kreeper
Members-
Număr conținut
19 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Reputație Comunitate
6 NeutralDespre kreeper
-
Rang
Dusterist
Vizitatori Recenți Profil
Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.
-
S-au deschis comenzile la duster pentru motorina 4x4 si benzina de 1.3 doar pentru 4x2, in schimb varianta 4x4 este inca indisponibila pana la inceputul anului urmator. O mare bila neagra pentru dacia.
-
Varianta 4x2 este pentru a favoriza consumul scazut dar si deplasarile lungi, de aceea au folosit o cutie de viteze cu trepte mai "lungi". Varianta 4x4 se vrea o varianta mai sportiva, orientata spre performanta in detrimentul consumului sau deplasarilor lungi. Tinand cont de asta, dar si ca motorul are un efort in plus de a invarti un cardan/set de rotii pe spate, au ales viteze scurte pentru a da mai multe energie mecanica rotilor. Referitor de treapta 5 + 6, ca exemplu la a6-a la 130 km la ora avem asa: 4x2 = 2700 turatii (economic) 4x4 = 3000 toratii (+300 rotatii suplimentare pen
-
Am luat din nou astazi legatura cu Vocea Clientului si mi-au confirmat din nou ca data deschiderii comenzilor este 20 Noiembrie 2019, cu o prezicie de +/- 5 zile lucratoare. Nu vor exista diferente constructive si nici alte obtiuni, totul ramane asa cum este si acum.
-
A mai incercat cineva sa dea comanda de noul duster ? Si aici nu ma refer sa cumpere masini de pe stoc. Tot inchise sunt comenzile? (Ultima mea informatie de la vocea clientului e veche de o luna si era preconizat deschiderea comenzilor pentru mijlocul lui noiembrie, are cineva alte informatii mai actualizate?)
-
Bine bine, senzor de ploaie sau de ce o fi el...atata vorbarie... dar: A aruncatr cineva o galeata de apa pe parbriz sa vada daca se misca stergatoarele sau nu???
-
Legat de problema cum ca ABS-ul intra prea repede, asta nu se datoreaza setarilor de ABS, el va intra imediat ce roata se blocheaza, aici trebuie verificat de ce se bloceaza roata asa repede. Si sunt urmatorii factori care influienteaza si favorizeaza blocarea rapida a rotii. 1. Cauciucurile all season, sunt mai moi, si nu ofera o aderenta mare, favorizeaza alunecarea. Cele mai bune rezultate pe uscat (in intervalul 10-45 grade temp asfalt) sunt cu cauciucuri de vara. 2. Carosabilul, umed sau nu, tipul de asfalt , nisip, praf, pamant. 3. Viteza de deplasare, cu cat e mai mica c
-
PAi si orice scut merge montat peste cel original? Ce implica asta ? i-ai pus distantiere / realizate din ce ? Cu cat se departeaza/scade garda daca il montezi peste ? da mai multe detalii te rog. Totusi ma gandesc la cel original de aluminiu. Il voi putea monta peste cel deja existent?
-
Eu nu ma pot decide intre aluminiu si otel. Stiu ca cel OEM e defapt 4mm nu e 6 cum scrie pe net, l-am vazut si masurat. Aluminiu la 4mm nu e grozav, fiind raport de 2:1 cu otelul. Asa ca 3mm otel = 6 aluminiu. As prefera sincer otelul, dar stiu ca poate rugini, imi asum asta. Se poate curata si vopsi oricand. Am pus ochii pe asta: http://www.mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-motor-cutie-viteze-si-bara Are protectie si la radiator, l-a mai montat cineva ? Cum se comporta sau cum arata? Stiu doar ca e vopsit in camp electrostatic. Scutul OEM sau asta, se poate monta impreuna c
-
E clar ca la camil nu functioneaza corect. Dar eu sunt curios daca a fost rezolvat cu un update software sau e alta cauza. Imi puteti spune toti trei: @camil, @Midnighte, @Zirius care este data fabricarii masinii (nu cea a cumparari) voastre ? Normal orice setare data de sofer (inafara de 0/Auto) e lege pentru masina si ar trebui sa ramana cum a zis soferul. In cazul tau trebuie sa ramai cu farurile aprinse mereu daca ai setat din maneta, chiar si daca o incui. Dar totusi nu ai semnal sonor daca deschizi portiera cu luminile setate manual?
-
A testat cineva scuturile de la mudster ? Cele de otel 3mm (rezervor, motor, diferential) Ce parere aveti de ele? Sunt bune?
-
Acela nu e GPF, am inteles ca e o clapeta, o componenta a EGR-ului, numita si NOX trap.Totusi poza de mai sus e de la Diesel. Insea aceasta am primit-o de la un alt coleg de forum, fiind modelul 1.3 tce 4wd. Acolo se poate observa si GPF, dar fara acel NOX trap. Acum am o alta intrebare scutul de la EGR este acum necesar pentru protectia GPF ? Pentru ca totusi gaurile sunt la fel ca la diesel in sasiu. Este necesar un scut pentru GPF?
-
Va pun si eu o intrebare, destul de proasteasca poate, dar nu ma pricep si nu am gasit un raspuns concret pe net. Asadar, motorul 1.3 TCE - Benzina are asta? (cerc verde) Si cum se numeste asta?
-
Ce Tucson? Varianta, echipare, motor, pret?
-
Azi am fost sunat ca mi s-a aprobat finantarea sa imi aleg culoarea. (am ales modelul de echipare SL Orange 1.3 150 4WD) Si surpriza tot nu se poate da in comanda, mi-a zis ca o sa mai dureze cateva saptamani si nu au un termen.
-
mi se pare mult prea mare pretul.