Sari la conținut

Midnighte

Moderators
  • Număr conținut

    217
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    22

Midnighte a câștigat ziua ultima dată pe 29 Mai

Midnighte a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

152 Excelent

Despre Midnighte

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

380 citiri profil
  1. @eliadib E normal sa faca asa, din moment ce masina este folosita rar spre deloc. In cazul tau trebuie sa aiba un grad minimum de incarcare, care nu se "reface" facand doar 1 drum mai lung. Mergi mai des cu masina si ai sa vezi ca isi va reveni. Chiar si asa, faptul ca nu mai intra S&S, nu inseamna ca bateria e pe moarte... Ca idee, de cand a inceput pandemia, la mine masina sta cam 2 saptamani trasa pe dreapta dupa care doar 1 drum scurt de aprovizionare ( 5-6 km ). S&S nu a functionat deloc timp de 2-3 luni chiar. Sistemul si-a revenit dupa ~ 200-300 km, mers extraurban.
  2. @Maxada Ai pus bec cu filament simplu in loc de unul cu dublu filament la pozitie/stop ?
  3. Midnighte

    Pata ulei

    Acel furtun vine de la intercooler si intra in turbina. Ce vezi tu acolo, sunt vapori de ulei care ies din cauza proiectarii proaste - s-a rezolvat problema la generatia urmatoare de motoare, Euro 6. Chestia este ca nu ai nici o solutie - chiar daca inlocuiesti conducta cu una noua, tot vor aparea acei vapori de ulei, pentru ca nu se face etansarea corecta, repet, din cauza proiectarii proaste din fabrica. Solutia aplicata la generatia urmatoare nu se poate face din cauza ca e altfel intrarea in turbina si implicit, alta tubulatura, alt capac samd. De asemenea, nu se va pierde uleiul pe acolo intr-o cantitate semnificativa sa afecteze performantele motorului, deci stai fara griji. Din pacate, invata sa traiesti cu "boala" asta a "copilariei" si din cand in cand, sa igienizezi zona.
  4. A inghetat conducta deoarece s-a format un dop de gheata si logic ca s-a inchis sistemul de AC, adica a intrat in protectie. Nu e normal ca ea sa inghete, insa la modelul nou cel putin si presupun ca si la cel vechi, PH1 sau PH2, senzorul care ar trebui sa nu permita asta nu functioneaza 100% cum trebuie. Si din cate tin eu minte, la PH2 cel putin, compresorul functioneaza in continuu, nu intermitent, sa nu permita tevii sa inghete. Ideea care ar fi ? 1. Sa nu mergi cu recirculare o perioada foarte mare de timp, cand afara este foarte cald/canicula si tu dai pe rece/extrem de rece la temperatura. 2. Sa nu mergi cu AC-ul pe minimum sau pe aproape de minimum ( cea mai mica temperatura care poate fi setata ). Din nou, conducta va ingheta. AC-ul, din cate am mai citit eu, se recomanda sa aiba setata temperatura la maximum 5-6 grade sub temperatura exterioara. Daca te apropii de 10 grade diferenta intre interior si exterior, nu este ok, produci dezechilibru corporal asupra ta si a pasagerilor iar sistemul fizic de AC s-ar putea sa dea rateuri, cum s-a intamplat in cazul de fata. Incearca sfatul de mai sus si vezi daca se mai reproduce problema. Eu am patit ce ai spus tu mai sus, la modelul nou; la un drum lung, Iasi - Cluj, mergand cu AC-ul la minimum ( erau peste 35 grade ), doar pe recirculare ( multumita colegilor din trafic, asa zisele "masini de facut gogosi", dupa mirosul de ulei ), a inghetat conducta de AC. Dupa o pauza de 10 minute, totul a revenit la normal. Dupa ce am inceput sa il folosesc conform recomandarilor, nu am mai avut nici o problema.
  5. Legat de faptul ca nu mai mergea AC-ul, il aveati cumva setat pe recirculare ?
  6. E normal sa nu apara nici un martor in bord cand e pe AUTO; scrie si in manual, doar cand e pe 2WD sau LOCK vor aparea martorii corespunzatori.
  7. @Louis Deschide topic separat legat de diferenta intre viteza reala si vitezometru, in sectiunea corespunzatoare si discutam acolo. Nu mai poluam topicul acesta inutil, cu alte informatii irelevante titlului. Sau daca nu, se pot cauta informatii pe internet, toti marii producatori au acest "feature" @Mazarin Te rog nu mai incita si tu la si mai mult offtopic, ok ?
  8. Vitezometrul este setat "mincinos" pentru binele tau. Ai o toleranta care te va salva de amenda, pentru ca este foarte greu sa mentii viteza constanta, chiar si cu pilotul automat, pentru ca sunt o multime de factori care influenteaza viteza - panta/rampa/vant ( lateral, spate, fata )/cauciucuri/sol samd. Pe bus, CAN mai exact, viteza este cat se poate de exacta. Consumul mediu raportat de computerul de bord este o cu totul alta discutie...acolo un inginer a gandit ceva, dar cam da cu virgula la toti cei care au scris codul acolo, unde virgula aia e intre 0.5 si 1L in plus fata de consumul afisat.
  9. AC sau clima automata ? Poti da mai multe detalii despre masina, inclusiv conditiile/momentul in care se produce variatia de turatie a ventilatorului ?
  10. Din câte știu este, dar din cauza insonorizarii, nu se aude mai deloc. Noul Duster fiind insonorizat mai bine, se aude mai bine. Este boala copilăriei, cum s-ar spune, de la PH1 încoace. Sper că ești conștient de calitatea la interior la PH2 cât și la modelul actual că este sub Octavia ta. Toată masina este diferită, ținuta de drum, garda la sol. Până în 10-11.000 euro găsești PH2 foarte bune, chiar mult mai puțin, însă să faci abstracție de km. Nu zic sa iei unul de peste 300.000 km la bord. Și depinde de ce optiuni vrei, 4x4, 4x2, automată.
  11. Facelift, adica PH2 ? Sau modelul actual ?
  12. În urma unor teste făcute de o altă comunitate, prin trimiterea de monstre de ulei scoase din motor dupa 10-15.000 km, la un laborator specializat, s-a constatat că marea majoritate a uleiurilor s-au degradat destul de mult, deci numărul de km era cam la limită sau chiar peste. Mai mult, ca exemplu personal: mașina, din 2017 până azi, a "suferit" 2 majorări alte numărului de km dintre revizii. Inițial era 1 an sau 10.000 km, apoi 1 an sau 20.000 km, ca anul ăsta sa fie 1 an sau 30.000 km. În condițiile în care uleiul folosit este același din 2012/2013 încoace, de când a aparut generația 2 de la Dacia și implicit, motorizarea 1.5 dCI de 75/90/110 CP
  13. Am prins o mașină în reprezentanță ce era pusă la expoziție și avea toate acele elemente, fiind chiar un Duster. Ca să fiu mai clar - pe pragurile de la ușile din față erau protecții cu inscripția 15 ani, pe gri, ca în pozele din articol. De asemena, pe aripile spate, erau stickere mici cu inscripția 15 ani, așa cum au fost cele de Logan 10 ani, acum ceva timp.
  14. Cum era la început Blue Line La tine nu văd proiecțiile de prag și stickerul acela cu 15 ani. Probabil chiar erau limitate
  15. Ca sfat, ar fi bine de resetat când chiar faci revizia sau măcar schimbul de ulei
×
×
  • Creează nouă...