Sari la conținut

Aditivi De Ulei (*ce A Testat Fiecare)


Postări Recomandate

cain,

 

1. nu se vede uleiul pe jojă - adică e ok la culoare, curat ca atunci când l-am pus - cum zicea și vsebas mai sus...

( la cielo - bine, avea și vreo 165 k km- imediat ce schimbam .. a 2 a zi se colora spre maro...)

 

2. am zis să încerc ce mi-a recomandat mecanicul - Castrol 5 W 40 ( cu norma Renault )

- dacă nu -mi place revin pe elf...; nenea de la care l- am luat zicea că a folosit numai ulei dacia;

- era spre negru când l- am schimbat la cca 8 000 km - atât mi-a zis că avea făcuți cu uleiul ăla...

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 42
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Wow.. eu nici nu m-as apropia de asa ceva... mai ales la dCi unde ai pompa de ulei cu presiune variabila, si atatea componente in miscare, unele foarte fine... Nu ai de unde sa stii cum face aditivul

Prea mult se despica firul in 4...pt unii bibilitul dusterului este singura ratiune de a trai pe pamant...mi se pare deja manie, exagerare...sunt de acord ca e bine sa discutam despre probleme si even

Dusterul meu are 269.000 km impliniti, fara aditivi de nici un fel. Am Dacia Oil in ea de vreo 10.000 km iar nivelul pe joja e acelasi ca la inceput. Asa ca intreb eu, de ce simtiti nevoia sa va compl

Posted Images

Am inteles, e suprinzator cat de putin stim despre uleiurile auto ca si consumatori... chiar ma intriga sa sap mai mult.

 

Mici corectari si un articol bun dspre MoS2:

 

Molybdenum Disulfide is ideal for these high temperature-high pressure applications. MoS2 will survive pressure into the neighborhood of a half million PSI and two thousand degrees F. in an oxygen depleted environment with practically no corrosion and erosion. MoS2 is relatively soft and is not corrosive and non-abrasive.

 

https://bobistheoilguy.com/applications-for-lubrication/

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dusterul meu are 269.000 km impliniti, fara aditivi de nici un fel. Am Dacia Oil in ea de vreo 10.000 km iar nivelul pe joja e acelasi ca la inceput. Asa ca intreb eu, de ce simtiti nevoia sa va complicati cu aditivi, frectii, masaje si alte asemenea? Personal nu sunt cu aditivii (hai ca unul de curatare a injectoarelor ar merge) dar nici nu vad rostul lor atata timp cat masina merge ok. Cred ca problema noastra in general e cu treaba asta preventiva, bagam aditiv preventiv, reparam ceva preventiv, verificam nu stiu ce preventiv ... facem prea multe lucruri preventiv cand in 90% din situatii nu e cazul. Noi, tot preventiv (aici ma includ si pe mine) schimbam uleiul la 15.000 km, unii la 10.000 km chiar, tot asa preventiv ... cand de fapt uleiul e recomandat 20.000 km. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Wow.. eu nici nu m-as apropia de asa ceva... mai ales la dCi unde ai pompa de ulei cu presiune variabila, si atatea componente in miscare, unele foarte fine...

Nu ai de unde sa stii cum face aditivul ala un "cocolos" sau ceva din cauza incompatibilatii chimice cu ce ai tu in masina... uleiul ala Dacia are o anumita consistenta sa nu infunde dpf samd...

 

Singura masina pe care am vazut-o ca mergea ok cu aditiv (2+2 cu teflon) era un Defender din '90 cu vreo 400.000 km la bord si cuzinetii prajiti, iar proprietarul ii dadea 2+2 in ulei ca sa nu mai tacane atat de tare in mers! :))))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E ochiu dracului maica! :)

Trebuie io sa fiu avocatul diavolului :)

 

Intrebari:

Motoarele trebuie tratate doar cand au uzura si nu si pentru a prevenii uzura?

Un coeficient de frecare mai bun ajuta la reducerea temperaturii si consumului protejand motorul in special iarna?

Uleiul in timp isi pierde calitatile si se aduna resturi in el?

Cate produse aditionale & aditivi exista intr-un ulei clasic?

Aditivii din ulei de la diferite firme de uleiuri sunt aceeasi sau diferiti?

Daca uleiurile de firma sunt tot ce ai nevoie, de ce firmele mereu le imbunatatesc? Oare ce schimba firmele - uleiul de baza sau aditivii?

Din toti aditivii vanduti separat pe piata, macar 2 nu sunt oare buni in doza corecta?

 

Astept cu interes sa vad cand se infunda sau strica motorul ;) in cati Km estimezi ca apare cocolosul?

Cine vrea sa studieze filtrul de ulei cand il schimb?

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sotia are un Renault Symbol 1.5dCi 82cp euro 3 din 2005. Are acum aproape 120.000km. De vreo cateva schimburi de ulei ii pun ca aditiv Metabond Eco (1/2 flacon). Uleiul folosit este Elf SXR 5W40 (evident cu norma Renault RN 0710).

Eu merg destul de rar cu masina, ce pot zice (evident subiectiv) ca parca a mai scazut zgomotul motorului si mai ales trepidatul de la relanti.

 

PS. Ca idee fiind motor euro 3 (deci care necesita motorina mai "grasa" pt ungera pompei de injectie) in motorina adaug ulei 2T + Metabond Megasel Plus.

 

PPS. Cand am schimbay uleiul la cutie in urma cu vreo cativa ani, am adaugat si Metabond GT. Fiind in perioada de iarna (revizia o fac de obicei in ianuarie) s-a simtit mare diferenta la rece, in sensul ca intra muult mai usor in viteza dupa schimbul uleiului. Acum nu stiu daca datorita uleiul nou si/sau aditivului Metabond.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am auzit despre acest Metabond - e destul de scump - Formeaza o crusta microscopica pe metal? Intradevar la rece se simte cel mai bine avantajele aditivilor.

Eu prefer sa fiu mai safe decat sa fac reactie chimica cu metalul - LiquyMoly MoS2 e un mineral din pamant - natural asemanator grafitului - si care patrunde in crapaturile de uzura din metal, nu face reactii.

 

Si apropo de Teflon:

http://www.carbibles.../additives.html

 

i-am scris acum omlului sa il intreb de MoS2 si Ceramic additives.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...