Sari la conținut

prsncmaricel

Members
  • Număr conținut

    6
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Reputație Comunitate

2 Neutral

Despre prsncmaricel

  • Rang
    Nou venit

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

  1. Inteleg ce spui, mi-am pus problema ca poate fi uzura normala, am si specificat. ( Aia cu minim 300.000 e discutabila. 1. este taxi, deci uzura e mai mare de 240.000 2. E motor mic. Ca sa merg cu 100 km/h trebuie sa am a 5-a si 3000 de ture. pt 120 imi trebuie 4000 rpm. E greu sa mai duca minim 300.000. Dca era 1.6 poate ca da. ) Concluzie mea este ca avand in vedere numarul enorm de motoare 1.2 tce care consuma , fara sa fie cu gpl, nu GPL-ul e problema. E un motiv folosit doar ca sa mai reduca din despagubiri compania. De ce ? pentru ca pot. Nu au recunoscut oficial ca motorul e cu probleme dar au oprit productia.
  2. Pai care e legatura dintre consumul de ulei si GPL? Din toti cei care au postat consumuri de ulei doar doi aveau GPL, restul nu. Ca jutificare la ceea ce spun am experienta: Am un Logan 1.2, de 240000km si am gpl Tomasetto de la 60000. Nu am avut nici o problema legata de motor. In prezent consuma cam 2l de ulei la 10000 km, dar la ce kilometri are si pe benzina ar fi fost la fel. Inainte sa-mi pun GPL, am studiat si eu tot ce era, ca aveam idei din astea preconcepute, ca strica motorul, ca mergi cu bomba in spate.. Dar nu e asa. Italienii au si instalatii pe gaze naturale.
  3. Nu ai cum sa vinzi instalatia GPL. Nu exista service care sa instaleze instalatii second hand, nu e legal. Poate doar sa iti lucreze cineva la negru.
  4. Ori nu inteleg eu ce vrei sa spui ori nu ai inteles tu ce am spus eu. Toata povestea ce am pus-o mai sus s-a petrecut la primul si unicul proprietar in vara lui 2017, eu am postat-o doar pt ca nu a facut-o el si voiam ca statistica sa fie cat mai precisa. Partea cu achizitionarea sh este doar contextul in care am aflat eu despre intamplare. Nu ma plang de nimic.
  5. Nu, proprietarul astuia nu a postat nicaieri, de asta am facut-o eu. Eu sunt de alta parere, nu as lua nimic nou, nu se justifica financiar.
  6. Buna, Nu am Duster, dar vreau sa-mi iau unul. Dupa ce am citit forumul asta simt nevoia sa postez pentru a mai adauga un caz la cele de mai sus. Dusterul pe care vreau sa-l iau este din 2013, pe la final, 1.2 Tce, euro 5. Ceea ce m-a atras la el este ca pe la 60k i s-a schimbat motorul pe garantie, si mi se parea pont, (acum are 100k) deci luam o masina la pret de 100k cu motor de 40k doar. Cand mai discutam cu proprietarul, mi-a povestit de ce i s-a schimbat motorul si cauza era distrugerea motorului pt ca a ramas fara ulei. Cu ceva insistente i s-a inlocuit pe garantie. Nu stiu ce motor i-au pus, dar stiu ca i s-a facut resoftare. Mi-a cam pierit cheful de a o cumpara pt ca nu mai are garantie, mai ales ca eu ma feresc de turbine .. desi pare ca noul motor nu mai are probleme. P.S. Cei ce ati schimbat motorul, puteti lasa un feedback actualizat... cat consuma? la ce interval verificati nivelul?
×
×
  • Creează nouă...