Sari la conținut

kreeper

Members
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

4 Neutral

Despre kreeper

  • Rang
    Dusterist

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Bine bine, senzor de ploaie sau de ce o fi el...atata vorbarie... dar: A aruncatr cineva o galeata de apa pe parbriz sa vada daca se misca stergatoarele sau nu???
  2. Legat de problema cum ca ABS-ul intra prea repede, asta nu se datoreaza setarilor de ABS, el va intra imediat ce roata se blocheaza, aici trebuie verificat de ce se bloceaza roata asa repede. Si sunt urmatorii factori care influienteaza si favorizeaza blocarea rapida a rotii. 1. Cauciucurile all season, sunt mai moi, si nu ofera o aderenta mare, favorizeaza alunecarea. Cele mai bune rezultate pe uscat (in intervalul 10-45 grade temp asfalt) sunt cu cauciucuri de vara. 2. Carosabilul, umed sau nu, tipul de asfalt , nisip, praf, pamant. 3. Viteza de deplasare, cu cat e mai mica cu atat va intra mai repede ABS-ul in situatia de franare de urgenta. Abs-ul are ca principala sarcina de mentinerea controlului asupra traiectoriei masinii in timpul franarii, secundar ajuta la o franare mai rapida si eficienta pe diferite suprafete cu grad diferit de aderenta. In momentul franarii si blocarii rotii, din cauza frecarii mecanice intre anvelopa si asfalt se creeaza o pelicula lichida de cauciuc (aceea care dupa intarire ramane pe asfalt) si care vaforizeaza alunecarea (asemanator cu acvaplanarea pe suprafete umede). Pelicula de cauciuc odata creata scade aderenta foarte mult, aici intervine ABS-ul si lasa roata sa se roteasca, schimband pe o suprafata noua, cu aderenta initiala mare. Sistemul ABS are setat cate milisecunde sa permita rularea cu rotile blocate pana intervine la deblocarea lor. Acest timp se calculeaza in functie de masa masinii, (greutate mai mare .> timp mai scurt) Testele au dovedit ca distanta de franare este aceeasi sau mai mica cand intervine ABS-ul. chiar daca permite rotii sa se roteasca neinfranata din cand in cand, distanta traversata fiind la fel sau comparabil mia mica decat daca masina ar aluneca ca pe o sanie pe pelicula de cauciuc formata. In plus anvelopa sufara o uzura uniforma in timpul franarii cu ABS, fata de o franare clasica cand anvelopa se poate tocii complet intr-un singur punct.
  3. PAi si orice scut merge montat peste cel original? Ce implica asta ? i-ai pus distantiere / realizate din ce ? Cu cat se departeaza/scade garda daca il montezi peste ? da mai multe detalii te rog. Totusi ma gandesc la cel original de aluminiu. Il voi putea monta peste cel deja existent?
  4. Eu nu ma pot decide intre aluminiu si otel. Stiu ca cel OEM e defapt 4mm nu e 6 cum scrie pe net, l-am vazut si masurat. Aluminiu la 4mm nu e grozav, fiind raport de 2:1 cu otelul. Asa ca 3mm otel = 6 aluminiu. As prefera sincer otelul, dar stiu ca poate rugini, imi asum asta. Se poate curata si vopsi oricand. Am pus ochii pe asta: http://www.mudstershop.com/ro/scut-din-otel-pentru-motor-cutie-viteze-si-bara Are protectie si la radiator, l-a mai montat cineva ? Cum se comporta sau cum arata? Stiu doar ca e vopsit in camp electrostatic. Scutul OEM sau asta, se poate monta impreuna cu cel original?
  5. E clar ca la camil nu functioneaza corect. Dar eu sunt curios daca a fost rezolvat cu un update software sau e alta cauza. Imi puteti spune toti trei: @camil, @Midnighte, @Zirius care este data fabricarii masinii (nu cea a cumparari) voastre ? Normal orice setare data de sofer (inafara de 0/Auto) e lege pentru masina si ar trebui sa ramana cum a zis soferul. In cazul tau trebuie sa ramai cu farurile aprinse mereu daca ai setat din maneta, chiar si daca o incui. Dar totusi nu ai semnal sonor daca deschizi portiera cu luminile setate manual?
  6. A testat cineva scuturile de la mudster ? Cele de otel 3mm (rezervor, motor, diferential) Ce parere aveti de ele? Sunt bune?
  7. Acela nu e GPF, am inteles ca e o clapeta, o componenta a EGR-ului, numita si NOX trap.Totusi poza de mai sus e de la Diesel. Insea aceasta am primit-o de la un alt coleg de forum, fiind modelul 1.3 tce 4wd. Acolo se poate observa si GPF, dar fara acel NOX trap. Acum am o alta intrebare scutul de la EGR este acum necesar pentru protectia GPF ? Pentru ca totusi gaurile sunt la fel ca la diesel in sasiu. Este necesar un scut pentru GPF?
  8. Va pun si eu o intrebare, destul de proasteasca poate, dar nu ma pricep si nu am gasit un raspuns concret pe net. Asadar, motorul 1.3 TCE - Benzina are asta? (cerc verde) Si cum se numeste asta?
  9. Azi am fost sunat ca mi s-a aprobat finantarea sa imi aleg culoarea. (am ales modelul de echipare SL Orange 1.3 150 4WD) Si surpriza tot nu se poate da in comanda, mi-a zis ca o sa mai dureze cateva saptamani si nu au un termen.
  10. Eu zic sa nu te bazezi ca daca o duci la reprezentanta faci mare branza. Aia defapt "reprezentanta" e un service in colaborare si atat. Si nu cred ca sta nimeni sa ii faca mai mult decat o analiza vizuala si o diagnoza care nu ies prea multe la ea. Ce ai avut tu nu ti-o vedea nimeni. Si chiar si daca ar avea probleme, crezi ca toti ti-ar spune? Ar risca ei sa piarda un posibil client? TU daca cumperi masina vei veni la ei sa o repari asa se gandesc ei. Daca masina e naspa tu nu o cumperi si iti iei altceva si ei te pierd ca "potential client"
  11. Multumesc de raspuns. Deci aviz amatorilor de SH, verificati masina si cu mai multa atentie.
  12. @quarelin Sa inteleg ca ai rezolvat problema daca nu ai mai raspuns de 2 ani nu? Ne zici si noua ce avea?
  13. kreeper

    Duster One

    @AlinN La data la care ai cumparat masina nu era disponibil cu 4WD si totusi tu ai aceeasi problema, asta inseamna ca nu e de la legatura de transmisie spre cardan cum o suspecteaza multa lume. Altcineva sustinea ca antena radio era pusa intr-o pozitie care favorizeaza aparitia unui sunet ascutit si deranjant. A incercat cineva sa miste antena intr-o alta pozitie ?
×
×
  • Creează nouă...