Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Deci asa scrie pe fisa. Primire pt verificare zgomot motor! Marti au golit doar 200 ml ulei asta pt ca cerusem sa se faca si revizia! Si au pus fix 4.7 litri! Pt ca vinerea urmatoare, dupa insistentele mele la vocea clientului, sa se primeasca dispozitia masurarii uleiului din motor, golindu-se si constatandu-se cu stupoare doar 3.6 litri din 4.7 desi masina nu s-a miscat din loc de marti cand gasisera 200 si au pus 4.7 noi! Tocmai acea constatare de200 fara martor aprins m-a facut sa nu misc masina din service si sa cer explicatii suplimentare! Dupa lupte lungi si grele au dat rezolutia golirii uleiului, moment in care s-au constatat doar 3.6, fapt consemnat in fisa de reparatie! Vazand asta Dacia nu a batut in retragere luand in brate vrajeala cu garantia! Repet ca am si 2 revizii cu ok din care 1 chiar atunci facuta! Cred ca ok dat masinii inseamna ceva, nu? Dupa alte lupte lungi si grele au decis sa trimita expertul, dar asta numai din cauza constatarilor facute de expertul meu si anume scurgerile pe la capacul de distributie si depunerile de ulei ars si daunele din blocul motor! De ce atata suceala? Poate acum incepeti sa ma intelegeti mai bine!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Am avut un moment de pierzanie cand mi se pusese pata pe un qashqai! De aia, dar a trecut repede, apoi a venit evenimentul si am retras-o! Sunt totusi corect! Dar vad ca sunt "urmarit" peste tot in declaratii! Nu ma mir, traim in Romania!

 

Nu esti "urmarit", dar esti inconsistent in declaratii, intotdeauna prezinti doar o parte a problemei sau a adevarului, nu ai prezentat niciodata complet povestea, intotdeauna omiti cate cava important. Unii dintre noi tin minte ce ai mai postat pe aici, altii pot cauta. (daca vrea cineva pot face link-uri la topicuri) :) Poate vei gasi niste adepti printre cei care nu stiu povestea de la inceput, dar gandeste-te ca unii citesc mai mult pe aici. :)

 

Faptul ca ai inceput sa bati din picior pe aici zilnic, sa fii primit in asociatie pentru a-ti rezolva asociatia problema, sa stii ca nu prea cred sa aiba sorti de izbanda. Daca esti 100% sigur ca ai dreptate de ce nu te duci direct in instanta?

 

Iar ajutor ai primit destul atunci cand ai anuntat ca vrei sa-ti montezi o instalagie GPL neomologata in Ro si vei renunta la garantie. Singura problema e ca nu ai vrut sa asculti. Acum vii degeaba sa te agiti si sa ne certi pe aici, noi nu avem nici o vina. :)

 

P.S.: te voi lasa sa ai ultimul cuvant (vad ca asa iti place) si iau o pauza pe aici :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Incep sa inteleg :)

 

Mai o intrebare. Joi ai fost cu masina in service, sa reclami zgomotul la rece. Din cate iti amintesti tu, cam de cat timp sesizasei zgomotul la rece, inainte sa mergi in service?

 

Disparitia a 1.1l de ulei intre marti si vineri, cand marti s-a facut revizia si au pus 4.7l ulei nu e neclara pentru mine, motorul a mers pe uscat cel putin 5 zile (de joi pana luni) si probabil mult mai multe zile decat acestea, era deja varza marti, si daca a fost pornit putin la relanti, sau cat sa fie plimbat in curtea service-ului, tot putea sa consume cantitatea respectiva de ulei.

 

La revizia de marti, e mentionat ca totul e ok in carnetul de garantie? Exista ingineri de service ce declara o masina ok dupa ce constata ca mai existau doar 200ml ulei in motor?

 

La revizia anterioara (de la 22.000km), cand ai fost cu instalatia GPL montata pe masina in service Dacia, au facut vreo mentiune in carnetul de garantie si/sau pe fisa de service referitoare la prezenta montajului GPL? Cei din service au fost atat de intelegatori sau nepasatori astfel incat sa nu mentioneze scoaterea din garantie a motorului?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Lasand la o parte montarea GPL, concluzia mea este (dupa citirea a 114 pagini pe forum ), ca ai avut ghinion cu motorul (peste care a mai venit si montarea GPL de care se leaga cine se leaga).

