionat:

- duminica am fost nevoit sa pun 10 litri de motorina normala de la Rompetrol (eram pe rosu);

- dupa care tot duminica am facut plinul de la Lukoil cu motorina aditivata (este motorina cu care fac plinul in fiecare sambata/duminica);

In aprox 40000 km nu am avut astfel de probleme.

 

Ce poate insemna combinatia dintre cei 2 martori?

 

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Editat de chrysstyann
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate pot fi multe cauze pentru acesti martori. La mine e cam aceeasi combinatie aprinsa, dar la mine e senzor temperatura turbina cu problema. Cel mai simplu reprezentanta si tester/clip si vezi exact ce si cum. Rezolvi mult mai repede problema asa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

^ "Daca nu o cureti..." sau daca nu il anulezi. Nu te ajuta cu nimic in afara de bataie de cap.

M-am lasat de EGR de jumatate de an, si pot spune ca ma simt mult mai bine, respir mai usor, alerg mai repede, nu mai am grija ca ma imbacsesc cu negreala pe admisie... :))

 

Asta in cazul in care de la el e...

Si ca sa raspund in avans. DA, treci ITP, ai fix aceleasi noxe, pentru ca ai DPF in continuare. NU, nu iti afecteaza cu nimic regenerarea DPF... NU, nu iti afecteaza cu nimic mersul motorului, din contra!

Important e ca operatiunea sa fie facuta corect, la un meserias, nu la un carpaci.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii. Momentan masina se afla la service autorizat.

 

1. Sincer sa fiu nu merg subturat cu masina. Turatia la mersul de croaziera aprox 2500 rpm si la schimbat (in functie de situatie) 3000-3500-4000 rpm. Deci .. exclus mersul subturat.

2. Nu cred ca este o problema cu motorina aditivata de la Lukoil (cunosc o persoana destul de sus pe acolo si mi-a povestit cum sta treaba). Daca te gandeai la OMV/Petrom, Rompetrol etc .. sa stii ca de foarte multe ori vagoane incarcate pleaca de la Lukoil catre ei (nu intru in alte detalii).

 

Masina a mers in regim DN1 si/sau A3. Nu prea ar avea voie sa se intample acest lucru la 1 an si jumatate si 40000 km.

 

Vom vedea ce spun cei de la service. Va tin la curent.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak changed the title to Martor "dinti fierastrau " aprins in bord.
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...