Sari la conținut

1.2 Tce Pofticios De Ulei


Postări Recomandate

Cred ca deja imi pare rau ca v-am zis prea multe! Este vorba de principiu, nu judecati dupa tipul de masina ci dupa ce solutie au obtinut cei din caz si motivatia! Va mai zic doar atat...avea si gpl si totusi Dacia si Renault raspund in solidar! Rog tendentiosii sa se abtina pe viitor. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 960
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu imi vine sa cred reactiile si concluziile unora despre forum , dar asta e, nu poti sa te intelegi cu toata lumea, unii chiar au idei fixe si atunci cel mai bine este sa renunti la efoturile de a-i

@stefanudrea te rog sa te calmezi si sa postezi pe forum , in speta in acest topic, numai cand vei avea date concrete, pana atunci iti recomand sa nu mai postezi informatii partiale sau fara surse, de

Ei na, este evident ca deja te-ai angajat, dar nu asta e ideea.   Parerea mea prietenesca, simpatizanta si pe deplin interesata: presupunand ca ar exista buna intentie si receptivitate din partea as

Posted Images

Atunci pentru ce mai postezi aici daca vrei sa auzi doar ceea ce te coafeaza pe tine? Nu sunt tendentios, sunt realist si am citit topicul asta din scoarta in scoarta. Ai facut ce ai facut pe barba ta desi ai fost prevenit si sfatuit, nu o data, sa nu faci ceea ce ai facut, acum asuma-ti.

Tot ce postezi pe aici sunt doar supozitii si "whisful thinking", nimic concret care sa duca la un rationament tehnic cap-coada.
Sper ca si altii sa bage la cap si sa invete din aceasta lectie, sa nu se mai ia dupa toti agaricii care din dorinta de a face banii promit marea cu sarea.

In sfarsit, bafta cu demersul tau!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Nu am Duster, dar vreau sa-mi iau unul. Dupa ce am citit forumul asta simt nevoia sa postez pentru a mai adauga un caz la cele de mai sus. Dusterul pe care vreau sa-l iau este din 2013, pe la final, 1.2 Tce, euro 5.

Ceea ce m-a atras la el este ca pe la 60k i s-a schimbat motorul pe garantie, si mi se parea pont, (acum are 100k) deci luam o masina la pret de 100k cu motor de 40k doar.

Cand mai discutam cu proprietarul, mi-a povestit de ce i s-a schimbat motorul si cauza era distrugerea motorului pt ca a ramas fara ulei. Cu ceva insistente i s-a inlocuit pe garantie. Nu stiu ce motor i-au pus, dar stiu ca i s-a facut resoftare.

Mi-a cam pierit cheful de a o cumpara pt ca nu mai are garantie, mai ales ca eu ma feresc de turbine .. desi pare ca noul motor nu mai are probleme.

P.S. Cei ce ati schimbat motorul, puteti lasa un feedback actualizat... cat consuma? la ce interval verificati nivelul?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 40 minute, prsncmaricel a spus:

Buna,

Nu am Duster, dar vreau sa-mi iau unul. Dupa ce am citit forumul asta simt nevoia sa postez pentru a mai adauga un caz la cele de mai sus. Dusterul pe care vreau sa-l iau este din 2013, pe la final, 1.2 Tce, euro 5.

Ceea ce m-a atras la el este ca pe la 60k i s-a schimbat motorul pe garantie, si mi se parea pont, (acum are 100k) deci luam o masina la pret de 100k cu motor de 40k doar.

Cand mai discutam cu proprietarul, mi-a povestit de ce i s-a schimbat motorul si cauza era distrugerea motorului pt ca a ramas fara ulei. Cu ceva insistente i s-a inlocuit pe garantie. Nu stiu ce motor i-au pus, dar stiu ca i s-a facut resoftare.

Mi-a cam pierit cheful de a o cumpara pt ca nu mai are garantie, mai ales ca eu ma feresc de turbine .. desi pare ca noul motor nu mai are probleme.

P.S. Cei ce ati schimbat motorul, puteti lasa un feedback actualizat... cat consuma? la ce interval verificati nivelul?

Salutare. Eu am Duster cu motor de 1.2 tce. Îl am de 5 luni și la început verificam zilnic uleiul dar acum îl verific săptămânal. După mine cred ca este cel mai reușit motor. Așa că îți recomand să-l cumperi este resoftat deci este pus la punct. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca max 3 motoare au fost schimbate la noi..Posibil ca proprietarul sa fie pe cele cateva forumuri dedicate Duster..Eu nu as lua sh..As mai strange bani si as lua 1.3Tce..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
2 hours ago, MAK said:

Cred ca max 3 motoare au fost schimbate la noi..Posibil ca proprietarul sa fie pe cele cateva forumuri dedicate Duster..Eu nu as lua sh..As mai strange bani si as lua 1.3Tce..

Nu, proprietarul astuia nu a postat nicaieri, de asta am facut-o eu. Eu sunt de alta parere, nu as lua nimic nou, nu se justifica financiar. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 7 ore, prsncmaricel a spus:

Buna,

Nu am Duster, dar vreau sa-mi iau unul. Dupa ce am citit forumul asta simt nevoia sa postez pentru a mai adauga un caz la cele de mai sus. Dusterul pe care vreau sa-l iau este din 2013, pe la final, 1.2 Tce, euro 5.

Ceea ce m-a atras la el este ca pe la 60k i s-a schimbat motorul pe garantie, si mi se parea pont, (acum are 100k) deci luam o masina la pret de 100k cu motor de 40k doar.

Cand mai discutam cu proprietarul, mi-a povestit de ce i s-a schimbat motorul si cauza era distrugerea motorului pt ca a ramas fara ulei. Cu ceva insistente i s-a inlocuit pe garantie. Nu stiu ce motor i-au pus, dar stiu ca i s-a facut resoftare.

Mi-a cam pierit cheful de a o cumpara pt ca nu mai are garantie, mai ales ca eu ma feresc de turbine .. desi pare ca noul motor nu mai are probleme.

P.S. Cei ce ati schimbat motorul, puteti lasa un feedback actualizat... cat consuma? la ce interval verificati nivelul?

Salutare. Eu am Duster cu motor de 1.2 tce. Îl am de 5 luni și la început verificam zilnic uleiul dar acum îl verific săptămânal. După mine cred ca este cel mai reușit motor. Așa că îți recomand să-l cumperi este resoftat deci este pus la punct. Salutare așa o fi nu se justifică banii dar mașina nouă e mașină nouă

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
16 hours ago, prsncmaricel said:

Nu, proprietarul astuia nu a postat nicaieri, de asta am facut-o eu. Eu sunt de alta parere, nu as lua nimic nou, nu se justifica financiar. 

Asta e cea mai mare tampenie dar fiecare face alegerile pe barba sa. Ia cumpara tu o masina despre al carui istoric nu stii mare lucru la un pret deloc de neglijat care nu mai are garante si apoi o sa vii pe forum si o sa te plangi cat de praf e Duster-ul.

Ce-i nou e nou, nu as mai lua in veci masina SH.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak unpinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...