Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 223
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

UE a hotărât că toate modelele de autovehicule trebuie să fie echipate cu un sistem de control a presiunii pneurilor (SCPP in romaneste). Începând cu 1 noiembrie 2014, un asemenea sistem este prescris

Ce misto, unii care au acest sistem se plang de el, iar cei care nu-l au il vor.

la @Planetara 200 lei setul de 4 plus transport..  

Posted Images

Avem așa:

-EUropa frecvența 433Mhz e pentru telecomenzi civile(Tx) și 315MHz e pentru aplicații militare.

-USA frecvența 315Mhz e pentru telecomenzi civile(Tx) și 433MHz e pentru aplicații militare.

 

detalii

 

UCHul are RX pentru 433MHz (chei și valve tpms).

 

Cât despre TPMS via ABS e cam nasol: implică alt soft ABS-ESP și va ridica alte probleme.

 

 

Despre RES posturile #5 și #13

http://forumduster.r...ook/#entry45356

 

http://forumduster.r...__12#entry45411

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Valvele fie ele cu senzori sau nu, se mai deterioreaza si uneori trebe inlocuite... mai rar, dar apare nevoia cateodata...

 

Daca valvele tale au doar senzorii neutilizabili, poate le tii sau le donezi la cineva care are nevoie de valve normale... care altfel ar costa... nu stiu... 4 lei? :)

Sau le lasi la vulcanizare in loc de "o bere" si le gasesc ei stapan vreun necajit cu valva rupta la vreo coaja de masina?

 

Nu de alta da' ca sa nu le arunci daca sunt bune, ca noa... e pacat :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Stie cineva unde gasesc de cumparat doar valve pentru senzori presiune?Am fost nevoit sa schimb o valva care pierdea presiune in mers...Am recuperat senzorul, care e prins de valva cu un surubel, asa ca nu are rost sa dau 100 Ron pe o valva cu senzor/

E adevarat ca am Dusterul din vara si de nou pierdea presiune, dar doar la drumuri lungi.Am fost la Meridian de unde am luat masina si nici nu s-au uitat la masina .Asa ca am fost la vulcanizare unde am descoperit ca miscand putin de valva pierdea aer.As vrea sa rezolv problema asta pentru ca sistemul de monitorizare a presiunii in pneuri are multe avantaje

Astept raspunsuri!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum dupa ce am inlocuit valva..cu una normala vor spune ca e prosta exploatare.

Am fost plecat in Basarabia la o nunta la inceputul lunii si am fost nevoit sa schimb valva,deoarece am bagat presiune din 100 in 100 km.

In final dupa doar 30 km. ramanam cu 1,6 bari din cei 2,5.

Sincer, cred ca daca gasesc valvele fara senzor prefer sa le schimb eu .Varianta cu Vocea Clientului dureaza si nu se stie daca se va rezolva gratis.

Oricum multumesc pentru sugestie!

Editat de CristianDuster
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...