Sari la conținut

B06DAN

Resetare cheita service Duster 2017 FA2

Postări Recomandate

Buna ziua,

Am tot cautat pe forum si nu am gasit aceasta problema.

Am un Duster din 2017 FA2, motor de 1,6 cu 16 supape pe benzina, am facut schimbul de ulei si filtre si as vrea sa stiu cum se reseteaza bordul astfel incat sa dispara cheita de service.

Mentionez ca am incercat, ce am gasit pe internet, cu apasatul pedalei de acceleratie la podea, punerea contactului si apasarea franei de 3 ori sau 10 ori si nimic n-a mers.

Daca cineva are un raspuns au un sfat, in afara celui cu "du-te la service autorizat", astept cu nerabdare. 

Multumesc!

Editat de B06DAN

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu  la service ci la cineva ce are scula dedicata.derelek..ceva de genul..Aia cu pedala e la variantele vechi..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, B06DAN a spus:

Daca cineva are un raspuns au un sfat, in afara celui cu "du-te la service autorizat", astept cu nerabdare. 

Salut 

pentru Android https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.dfi.servicereset&hl=ro  pentru Windows sau Android, cu selectați limba română https://www.drive2.ru/b/501493851572142178/

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum mașina e 2017, deci încă în garanție, reset-ul se face numai în reprezentanță.

Soluțiile prezentate sunt "as is", cine e dispus să experimenteze o face pe pielea și banii lui

  • Like 2
  • Mulțumesc! 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sau nu mai are garantie, prietenii stiu de ce !

Editat de Leutzul
  • Like 1
  • Haha 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste DDT4ALL ca soft si o interfata ELM327 cu chipset PIC18f25k80.  Ai grija sa fie cu acest chipset, pentru ca exista multe chinezarii care nu sunt bune de nimic! Astfel poti reseta cheita de service si poti activa/dezcativa si alte chestii foarte utile ( vezi detalii pe Youtube despre ce stie sa faca DDT4ALL). DAR AI GRIJA, FOLOSIREA DDT4ALL ESTE PERICULOASA DACA NU STI CE FACI PE ACOLO!

Editat de sharkyslro

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca să-l citez pe einstein1984:

DDT4all nu cam soft pirat? DDT e soft proprietate renault, nu-l vând nimanui in exterior.
Îi răspunde un intelingent : Zice ca e free sub "GNU General Public License v3.0".
Ce au facut ei e moca, ce au folosit sunt date interne renault . DDT vine de la DIESE diagnostic tool, unde DIESE e directia inginerie echipamente si sisteme electrice a renault.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Din pacate nu e chiar asa. sau din fecire. am mers si cu varianta Diesel si pe 1.3 . clar diesel-ul scoate cu 1 l mai putin decat 1.3 ( 0.7.- 1 ca sa fiu mai riguros) la acelasi stil de mers. am scos si eu 5 pe bezinar si chiar un pic mai jos dar mers in rodaj, afara, fara AC. ( era primavara). Cum am bagat clima s-a dus in sus cu ~0.5..0.7 l /100. acum se pune problema-cand ai nevoie sa mergi "la consum"? ( de ex am ajuns pe zona "rosie" si erau benzinariile inchise in weekend si am "tras " de combustibil cat am putut sa nu raman in pana :). In afara de niste motive punctuala si rare, cum sa iti iei masina noua si sa c..ci pe tine la juma' de litru batandu-ti joc de viata (timp) si motor? ca ex - acum sunt la 4500 cu 1.3 ul bezina si sub 7.3 nu am coborat  (AC-ul pe auto mereu, 2.5 persoane ) si autostrada + nationale rapide  ( BG ). pe autostrada spre 8, pe nationale spre 6. la pompa..cat am zis. + stat in vama 20 min e perfect!!!!
    • Fără supărare și doar cu titlu informativ: indiferent cum ai merge sau ce desene animate motivaționale or mai face ei sa apară pe ecran, consumul real la Duster diesel n-o să scadă sub 5,5 (*). De regulă media e 6,5. Legendele spun că se poate mai puțin doar cu 1,3 tce, nu se știe exact cât, depinde de talentul și imaginația povestitorului Oricum, pentru o imagine apropiată de realitate, mai adaugă un litru la ceea ce se afișează.     (*) eu am avut o singură data 5,3, însă cred ca m-au furat la pompă când am făcut plinul
    • Săptămâna trecuta a fost schimbată timoneria. De atunci am mers cu mașina circa 500 km și deocamdată maneta schimbătorului de viteze se comporta așa cum trebuie, adică nu mai rămâne înțepenită când e foarte cald afară.
    • 34000 km. Filmulețul de mai sus m-a convins.. sa mă-ntorc spre util. I-am pus mașinii un cârlig de remorcare și priză cu 13 pini. Tot ansamblul (coduri 8201698535, 8201698536, 82017001320) a costat la reprezentanță 1303 lei plus 530 lei instalarea. Vreau sa cumpăr și o remorcă, iar pana la urmă cred ca voi alege un model de la Stema cu sistem de frânare inerțial și masa maximă 750 kg. Poza de sezon..  
    • Feedback după 2 săptămâni: 1. nu mai trebuie sa am grija opririi ventilației la oprirea motorului 2. nu mai am stress să folosesc multimedia cu motorul oprit 3. în cele din urmă pot acum să conectez camera direct la + pt supravegherea în parcare  4. dacă tăvița permitea luam totuși ceva mai mare 
×
×
  • Creează nouă...