Sari la conținut

Midnighte

Members
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    4

Midnighte a câștigat ziua ultima dată pe 16 Septembrie

Midnighte a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

19 Bun

Despre Midnighte

  • Rang
    Dusterist

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

88 citiri profil
  1. Variante sunt... Ideea e ce buget ai. Daca banii nu sunt o problema, recomand Thule WingBar Edge 958x. Daca nu, cauta pe daciamag, insa cele de origine le gasesti mai ieftin in alte parti. O idee ar fi astea, insa nu stiu cat sunt de calitative, rezistente si siletioase. Caut si eu ceva care sa fie cat mai aproape de plafon si sa fie cat mai putin inaltate peste barele deja montate, de asta am ajut la anuntul de pe olx.
  2. Ciudat este ca nu ai avut martorul de baterie descarcata aprins atunci cand puneai contactul. Am lucrat si eu 2 zile la masina si a stat in parcare ( am stat macar 16 ore cu portierele deschise, toate ) si nu am intampinat problema asta. @t0rquemada e normal comportamentul asta ? UCH-ul sa nu intre intr-un mod de hibernare ( consumul de curent sa fie aproape de 0 ), atunci cand o portiera este deschisa ?
  3. Martorul care ramane aprins in stanga, pe turometru spune ca ai niste defectiuni electrice. Vezi ca nu cumva sa ai niste fire dezizolate pe portiera de la sofer, din moment ce geamul functioneaza cand si cum vrea dansul. Sigur ai sectionat undeva un fir si face scurt sau a facut scurt in momentul in care ai dat comanda. Sau e posibil sa fie un + permanent care e sectionat si e in scurt. Da jos fata de portiera si verifica din nou firele, cu multimetru daca poti si stii. Pe tunelul median nu stiu sa fie fire electrice; singurul cablu care e vizibil este cel de la frana de mana. Cablurile de la cutie ar trebui sa fie ingropate sau in cel mai rau caz, in partea din fata, sub suportul pentru scrumiera.
  4. La orice masina, daca vor sa vada cu ce optiuni a fost comandata masina si ce optiuni s-au instalat ulterior, o pot face. Nu comenteaza nimeni pana cand acel lucru nu intra la reparatie pe garantie. Nu conteaza de unde e masina ( Italia, Bulgaria, Belgia ), datele sunt pe server, in engleza in cel mai rau caz. Deci da, pot vedea destul de rapid si simplu daca masina are sau nu ceva pus in afara retelei Dacia.
  5. Are sirenajul...undeva intre 2000-3000 rotatii, pe la 90-100km/h, cateodata se aude. Sau m-am obisnuit eu
  6. Cu ce ai gresat si unde anume la pedala... La mine deja ambreiajul și pedala de frână chitaie de mor !
  7. Midnighte

    Alb de Bacau

    Reprezentantele nu activeaza nimic din diagnoza. Fabrica iti da activ ce ai cumparat Asta poti face doar la anumite persoane...
  8. Midnighte

