Sari la conținut

se aprind farurile singure noaptea


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din ce am observat, luminile se sting automat doar daca, dupa ce se opreste motorul, se deschide portiera soferului sau se blocheaza usile. Daca se doreste ca luminile sa ramana mereu aprinse, at

Ce idee le trebuie?! E ca si cum blocul de lumini ar fi ramas blocat pe Auto. Sa-l verifice, ca doar n-o sa cheme un popa.

1. Toate luminile trec prin calculatorul de lumini, nu sunt pe direct, același calculator controlează senzorul de lumini/ploaie sau doar lumini 2. Trebuie precizat ,la cei cu bug, dacă au sau nu

Posted Images

Sunt cateva chestii care nu sunt gandite cum trebuie la sistemul "maini libere". In principiu e foarte relaxant ca am scapat de grija incuierii/descuierii masinii asa incat, dupa o saptamana pe Duster am uitat Loganul descuiat un week-end. :gandire:

De exemplu, daca vreau sa opresc sa astept pe cineva si mi se face cald, trebuie sa pornesc motorul ca sa deschid geamul. Sau exista si alta optiune?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@camil

Am testat si am observat fix ceea ce e si normal : daca maneta de lumini este pe o pozitie diferita de 0/AUTO, indiferent daca blochezi sau nu masina, cu ajutorul "mainilor libere" sau din butoanele de pe telecomanda, farurile raman aprinse conform comenzii.

Cu alte cuvinte, lasi pe pozitii maneta si blochezi masina, farurile fata raman pe pozitii ( care sunt luminile de zi ) impreuna cu stopurile de pe spate.

Lasi maneta pe faza de intalnire si blochezi masina, farurile fata raman pe faza de intalnire impreuna cu stopurile spate.

Nu se stinge nimic, nici dupa expirarea timpului de follow me home.

Daca masina nu se comporta cum am scris eu mai sus, da, ai o problema. 

Acum 3 ore, Zirius a spus:

De exemplu, daca vreau sa opresc sa astept pe cineva si mi se face cald, trebuie sa pornesc motorul ca sa deschid geamul. Sau exista si alta optiune?

Daca nu ai deschis portiera de la sofer, dupa ce ai oprit motorul, exista un timp in care poti inchide/deschide geamurile.

Fata de alte marci, la Dusterul asta nou e foarte mic timpul asta. Daca expira timpul, da, trebuie pornit motorul pentru inchis/deschis geamurile

Editat de Midnighte
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da, asa e.

scenariul meu e urmatorul:

motor pornit + faza scurta

oprit motorul - se stinge faza scurta/ramane pozitia

iesi din masina si incui / se stinge si pozitia

comutatorul ramane pe faza scurta, dar totul e stins

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca la camil nu functioneaza corect. Dar eu sunt curios daca a fost rezolvat cu un update software sau e alta cauza.

Imi puteti spune toti trei: @camil, @Midnighte, @Zirius care este data fabricarii masinii (nu cea a cumparari) voastre ? 

Normal orice setare data de sofer (inafara de 0/Auto) e lege pentru masina si ar trebui sa ramana cum a zis soferul. In cazul tau trebuie sa ramai cu farurile aprinse mereu daca ai setat din maneta, chiar si daca o incui. Dar totusi nu ai semnal sonor daca deschizi portiera cu luminile setate manual?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • @Attila  salut si bun venit in aceasta comunitate  Daca cauti si pe acest forum gasesti destule informatii si experiente despre acest subiect, si la Duster ph3 1.2 TCe (motor H5F410) mesajul “Verifica Injectia” poate avea mai multe potentiale cauze implicit rezolvari si este recomandat ca inainte de a schimba orice componente (ex bujii, bobine, sau chiar “Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel”) sa se faca o diagnosticare si verificarile aferente necesare, este bine chiar si pentru acest motor SH sa faci o diagnoza conforma preferabil cu un tester dedicat Dacia \Renault si functie de rezultate urmati ceilalti pasi, altfel fara sa oferi alte detalii (eventuale coduri de eroare, valori ale parametrilor, simptome, etc.) cred ca este greu ca cineva pe forum sa tea jute concret \corect si sa iti spuna cauza exacta (sau cauzele) acestui mesaj.
    • Normal... pentru că 1,2 TCe - exista informații, există #motorgate trebuie doar căutate (nu neapărat pe forum) Motor predispus la probleme, chiar și cu injecția actualizată la zi (sunt vreo 3 softuri și vreo 6 calibrări diferite). Pașii erau: 1 diagnoză și identificare injecție 2 luat compresie 3 actualizare injecție 4 schimbat motor (dacă ăla vechi e varză)   Pentru funcționare staționară la ralanti (încălzire habitaclu) investiți în webasto e mai ieftin.
    • Buna ziua . Avem 2 Dacia Duster 1.2TCE 4x4 2018, mentionez ca masinile sunt folosite la paza, circula de 5 ani exclusiv in oras, si fac si stationari cu mototul pornit .masinile au in jur de 140.000 km Probleme au inceput astfel : -mesaj “verifica injectia” si mergea in 3 pistoane cumva si nu mai targea masina Am fost la mecanic a spus ca e problema motorul . Am inlocuit motorul cu unul second hand in stare buna , dar problema a ramas la fel , s-au inlocuit bujii, bobine , dar problema persista . Mentionez ca , daca merg la drum mai lung si merg turata cu ea drum mai lung, se stinge tot si merge perfect , dupa 2-3 zile de circulat in oras, problema revine . rog un sfat , daca a mai patit cineva, ca nu reusim sa rezolva problema .   multumesc anticipat
    • Salut, detin un duster 2 din 2018 si as dori sa stiu daca pot schimba stopurile actuale (cele in forma de cruce) cu cele de pe modelul facelift (in forma de y). Multumesc!
    • Prafosu' a primit "incaltari" noi:   ...Aceleasi BFG AT ko2, dar pe bleu.   
×
×
  • Creează nouă...