laptiucu
Members-
Număr conținut
210 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
-
Zile Câștigate
12
laptiucu a câștigat ziua ultima dată pe 17 Aprilie 2017
laptiucu a avut cel mai apreciat conținut!
Reputație Comunitate
147 ExcelentDespre laptiucu
-
Rang
Senior
Vizitatori Recenți Profil
986 citiri profil
-
Sper sa nu fie considerata reclama sau offtopic daaaar ... acum avem/aveti varianta comoda: http://www.emag.ro/set-covorase-auto-novline-3d-floor-mats-renault-duster-2wd-2011-2015-4-buc-nvfrebl4002dus2/pd/DHL6Y7BBM/ http://www.emag.ro/set-covorase-auto-novline-pentru-dacia-duster-4wd-2011-negru-poliuretan-exp-nlc-3d-41-28-210kh/pd/DWR63MBBM/
-
Intre timp am ajuns la 187.000 km. Pentru ca m-a lovit si pe mine problema infiltrarii apei in masina la fiecare ploaie, am inceput operatiunea descrisa pe forum (multumesc colegului huskyuk pentru pozele din topicul "Fete de usi dezlipite", m-au ajutat mult). Initial am incercat etansarea cu un silicon universal de la Bison dar nu a fost ceea ce trebuia asa ca am cumparat cordon de mastic, am fost la magazin specializat in piese de Dacia, nici nu stiau despre ce mastic vorbesc asa ca am luat de pe daciashop. Am luat 3 role cu 105 lei + 20 lei transport. Cu putina atentie poate imi ajung
-
Depinde, daca e mastic tip cordon, l-ai pus pe fata usii, ai montat fata usii la loc si cam atat. Daca e masticul la tub, nu stiu.
-
Am ajuns si eu la capitolul asta. Am incercat in weekend cu silicon universal, nu adera la tabla. In final am cumparat 3 role de mastic de pe daciashop pentru ca nu stiu unde gaseam mastic la cordon dar mai ieftin. Care detine informatia asta, ar fi bine sa o plantati aici sa o vada si viitorii colegi interesati. Cordon de mastic de aprox 6 mm trebuie, daca nu gresesc ii mai zice si snur butilic. Eu o sa montez masticul zilele astea doar sa se opreasca ploile. E indicat sa fie peste 15 grade afara sa adere bine la tabla.
-
Colegule am cateva cuvinte pentru tine si imi permit sa ti le scriu in calitate de coleg de forum . Esti constient ca asta e un forum cu POSESORI de Duster nu ANGAJATI la Dacia? Esti constient ca pe noi, colegii tai, posesori de Duster, nu angajati la Dacia, nu ne intereseaza recensamantul a oricarui "nu pot sa spun" care se intampla la cate-un Duster oriunde in lumea asta? Sunt 147 pagini (repet, 147!) de telenovela in zona tehnica, corect, a fost tehnic la inceput cand ai pus GPL, a fost tehnic cand s-a stricat motorul, a fost tehnic cat de cat cand ti-au facut constatarea dar atat. res
-
Am implinit 185.000 km, uleiul + filtrele schimbate asa ca treaba e buna pana la 200.000 km. Am pus si rotile de vara (impropriu spus de vara, cauciucurile fiind all season dar na). Acum daca tot va veni caldura, am de gand la un moment dat sa dau tamburii jos si sa curat putin pe acolo, am citit ca e recomandata treaba asta (sa vad si daca nu cumva trebuiesc schimbati sabotii) dar in rest nu mai am ce bibili la ea.
-
Acum 1 an sau 2 am schimbat discurile si placutele de frana, luasem originale de la colegul @Planetara si daca-mi aduc bine aminte, erau facute de ATE. Pentru PH1 meu cel putin, asa ca, eu zic ca sunt destul de ok astea, nu vad motivul de a le schimba pe alte firme. Parerea mea.
-
184.000 km, totul e in parametri. Am asteptat vreo 2 saptamani dupa 2 mecanici sa-si faca timp pentru schimbul meu de ulei + filtre, fara nici un rezultat asa ca maine, probabil voi face eu "miscarea".
-
183.000 km pe bord, 275.000 km reali (amintesc de bordul schimbat la 92.000 km). Masina a implinit varsta de 2 ani de cand e la mine timp in care am parcurs 41.000 km. La inceput am fost dezamagit de ea din cauza consumului care nu era acelasi cu consumul din reclama dar la rece gandind, e un consum ok pentru un SUV. De fiabila e fiabila, au cazut unele piese dar eu le consider toate ca fiind consumabile, oricum preturile sunt decente la piese. In rest numai de bine.
-
Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri
topic a răspuns la laptiucu dust3radmin în Piese si accesorii
Imi cer scuze de offtopic dar, nu mai simplu si elegant sa schimbam suportii aia fixi (de la capota) cu unii reglabili decat buretele respectiv? Eu am suportii standard dar am reglat sa se inchida capota mai "greu" un pic si nu mai are joc deloc. -
Un set de reparatie frana spate pentru un Mondeo mk4 din 2010. Ala e din alt film.
-
Hai ca au si ajuns filtrele + uleiul.
-
Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri
topic a răspuns la laptiucu dust3radmin în Piese si accesorii
Daca ai scut metalic, vezi sa nu cumva sa fie ceva piatra pe acolo care se plimba si face galagie? Am avut o patanie cu piatra din scut si suspectam bieletele antiruliu. Pivotii Valeo, sunt pentru alta masina? Sau ti-au gasit la magazin compatibili Duster? -
Avem si noi 182000 km. Asteptam sa ajunga filtrele + uleiul pentru schimb (ulei Elf, filtre Mann de aceasta data). Pret ulei + filtre a fost 338 lei + transport (cam 360 lei acasa). Una peste alta, uleiul Dacia Oil care e acum in masina s-a prezentat bine, nu a facut motorul sa se auda mai "tare" decat Elf-ul anterior, dupa parerea mea merge linistit 20.000 km cum mi-a si recomandat mecanicul dar evident ca la numarul de kilometri + fixurile mele il schimb acum la 15.000 km parcursi. Consumul pe temperaturile astea cuprinse intre 0 si -20 grade, dupa 80 km parcursi doar in oras, aproape toti
-
Credeam ca sunt comenzile de la radio.