Sari la conținut

Postări Recomandate

Ba da, este logic ca norma de poluare impune filtrul de particule dar depinde si despre ce motor vorbim. O norma de poluare poate impune la un motor filtrul de particule iar la alt motor nu. Sau o norma de poluare poate impune la un motor filtrul de particule iar la alt motor adblue.

Eu din intrebarea pusa

"Deci sa inteleg ca odata cu 1.3 TCe vor pune si filtru de particule pe turbo-benzinare?"

am inteles ca:

- te referi in primul rand la motorul de 1.3 care daca o sa respecte norma de poluare Euro 6d-temp probabil o sa aiba filtru de particule. La alte marci combinatia motor 1.3 + norma de poluare amintita implica filtru de particule;

- te referi in al doilea rand la motoare "turbo-benzinare" in general, pentru care logic conteaza norma de poluare dar si motorul concret despre care vorbim.

In prezent Dacia produce si vinde masini in UE care respecta norma de poluare Euro 6c. De la 1 septembrie 2019 se trece la Euro 6d-temp pentru masinile noi. Norma o sa fie valabila pana la 31 decembrie 2020. Pentru modelele noi este in vigoare norma de poluare Euro 6d-temp intre 1 septembrie 2017 si 31 decembrie 2019.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Bun, reformulez odata cu 1.3 TCe si norma de poluare "Euro VI-d temp" Dusterul va beneficia de FAP. Asta e ceva nou pentru mine.

Eu ma intreb daca o fi acelasi FAP ca pe Diesel sau difera constructiv?
Dupa logica mea ar trebui sa fie cam la fel insa probabil va avea o durata de viata mai mare pentru ca benzinarul nu produce atatea particule cat produce dieselul.

P.S. Se impune o preziare, AdBlue nu inlocuieste FAP-ul, AdBlue e aditional pe langa FAP care ramane in continuare prezent.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu cit creste norma de poluare - scad emisiile iesite in aer

emisiile iesite scad - creste volumul de gaze recirculate, reintrodus in cilindrii

creste volumul de gaze recirculate - sunt tot mai imbixite motoarele ( diesel & benzina )

creste imbixirea - se scurteaza viata motoarelor ( diesel & benzina ) prin uzura excesiva

ceva pentru ceva….

 

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic se compenseaza partial prin materialele de calitate superioara din care sunt confectionate motoarele (cilindrii, pistoane) si prin tratamentele aplicate acestora in procesul de productie.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic, albastrul ala prezentat la salonul de la Paris

10 hours ago, ISZY56 said:

Cu cit creste norma de poluare - scad emisiile iesite in aer

emisiile iesite scad - creste volumul de gaze recirculate, reintrodus in cilindrii

creste volumul de gaze recirculate - sunt tot mai imbixite motoarele ( diesel & benzina )

creste imbixirea - se scurteaza viata motoarelor ( diesel & benzina ) prin uzura excesiva

ceva pentru ceva….

 

Right. Bine, nu m-as exprima chiar asa (i.e. imbacsire), dar in esenta cam asa stau lucrurile. And the winneeeeer is.... the car manufacturer! Asta este.

6 hours ago, abc said:

Teoretic se compenseaza partial prin materialele de calitate superioara din care sunt confectionate motoarele (cilindrii, pistoane) si prin tratamentele aplicate acestora in procesul de productie.

Singurul lucru adevarat din sintagma este "teoretic" si astfel intreaga afirmatie capata un "aer" de adevar. ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun, mai raman putine optiuni de culori si in scurt timp vom afla castigatorul.

Parca asa au promis, la sfarsitul anului avem noul Media Nav.

Deci orange si albastru sunt luate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie ar trebui sa îmi ajungă duster ul prin noiembrie, în caz ca am norocul sa îmi pună noul media nav, va anunț. Culoarea aleasa bej dune. ? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...