Sari la conținut

Midnighte

Members
  • Număr conținut

    172
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    22

Midnighte a câștigat ziua ultima dată pe 29 Mai

Midnighte a avut cel mai apreciat conținut!

Reputație Comunitate

123 Excelent

Despre Midnighte

  • Rang
    Senior

Informații profil

  • Oraș:
    Iasi
  • Stare:
    Posesor de Duster
  • Motor:
    1.5 4x4 110cp
  • An fabricație:
    2017

Vizitatori Recenți Profil

311 citiri profil
  1. A incercat cineva Ravenol ? Mai exact, pe diesel, 5W30 VMP USVO ?
  2. Cel mai bine ar fi să pui problema pe grupurile de facebook....Duster Trails sau Club Duster. Lumea e mai activă acolo
  3. 1. Codul e de origine, covorasele sunt tip tavita - le-am avut montate eu. Le-am vandut pentru ca erau pentru D1 PH1 si PH2, pe cand eu am D2 si nu se potriveau...La momentul livrarii, inca nu aparusera noile tipuri de covorase 2. Legat de aeratoare, nu la asta m-am referit. Efectiv nu exista un grilaj in spatele aeratorului care sa impiedice obiecte sa pice spre motorul aerotermei. Ca exemplu, un nepot vroia sa impinga pixuri si monede, pe care le-a gasit in interior, prin aeratoare...Mult noroc sa le scoti de acolo... 3. Navigatia, ca e aftermarket sau OEM, trebuie imperecheata cu telefonul, pentru ca sa poti suna/fii sunata. Mai mult, o navigatie aftermarket, pe langa faptul ca sunt niste chinezarii, in adevaratul sens al cuvantului din punct de vedere al fiabilitatii cat si al integrarii componentelor, trebuie sa le faci tot felul de adaptoare. Mai mult, specificatiile gen Android 14, 50 de nuclee, 1000 GB RAM sunt frectie la picior de lemn. Garantat nu s-au facut teste de integrare intre componente si chiar daca printr-un miracol rezista o buna perioada de timp, nu ai nevoie de asemenea putere de procesare. Este marketing pur. Si testezi pe banii tai, cu suport 0 in multe cazuri daca intampini o problema. MediaNav-ul simplu, chiar si Evo pana la versiunea 9.1.3, sunt destul de rudimentare, recunosc. Singurul MediaNav care merita, din punctul meu de vedere, este cel care are Android Auto/Car Play ( care au versiunea de la 1.0.13.1 in sus ). Ai multiple avantaje, spre deosebire de o navigatie aftermaket : - comenzile deja prezente si compatibilitate 100% - joystick, microfon, difuzoare - plug-n-play - poti instala alte lucruri OEM - camera de marsarier, multiplexorul celebru, poate si inclonometrul pentru informatiile 4x4 - la fel, plug-n-play, necesita doar mici activari din diagnoza - DDT sau CLiP Singurul avantaj la cea aftermarket e pretul si cam atat. 4. Nu recomand ceva mai mult decat STAGE 1 ( doar soft ) sau maxim 150 CP. De ce ? Destul de simplu. Forma, garda si nu in ultimul rand, sistemul de franare de pe spate care este tip tambur, nu te ajuta absolut deloc. Caii aia o sa ii simti la viteze peste 140km/h, iar Dusterul nu se simte in apele lui in zona aia. Soft + discuri ventilate pe fata este arhisuficient si cam limita ( Brembo - discuri 09.A727.1X si placute P 68 050X ). Alarma, te sfatuiesc sa te gandesti bine...Viper pe cheia masinii de exemplu am avut-o montata atat pe Stepway-ul de dinainte, cat si pe Dusterul actual. Nu mi se pare wow. Imi pare rau ca nu am montat Pandora, cu deschidere din telefon, pornire de la distanta etc.
  4. Felicitari Ca sfaturi : 1. schimba presurile...ia pe cele originale, care au si protectie la footrest - 8201581618. 2. poate te gandesti si la aeratoare, sa fie ultimul model, care are grila tip fagure in interior, sa nu mai pice orice in sistemul de ventilatie. 3. radio-ul strica tot feng-shui-ul. Cel mai usor si practic este sa iei o navigatie originala, dar cu Android Auto/Car Play. Sunt mai scumpe, insa merita fiecare 4. resoftare/remapare - dus Dusterul la ~ 130 CP; diferenta este enorma la tinuta de drum cat si consum Insonorizare ai in plan ? Apropo, unde ai vopsit jantele ? Urmeaza sa fac si eu o pereche pe 16 negre si inca sunt in cautare
  5. Chestia cu reparatul este cu dus-intors. Daca va ceda piesa reparata platesti piesa in sine, manopera inca o data si foarte posibil, alte piese pe care tocmai le-ai montat, din diverse motive. Principiul asta, de lasa sefu` ca merge, am patit cu distributia, culmea, in reprezentanta. Masina facuse 5 ani, garantia fiind expirata dupa 3 ani, si avea abia 50.000 km, dar conform fisei de intretinere, trebuia schimbata distributia. Bineinteles, eu am ales tot, curea, accesorii, pompa de apa etc. Mers in service, bineinteles, luat la misto, ca mai mergea distributia, dar daca tot schimbam, nu are sens si pompa de apa, ca aia e de fabrica, ca aia tine 100.000 km, povesti, basme, "experienta