Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare, și mă scuzați, dar eu tot nu am înțeles exact cum aflu dacă am sau nu senzori (fără a demonta). În manual zice că dacă nu am o altă etichetă deasupra

180ee839b89990b7ebf0bbf78b5aeda4.jpg aș avea acei senzori, însă eu am doar asta http://cloud.tapatalk.com/s/5809edbae134d/IMG_20161018_185001.jpg?. Mașina fiind scoasă de pe bandă la data de 19.09.2016, am înțeles de pe că cele mai noi nu ar mai avea...

VIN mașina incepe: UU1HSDCVG564862xx,

Duster orange 1,6 114CP 4x4,

versiune M2PA X AV, Bvm6.

Mulțumesc.

Editat de Marcko
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Cum am scris și pe PM:

 

Cum pot sa-mi dau seama daca Duster-ul meu are sau nu are senzori de presiune la valve?

 

1. pui rezerva și dai o tură, dacă urlă ai senzori

sau

2. desumfli lent o roată cam la 1 bar cu motorul pornit - dacă te avertizează instantaneu ai senzori, dacă nu, nu.

sau

3. pui CLiP-ul pe mașină și pe uch se verifică prezența senzorilor

 

 

@Marcko, tipul mașinii tale e HSAV, h4m730, TL8 008

 

Din VIN afli doar dacă mașina are sau nu TPMS* nu și tipul montat direct(senzori) sau indirect(ABS)

 

*DPRPN = tyre pressure detection = TPMS= SSPP

SDPRPN = without tyre pressure detection = fără TPMS

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cum am scris și pe PM:

 

Cum pot sa-mi dau seama daca Duster-ul meu are sau nu are senzori de presiune la valve?

 

1. pui rezerva și dai o tură, dacă urlă ai senzori

sau

2. desumfli lent o roată cam la 1 bar cu motorul pornit - dacă te avertizează instantaneu ai senzori, dacă nu, nu.

sau

3. pui CLiP-ul pe mașină și pe uch se verifică prezența senzorilor

 

 

ar mai fi o metoda empirica, pe care mi-a spus-o cineva de la reprezentanta, si pe care am verificat-o:

4. misti usor o valva: daca se misca usor, elastic, nu are senzor; daca este aproape rigida, are senzor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca si in exemplul dat cu Polo, se pare ca TPMS-ul asta indirect, pe ABS, observa schimbarile mici mai tarziu decat sistemul cu senzori in valve, dar pana la urma le observa. Dupa resetare o sa vezi ca n-o sa-ti mai apara semnalizarea in bord. Cand vei trece inapoi pe rotile de vara o sa se intample aceeasi poveste: semnalizarea va aparea dupa 50-70 km iar apoi, odata (si o data) resetat sistemul din CB, va ramane stinsa. Sau poti la fel de bine sa resetezi imediat ce schimbi rotile, inainte sa-ti apara semnalizarea..

 

Dacă după montarea unui nou set de roți cu un set nou de valve, nu dispar erorile după prima resincronizare via set tp, atunci e nevoie de CLiP (sau ddt și pui bifa de autolearning)

Problema-i ca el vrea sa stie inainte de a cumpara senzorii daca va avea sau nu nevoie de CLiP.

 

Doar ca info: la Mazda, senzorii de presiune in roti sunt 1500 lei/set la reprezentanta. Cand am vazut la @Planetara 200 lei setul de senzori pentru Duster si observand ca la masinile fabricate inaintea mea a fost suficienta o singura resetare in bord, n-am mai stat pe ganduri. La urma urmei asta e, intr-o masina bagi continuu bani, cu voie sau fara voie, mai multi sau mai putini..

Editat de Stef13
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...