Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 258
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Întotdeauna a fost teama de nou. Când a apărut Supernova multora le era frică de electronica și senzorii motorului de 1.4 MPI și ridicau în slăvi vechea berlină cu motorul ei conceput în urmă cu peste

Ai ceva de asteptat, daca vrei sa schimbi masina! Si in plus de asta cine stie ce vremuri vor mai veni! Eu sincer daca stiam ca vine ce a venit peste noi acum, ca nici nu imi vine sa-i pronunt numele,

Mereu or sa fie carcotasi carora nu le convine nimic. Daca stii sa conduci te adaptezi cuplului masinii si nu ar trebui sa ai probleme in depasiri si etc. Dureaza doar putin pana te obisnuiesti cu dem

Posted Images

Toba finala nu cred ca se incinge asa tare precum cea de la jumatatea masinii. Intradevar, era mai ferita/protejata butelia fiind la interior....dar daca ei au ales sa o puna afara, inseamna ca nu e chiar ceva  iesit din comun. La Logan break ph1 si Sandero, tot afara se monteaza butelia. Varul meu  are un Sandero si butelia este montata tot sub masina, o are de cativa ani si nu are nimic. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 16 ore, jelly a spus:

Revin cu cateva poze, poate intereseaza pe cineva! La versiunea Comfort cu GPL, masina vine  echipata cu jante  pe 16 inch de aliaj. Butelia cred ca are o capacitate de 40 litri si utili 32 litri. Din pacate, instalatia este Landi Renzo, eu unul as fi vrut Tomasetto.

WhatsApp Image 2020-03-02 at 15.24.03.jpeg

 

 

Deci nu mai e nevoie de ștuțul de mufă pentru alimentare?

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, o porcarie. Pai iarna ce faci? Inainte sa opresti motorul, o treci pe benzina ca sa fii sigur ca porneste bine dimineata.

O FUNCȚIONARE SIMPLĂ PENTRU ȘOFER
Trecerea de la benzină la GPL, și invers, se face în 2 moduri:
▪Manual, acționând în orice moment comutatorul dedicat situat în habitaclu.
Modul ales rămâne activ și la pornirile succesive.
▪Automat, când unul dintre cele 2 rezervoare este gol.
Indicatorul de nivel GPL dedicat permite controlarea nivelului rezervorului de GPL.

Din cauza asta voiam eu Tomasetto.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 minute, jelly a spus:

Da, o porcarie. Pai iarna ce faci? Inainte sa opresti motorul, o treci pe benzina ca sa fii sigur ca porneste bine dimineata.

O FUNCȚIONARE SIMPLĂ PENTRU ȘOFER
Trecerea de la benzină la GPL, și invers, se face în 2 moduri:
▪Manual, acționând în orice moment comutatorul dedicat situat în habitaclu.
Modul ales rămâne activ și la pornirile succesive.
▪Automat, când unul dintre cele 2 rezervoare este gol.
Indicatorul de nivel GPL dedicat permite controlarea nivelului rezervorului de GPL.

Din cauza asta voiam eu Tomasetto.

Eu am Landi Renzo pe Logan si porneste intai pe bezina; dupa ce ajunge motorul la o anumita temperatura trece pe GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...