    Alb de Bacau

    @quarelin Cornering, senzorul de ploaie ( stergere automata a parbrizului ), senzorul de lumina si follow me/coming home ar trebui sa se activeze DOAR din diagnoza. Cel putin, asta o fost cazul meu la Duster PH3 ( fabricatie decembrie 2017 ) Fara bricolaje, fara artificii
  9. Am inteles. Merci mult de info ! Scuturile sunt aceleasi indiferent daca le luati de pe emag sau pe pe scutauto.ro. Cateodata, pe emag sunt reduse
  10. Totusi, nu inteleg, cineva are date toate cele 4 gauri si s-a potrivit ( @cbogdy ), altul cu aceeasi masina din acelasi an nu le are ( @emanuelbudai ) @emanuelbudai Stii cumva de cat e gaura ? Unde ai montat scuturile, care service ?
  11. Ce inseamna antefacelift ? Care ani ? PH2 si PH3 ( sau noul Duster ) sunt amandoua facelift-uri
  12. @Georgie Cu asta am dat la Sandero-ul vechi, dezavantajul fiind ca ramane pasta alba - vaselina siliconica WD 40 Poti incerca si cu asta - spray silicon WD 40
  13. Trendul asta e dat de societate - toti vor cat mai nou, cat mai repede. Testarea se face cat mai pragmatic posibil, daca nu chiar deloc, clientii ajungand cobai de testare. Dovada cea mai simpla este reprezentata de tehnologie, in special telefoanele. De la an la an, apar telefoane, care daca stai doar sa citesti specificatiile, nu difera cu nimic de anul trecut. In ultimii ani, asta a fost trendul pentru ca oamenii au bani de cheltuit. Cand un telefon se strica, ai altul de schimb si spui ca e ok, se repara pe garantie, indiferent cat timp dureaza. Pe cand la o masina, simti imediat discomfortul. Standard dublu creat stupid, pentru ca pana la urma, ambele sunt lucruri, pasibile de defecte, de care te folosesti si care beneficiaza de garantie. Un singur cuvant si am incheiat - CONSUMERISM
  14. Nu Dacia face programarile intr-o reprezentanta, ci reprezentanta in sine. Chiar daca uzina comunica un recall pentru o problema, nu au prioritate la programare masinile cu problema respectiva. Singura exceptie este in cazul in care acea problema pune in pericol viata umana ( cazul airbag-urilor Takata ). In rest, stai la coada ca restul. Daca de exemplu vii pentru revizie, intai se vor face OTS-urile ( Operatiunile Tehnice Speciale ) si mai apoi revizia. Dacia poate impune doar lucrul asta. Repet pentru ultima oara - reprezentantele, daca trebuie sa faca o operatiune pe garantie, trebuie sa se conecteze la serverul Renault si sa "traga" de cei de acolo. Cateodata, raspunsul de la uzina vine si in 1 ora, 2 ore sau chiar dupa cateva zile. Un om trebuie sa stea pe masina respectiva si sa astepte indicatiile uzinei. Iti dai seama cat timp se pierde asa...de asta, multe reprezentante nu mai fac investigatiile uzinei si te trimit la plimbare. Ei, cei din reprezentanta, asteapta direct solutia. Sa faca uzina investigatii pe banii si resursele ei, nu pe cel al reprezentantelor. Gandeste-te ca in cazul unei investigatii, se plateste doar ora de manopera, in cel mai bun caz. Pe cand, daca ai de facut o reparatie, ai atat ora de manopera cat si pretul piesei, care este umflat si cu 300%. Ca patron, ce alegi ? De asta am spus mai sus, ca se pune accent pe cantitate si nu calitate. De multe ori prefera sa faca o treaba de pomana, pentru ca tot la ei ajungi, fiind masina in garantie. Aceeasi idee ca si in cazul drumurilor - daca faci un drum bun si trainic, dupa nu mai ai cum sa storci bani din acel lucru. Insa daca drumul e facut prost, scoti bani din mentenanta lui pana cand se plictiseste "prostul" de platit. Nu mai zic de faptul ca investigatiile, cateodata, sunt facute pe masinile clientilor, adica pe timpul si banii lor ( motorina, lipsa de la serviciu/ zi de concediu ).
  15. 1. Sa se dovedeasca clar, ca masina cu VIN-ul tau a intrat in service pentru problema X, la data si ora Y. Pentru asta, am specificat si mai sus, se face Ordin de Reparatie. Indiferent ca se justifica sau nu operatia ( de exemplu, reclami ca este o problema cu AdBlue ), se face o fisa de intrare in service. Atunci poti spune ca oficial, ai avut programare. Faptul ca se confirma sau nu, asta urmeaza sa se stabileasca. Poti spune ca se vede pe camera ca tu ai fost la data si ora respectiva, insa multe service-uri nu au spatii de stocare pentru imaginile de pe camere. De ce se permite asa ceva ? Habar nu am... 2. Erorile se citesc cu o diagnoza. In mod oficial, cand se conecteaza la masina ar trebui sa se conecteze la serverul Renault si ar trebui sa specifice de ce se conecteaza. Aici intervine OR ( Ordinul de Reparatie mentionat la 1 ). Asa se face o documentatie, care se va trimite in analiza la uzina ( au atasate log-urile de intrare, log-urile de pe ECU-urile cu probleme etc. ). In mod neoficial, se poate conecta si face orice, pe orice masina, inclusiv sa stearga erorile. Nu cred ca recomanda si incurajeaza cei de la uzina asa ceva, mai mult nici nu iau in considerare cererile pe garantie facute din povesti. Pozele nu au nici o valoare. De ce ? Pentru ca exista Renault CLiP "la negru", la baietii din spatele blocului si se poate conecta la masina ta. In reprezentanta te conectezi la serverul Renault, pentru ca ai acces ( sau asa ar trebui ). In spatele blocului nu poti face asta. Mai mult, cum poti arata ca masina ta este cea care este in poze ? Apare in poza respectiva VIN-ul tau pe undeva ? Sa presupunem ca apare...atunci de ce nu apare in sistem ( pe serverul Renault ) ca s-a facut interogare pe masina respectiva ? Ce se vrea sa se ascunda de fapt ? De ce nu s-a facut totul in mod oficial ? @volod Repet, nu te acuz de nimic. Nu spun ca nu ai o problema. Nu spun ca nu esti un om de buna credinta. Daca vrei, putem discuta in Iasi, fata in fata despre ce este de facut, pentru ca situatia nu e atat de simpla. Nu sunt avocat, nu lucrez la Dacia, ci vreau doar sa te ajut sa gasesti cea mai buna solutie pentru tine. Iti inteleg frustrarea si sincer, eram la fel ca tine. Dar trecand prin diverse, am invatat cum trebuie abordate situatiile, mai ales cand vine vorba de garantie
×
×
  • Creează nouă...