Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

Cam de speriat ce a patit lumea pe aici.

 

Masinea mea nu mai are garantie, ma intreb daca as merge in service sa le spun despre vulnerabilitatea pompei de ulei, si despre faptul ca stiu ca exista un OTS pe tema asta , mi-ar schimba-o ? A mai facut cineva preventiv asta ? Tot urmeaza sa fac distributia la 4 ani si ma gandeam ca nu ar strica sa schimb si pompa asta, daca intr-adevar exista o noua generatie de pompa, cu problema remediata.

 

OTS-ul este referitor la schimbarea preventiva a pompei de ulei inca functionale, dar din seria cu probleme, sau se rezuma la cazurile in care pompa se blocheaza, pentru a inlocui partile avariate din motor sau motorul in intregime ?

 

Intreb pentru ca nemaiavand garatie, parca nu as vrea sa cumpar motor nou... Nu vreau sa stiu care e nota de plata. Dati si voi o parere...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

Da s-au facut ceva modificari pe supapa.

Oricum cazurile sunt rare si se manifesta in anumite conditii extreme...

Ramane la latitudinea fabricantului OTS-ul...Este posibil ca daca se inmultesc cazurile sa fie nevoie de asa ceva...Vezi alte marci celebre care au avut ceva probleme si-au chemat auto in service cu milioanele(unii).Daca era problema de sisteme de securitate se lansa aceasta actiune(OTS)

 

Ai cumva posibilitatea sa obtii un cod de reper pentru pompa de ulei cu problema supapei rezolvata ? Sa stiu ce sa cer in service. Multam fain.

Editat de vladb2001
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam de speriat ce a patit lumea pe aici.

 

Masinea mea nu mai are garantie, ma intreb daca as merge in service sa le spun despre vulnerabilitatea pompei de ulei, si despre faptul ca stiu ca exista un OTS pe tema asta , mi-ar schimba-o ? A mai facut cineva preventiv asta ? Tot urmeaza sa fac distributia la 4 ani si ma gandeam ca nu ar strica sa schimb si pompa asta, daca intr-adevar exista o noua generatie de pompa, cu problema remediata.

 

OTS-ul este referitor la schimbarea preventiva a pompei de ulei inca functionale, dar din seria cu probleme, sau se rezuma la cazurile in care pompa se blocheaza, pentru a inlocui partile avariate din motor sau motorul in intregime ?

 

Intreb pentru ca nemaiavand garatie, parca nu as vrea sa cumpar motor nou... Nu vreau sa stiu care e nota de plata. Dati si voi o parere...

Nu conteaza ca nu este in garantie... trebuie sa respecte anumite conditii impuse de producator. Ceea ce stiu eu este ca este important sa ai sub 120kkm

OTS-ul se refera la seria cu probleme nu la cazurile in care pompa se blocheaza. Dar, este important sa mergi intr-un service agreat si... acolo iti spune daca masina ta se incadreaza la acest OTS (sau oricare altul aplicabil pentru masina ta).

In unele cazur de defectiune s-a ajuns chiar si la schimbarea motorului in intregime.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai cumva posibilitatea sa obtii un cod de reper pentru pompa de ulei cu problema supapei rezolvata ? Sa stiu ce sa cer in service. Multam fain.

De fapt se numeste Nota Tehnica Nu OTS...

Depistarea la cele care nu ajung cu "balta de ulei" se face vizualizand filtrul de ulei care in sectiune transversala este ca un trapez isoscel.Daca laturile neparalele ale trapezului sunt bombate ai aceste probleme "in stadiu incipient".Functie de data de fabricatie a motorului daca se schimba ppa de ulei(model evoluat) se poate schimba si baia(ca pompa evoluata are un alt gabarit)...

Nota ajunge(functie de problema punctuala-degradarile inregistrate) pana la schimbare motor in intregime + turbo...

Incerc sa fac rost de cod reperul solicitat...

Nota este cu data fabricatie martie 2010 si ajunge pana (parca) prin august 2011 + limita de 120 kkm cum spune si Daniel Cojo......Dupa aceasta data motoarele au fost cu pompa evoluata(toate dci-urile...de pe Duster,Logan etc).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De fapt se numeste Nota Tehnica Nu OTS...

Depistarea la cele care nu ajung cu "balta de ulei" se face vizualizand filtrul de ulei care in sectiune transversala este ca un trapez isoscel.Daca laturile neparalele ale trapezului sunt bombate ai aceste probleme "in stadiu incipient".Functie de data de fabricatie a motorului daca se schimba ppa de ulei(model evoluat) se poate schimba si baia(ca pompa evoluata are un alt gabarit)...

Nota ajunge(functie de problema punctuala-degradarile inregistrate) pana la schimbare motor in intregime + turbo...

Incerc sa fac rost de cod reperul solicitat...

Nota este cu data fabricatie martie 2010 si ajunge pana (parca) prin august 2011 + limita de 120 kkm cum spune si Daniel Cojo......Dupa aceasta data motoarele au fost cu pompa evoluata(toate dci-urile...de pe Duster,Logan etc).

 

In conditiile in care exista un OTS, exista un interval reper pentru seriile de masini, exista metode de identificare a problemei din timp, de ce Dacia nu a chemat masinile respective sa faca macar verificari, daca nu chiar schimbul pompei? Nici macar nu a informat cele cateva servis-uri autorizate din Romania, referitor la ce verificari sa efectuieze.

In condittile in care eu am facut toate revizile la singurul service autorizat din judet, cu 3 luni inainte am facut revizia completa + distributia, nu au verificat nimic.

Si acum stau de o saptamana cu masina, cu motorul bucati prin service si inca nu stiu ce va urma.

Editat de deceneu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...