Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

Nu mi s-a aprins nici un martor. Am inteles de la mecanicii din service ca daca ti se aprinde martorul deja e prea tarziu. :(

 

In cazul meu, unul fericit deoarece am descoperit din vreme problema, nu toata pompa era blocata ci numai o parte din ea (unu stiu exact ce anume era infundat). Exista riscul ca presiunea uleiului sa creasca prea mult si in final sa se sparga pompa.

 

Am intrebat daca problema a aparut din cauza utilizarii defectuase, dar m-au linistit si mi-au spus ca problema asta apare aleatoriu, la unele masini. Nedepistarea acestei probleme din timp poate avea repercursiuni grave. :(

 

O verificare in service cred ca va poate linisti in acest sens . . .

 

Am scris de problema mea.

 

Nu stiu exact ce au facut. Masina a stat la ei o saptamana.

 

Mai multe nici eu nu stiu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar

 

82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height : 54 mm / Ø exterior : 76 mm / 1,3 - 1,5 bar

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu filtrul este problema .Se pare ca sunt probleme cu pompele de ulei pe aceste motoare(dci) de la o anumita data de fabricatie incoace.Cred ca Dacia deja cunoaste problema (cauza si interval fabricatie implicat) pentru ca se acorda fr rapid schimbare In garantie la repere care nu-s fr ieftine si nici manopera implicata. ,Sunt cateva cazuri si nu numai pe Duster de suprapresiune in sistemul de ungere si cedeza ce e mai slab pe acest lant - filtrul de ulel-deci se pierde instantaneu uleiui si motorul mere pe uscat... pentru cine a apucat sa opreasca motorul pana sa fie afectate toate etajele atunci I se schimba cate ceva.Cine a mers mai mult cu martorul aprins la ulei degradaza iremediabil motorul si I se schimba pe garantie tot.

Trageti voi concluzia cum este mai bine: sa schimbi parti din motor sau motor nou(in conditii de garantie)... :fear:

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Niste date referitoare la motorizarile diesel (1.5dci - K9K), dpdv presiune ulei:

 

-presiune minima ulei la relanti : 0.8 BAR

-presiune minima ulei la 4000 RPM : 3.4 BAR

-presiunea maxima ulei la 4000 RPM : 5.2 BAR

 

Pt benzinare (K4M - 1.6 16v):

 

-presiune minima ulei la relanti : 1.3 BAR

-presiune minima ulei la 3000 RPM : 3.7 BAR

-presiunea maxima ulei la 3000 RPM : 5.0 BAR

 

 

Poate ar fi bine de urmarit prin ODB, pt cine are...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...