Te-am tot urmarit pentru ca am un prieten cu un Lodgy, cu 1.2 TCE busit, tot din cauza segmentilor (l-a cumparat in prima luna dupa ce s-a lansat). Dar la el s-a busit dupa 44k km. Era iesit din garantie (au trecut cei 3 ani). Nu i-au facut nimic la masina. Si-a luat el motor de la SH si l-a reparat in regie proprie. Acum cu motorul SH merge masina brici, are 92k km cu ea + ca a bagat-o pe distributie de papetarie si o conduc 2-3 oameni cu randul.

Eu zic ca tine de noroc, de aia nu fac recall.

 

Nu a avut si nu are GPL pe ea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca daca am dat o suma de bani pot avea ultimul cuvant! Iar prezentarea intentionat fractionata a unor chestii tine si de comunicarea de acelasi fel care se face cu Dacia! In ce priveste asociatia si batutul cu piciorul nu cred ca procedez asa, dar e si asta un mod de a vedea lucrurile! Cam asemanator cu al producatorului auto! Eu cred ca o pozitie a asociatiei, indiferent de afinitatea de primire sau nu in ea, are de adus numai beneficii inclusiv producatorului auto! Dar asta e prea in perspectiva parere a unui om de rand! Juridic v-am zis, procedurile isi au si ele momentul lor!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Incep sa inteleg :)

 

Mai o intrebare. Joi ai fost cu masina in service, sa reclami zgomotul la rece. Din cate iti amintesti tu, cam de cat timp sesizasei zgomotul la rece, inainte sa mergi in service?

 

Disparitia a 1.1l de ulei intre marti si vineri, cand marti s-a facut revizia si au pus 4.7l ulei nu e neclara pentru mine, motorul a mers pe uscat cel putin 5 zile (de joi pana luni) si probabil mult mai multe zile decat acestea, era deja varza marti, si daca a fost pornit putin la relanti, sau cat sa fie plimbat in curtea service-ului, tot putea sa consume cantitatea respectiva de ulei.

 

La revizia de marti, e mentionat ca totul e ok in carnetul de garantie? Exista ingineri de service ce declara o masina ok dupa ce constata ca mai existau doar 200ml ulei in motor?

 

La revizia anterioara (de la 22.000km), cand ai fost cu instalatia GPL montata pe masina in service Dacia, au facut vreo mentiune in carnetul de garantie si/sau pe fisa de service referitoare la prezenta montajului GPL? Cei din service au fost atat de intelegatori sau nepasatori astfel incat sa nu mentioneze scoaterea din garantie a motorului?

Revizia de 22000 km este exact aceea de marti si am primit ok! Nu am nici o mentiune de scoatere de garantie in afara de mailurile de la vocea clientului! In carnetul de service nu au pomenit nimic! Vineri cand au scos doar 3.6 au zis ca masina doar a fost bagata si scoasa in service cu motorul oprit! Nimic altceva!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun service! Sa nu-l recomanzi la prieteni. Cum sa faci asa ceva?

 

Off: Ca-mi aduc aminte de stirea de ieri de la ProTV cu service-urile auto. Au scos mufa la un senzor debitmetru aer si un furtun si cand s-au dus cu masina pe la service-uri in Bucuresti... nu mai zic, poate ati vazut emisiunea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Lasand la o parte montarea GPL, concluzia mea este (dupa citirea a 114 pagini pe ), ca ai avut ghinion cu motorul (peste care a mai venit si montarea GPL de care se leaga cine se leaga).

Te-am tot urmarit pentru ca am un prieten cu un Lodgy, cu 1.2 TCE busit, tot din cauza segmentilor (l-a cumparat in prima luna dupa ce s-a lansat). Dar la el s-a busit dupa 44k km. Era iesit din garantie (au trecut cei 3 ani). Nu i-au facut nimic la masina. Si-a luat el motor de la SH si l-a reparat in regie proprie. Acum cu motorul SH merge masina brici, are 92k km cu ea + ca a bagat-o pe distributie de papetarie si o conduc 2-3 oameni cu randul.

Eu zic ca tine de noroc, de aia nu fac recall.

 

Nu a avut si nu are GPL pe ea.

Eu zic ca la el sigur gpl meu e de vina! Prin simpatie! Motorul 1.2 tce nu a mancat si nu mananca deloc ulei! E prima data cand aud pe cineva precum ca acest motor ar consuma ulei, in presa franceza nu am vazut nici un articol legat de consumul de ulei la acest motor, iar Renault nu are cunostinta de cel putin 2 probleme ale acestui motor! In germania si la alte masini cu acest motor nu am auzit sa existe problema asta! El e singurul caz! Izolat desigur!Claaar! Deci de la mine e!

 

Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

Editat de stefanudrea
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...