Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Multumesc mult t0rquemada!Am gasit si pe OLX dar am inteles ca nu exista siguranta montajului adica dupa ce se monteaza valva daca spre exemplu vrei sa faci presiunea, miscand valva, sa se intample la fel cu valva originala a masinii.Nu pot sa pricep cum e posibil ca doar la simpla insurubare a capacelului de la valva sa se ajunga la schimbarea valvei din motiv ca pierde presiune?

Dusterul meu a sosit cu 2,8 bari presiune in roti si am fost sa-i fac presiunea la o vulcanizare .....dupa acest episod a inceput sa piarda presiune in timpul rulajului.

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In plus am observat ca valvele la noul Duster sunt cam scurte si e dificil de desurubat capacelele fiind asa aproape de janta .Posibil ca cei care au jante de alia jsa nu aiba problema asta .Eu am ales jante de otel ptr.ca cele de aliaj nu mi-au placut.

Ieri am vazut noile jante de aliaj care se vand la Dusterele din Italia care chiar arata mult mai bine.

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Valvele nu sunt neapărat scurte, mai degraba jantele de tabla "stilizate" îngreunează accesul la ele (însă le si protejează mai bine).

 

Cred ca as fi mers cu valva aia rupta la dealer pt a fi schimbata pe garanție. Daca nu se aproba, se poate suna la VC.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... nu exista siguranta montajului adica dupa ce se monteaza valva daca spre exemplu vrei sa faci presiunea, miscand valva, sa se intample la fel cu valva originala a masinii...

 

Daca e montata corect valva (puțin lubrefiant - chiar si apa cu săpun - scula speciala de tras valvele, lucrat cu o oarecare finețe) nu prea are cum sa facă probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
Oficial 11/2014 dar,

 

Ai 3 tipuri de TdB (cel puțin la X52):

 

1. fără martor și fără soft, funcție activabilă (2012-2013)

2. cu martor și soft, funcție activabilă dar oprită (11/2013 - 2014)

3. cu martor și soft, functie activabilă și activă (de la 11/2014)

 

1 nu-ți permite TPMS foarte ușor.

2 o bifă și ai TPMS

3 are TPMS.

 

LE: @ capone Azi am pus cauciucurile de iarna plus jante de table cu ventile normale fara senzori. Nu s-a aprins niciun bec pe bord încă, ai răbdare.

Am fost azi la reprezentanta Dacia si mi-au verificat existenta sau nu a senzorului si mi-au zis ca nu se poate activa. Ce sa inteleg, ca nu e suficient Clip sau ca nu exista senzorul?

 

Trimis de pe al meu Philips I908 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am reusit sa inlocuiesc valva care mi-a creat probleme .Intai de toate am luat legatura cu un vanzator gasit pe OLX ,asteptandu-l mai mult decat era necesar si ratand astfel intalnirea cu Stefan Udrea.Dar valvele nu erau la fel cu cele de origine ,erau mai scurte si cu tesiturile pentru fixarea senzorului paralele pe cand cele de origine au tesiturile de fixare la un unghi de 90`. Duminica dimineata am dat o tura prin AutoVit sa vad la comerciantii care vand piese de Dacia daca au asa ceva si cat costa .Raspunsul a fost ca au avut la vanzare la 20 de ron si le-au vandut la cei cu magazine permanente din AutoVit pentru ca nimeni nu intreba de ele.Si bineanteles ca acesti comercianti le vand cu 100 Ron.

Am gasit pe net de cumparat doar valva ,fara senzor,la un pret de 65 Ron la care trebuiau adaugati alti 20 pentru curier,adica un total de 85 Ron si cu livrare in 48 ore.

Am decis sa cumpar o valva cu tot cu senzor la 100 Ron si sa-i inlocuiesc senzorul cu cel recuperat de la vava originala a Dusterului.

Cumpar valva din Autovit ieri si ma prezint tot acolo la vulcanizare sa o inlocuiesc dar....surpriza ,Nimeni de la nici o vulcanizare din AutoVit nu a dorit sa-mi schimbe valva pe motiv ca....e cu senzor si ca nu vor sa o deterioreze sau pur si simplu ca nu stiu si nici nu vor sa faca astfel de treburi.

Am fost dezamagit pentru un timp dar am inteles cat sunt de profesionisti cand m-au trimis la Dacia Service.Asa ca am ajuns pe Turnu Magurele la o vulcanizare in apropiere de Aparatorii Patriei unde nu a fost nici o problema si unde am platit 15 Ron.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...