profesionala" din partea lor. Cureaua de distributie din exterior, la o inspectie pe masina, nu prezenta nici o urma de uzura. Dupa demontare, se vedea ca imbatranise, incepea sa prezinte mici fisuri. Si bineinteles, mesterul tot insista sa lasam pompa de apa pe masina, dar am zis pas, ca nu platesc de 2 ori manopera ( ~ 600-800 lei ) pentru o piesa de 100-150 lei, care se poate face acum. Nici nu a terminat de montat tot, ca observ jucandu-ma cu pompa de apa, faptul ca era defecta ( scapa apa ). Reprezentantele, oricat ar fi de scumpe, in mare parte evita un caz ca cel explicat de mine. De ce sa te legi la cap cu posibilele probleme ulterioare ? Stii ca nu ai oamenii pregatiti pentru o diagnosticare corecta, ci doar schimbatori de piese, fa ce stii ca fiind mai "sigur". Asta se aplica in marea majoritate a cazurilor, desi o sfeclesc rau si in reprezentante. Pe cand service-urile de cartier, pe langa pregatirea precara spre inexistenta, fac experimente pe masinile clientilor. Ca si exemplu scurt aici, un service de cartier vroia sa puna intr-un 1.5 dCI, alea fara AdBlue, peste 5L de ulei, ca auzise el ceva. Informatia pe care o auzise era partial corecta - la motoarele 1.5 dCI cu AdBlue se pun peste 5L, la cele fara AdBlue NU se pune mai mult de 4.5L. Concluzia o tragi tu de aici. Revenind la subiect, cat timp nu stii de ce s-a intamplat ce s-a intamplat la masina, de ce ai repara-o ? Cine iti garanteaza ca nu va mai face asta inca o data ? Avantajul reprezentantei este ca ei totusi ar trebui sa puna diagnosticul mai corect ( lucrand doar cu modelul respectiv ) si pot fi trasi la raspundere. La service-ul de cartier, posibil sa-ti propuna sa faceti masina fara factura, ca deh, iese mai ieftin si in caz de ceva, o rezolvam noi sefu`. Pot fi si cei de la cel de cartier trasi la raspundere, insa sigur te vor duce cu zaharelul.
  6. Chiar si asa, schimbul vitezelor este foarte rapid la Duster. Incearca sa schimbi vitezele imediat cum simti ca a prins masina putin "zvac", avant, cum vrei tu sa ii spui ( sa fie in sarcina ), pana la treapta 3 sau chiar 4. Dupa asta, ar trebui sa fie mai usor, fara socuri
  7. Ia devizul ( daca il ai ), cumpara piesele originale din magazin, mergi la reprezentanta si monteaza-le. O sa iesi mult mai ieftin. Mai apoi, daca nu este nevoie de o piesa, ii dai retur si recuperezi banii. Foarte important este sa fii acolo de fata, la demontare si diagnosticare, sa intelegi si tu ce e mai bine de facut. Masina este noua/SH ? A avut sau ai avut incidente cu dansa ?
  8. Incercati sa schimbati rapid vitezele, cel putin pana la a 4-a... Posibil sa aveti undeva la 30-40 km/h, dar asa nu ar mai trebui sa simtiti acea smucitura. Rapoartele de viteza sunt foarte scurte, cel putin pana la treapta a 4-a, care ar fi echivalentul la treapta a 3-a pentru o cutie cu 5 trepte. 1 + 2 = treapta 1 3 = treapta 2 4 = treapta 3 5 = treapta 4 6 = treapta 5 De asta se si recomanda, cand e cazul, ca plecarea sa se faca cu treapta 2 la Duster; se gaseste si in manualul de utilizare ( citit in cazuri extreme )
  9. Se pare ca a mai primit cineva, pe alt grup de pe FB, OTS-ul asta. Eu unul nu inteleg de ce pentru un OTS care se cheama "bujii incandescente" trebuie sa faci si update la injectie, pe langa "verificarea" bujiilor. La inceput, cand a fost cumparata, masina mergea infranata; s-a facut update la injectie, mergea OK, cum ar fi trebuit. Acuma, alt update, sa revina la loc ?
  10. Castrol se aplica la 1.5 Blue dCI si benzinarele 1.33 TCe. La motorizarile mai vechi raman uleiurile deja stiute
  11. Culmea este că acuma se pare că există un OTS pentru bujiile incandescente, doar pentru anumite serii. @eman4x4 tu l-ai făcut cumva ? Sau cineva care are Dusterul ăsta nou livrat sau ridicat în decembrie 2017?
  12. Recomandau unii Liqui Molly MoS2. Astea erau si cantitatile pe care le gasisem eu : - ulei motor ~ 5L - Elf Full-Tech FE 5W30 | Ravenol VMP USVO 5W30 - ulei cutie viteze ~ 2L-2.3L - Elf NFJ/NFP? 75W80 | Ravenol PSA 75W80 - ulei diferential ~ 0.8L - Elf TransELF Type B 80W90 | Ravenol VSG 75W90 - ulei modul transfer ~0.25L - Elf TransELF Type B 80W90 | Ravenol VSG 75W90 Ma gandesc destul de serios sa trec pe Ravenol, pentru ca am vazut cum este Elf pe motorizarea mea, respectiv 1.5 dCI fara AdBlue. In primii 100.000 km, cand reviziile se faceau fie la 10.000 km/1 an, motorul devenise destul de zgomotos si culoarea la fiecare schimb era foarte neagra, insa nu am avut niciodata pierderi sau probleme din cauza lui. Mai analizez...
  13. @Dorelus Ce ulei vrei sa bagi ? Poti spune si cantitatile/componenta ?
×
×
  • Creează nouă...