Sari la conținut

Probleme motor 1.5 Dci 110 cp - Balta de ulei sub masina


Postări Recomandate

1.Stai sa inteleg, deci incepand cu august 2013 s-a modificat pompa, in sensul ca s-a remediat problema, corect?

2.Trebuie facut un OTS atunci, eu la revizia de 40.000 o sa ridic problema, de schimbat se poate face o cerere pe garantie?

Da s-au facut ceva modificari pe supapa.

Oricum cazurile sunt rare si se manifesta in anumite conditii extreme...

Ramane la latitudinea fabricantului OTS-ul...Este posibil ca daca se inmultesc cazurile sa fie nevoie de asa ceva...Vezi alte marci celebre care au avut ceva probleme si-au chemat auto in service cu milioanele(unii).Daca era problema de sisteme de securitate se lansa aceasta actiune(OTS)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 130
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

82 00 768 927 este codul filtrului de ulei care trebuie folosit la 1.5 dci E5 / Height : 63 mm / Ø exterior : 76 mm / 2 bar   82 00 768 913 este mai scurt si rezista la o presiune mai mica / Height

Astazi am fost la service. La ora 14.00 inca asteptau raspunsul de la Dacia cu ceea ce trebuie sa faca. Se pare ca a cedat pompa de ulei adica a bagat presiune mai mare decat de obicei si a umflat fil

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Posted Images

Pai de ce mai schimbi uleiul si filtrele?

Sa inteleg ca pistoanele, segmentii , camasile, au fost ok? Sau nu ai intrebat? Garantie ai primit pt lucrare?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

@masiu:

Asa au spus de la service ca trebuie schimbat deoarece asta aduna eventualele impuritati, depuneri si alte alea din timpul executarii lucrarii.

Celelalta consumabile (filtru motorina, filtru aer, filtru polen) trebuie schimbate deoarece se implineste anul sau numarul de kilometrii conform carnetului de service si au si scris in dreptul rubricii cu urmatoarea data cand sa ma prezint.

Implinindu-se 2 ani trebuie sa fac si ITP-ul.

 

@dust3radmin:

Daca schimbau tot motorul atunci o luam cu garantia numai la motor de la zero asa s-a executat reparatie pe garantie aceasta mergand in continuare pana la expirare (adica pana in Mai 2015).

In privinta celorlalte piese nu au gasit uzuri care sa necesite si schimbarea acestora.

Mentionez ca am venit seara acasa fara probleme, am oprit motorul dupa circa 2-3 minute de mers la relanti si am plecat in casa. Dimineata pe la 10.00 am vrut sa plec si cand veneam spre masina am vazut balta de ulei sub masina. Atunci am sunat la service si mi-au spus sa nu pornesc masina si sa astept platforma dupa ce sun la Dacia Asistenta (0248.500.500).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O sa vedeti voi un pic mai tarziu ,masina nu o sa ajunga niciodata la 160000 de km cat este garantata cureaua de distributie,,,,scapati de ele asta va spun eu,ca traiesc in Belgia,si de aici am cumparato

Cand este noua, este impeacabila,dar dupa ????

RENAULT SCENIC 1,5 DCI au accasi problema

RENAULT stie asa d 2005 dar acu au pus motorul asta PE DACIA

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
O sa vedeti voi un pic mai tarziu ,masina nu o sa ajunga niciodata la 160000 de km cat este garantata cureaua de distributie,,,,scapati de ele asta va spun eu,ca traiesc in Belgia,si de aici am cumparato

Cand este noua, este impeacabila,dar dupa ????

RENAULT SCENIC 1,5 DCI au accasi problema

RENAULT stie asa d 2005 dar acu au pus motorul asta PE DACIA

Nope... cunosc Dustere cu peste 200 kkm fara probleme. Multe stiu pe la 180kkm

 

Send from my Land Rover Discovery, Android 4.3 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine in carte scrie de distributie(implicit si cureaua) ca se schimba la 90.000 km sau 4 ani. Ok, hai ca in afara e intervalul mai mare dar nu cred sa fie 160.000 km totusi....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Aceeași problemă sa manifestat si la mine, exact cand am facut 50 000km in 4 ani, la 3 luni dupa revizia completa cu distributie si frane.

Am mers 500m si s-a aprins bec in bord, am tras pe dreapta, am ridicat capota, constatat ulei in tot compartiment motor si balta jos, chemat platforma, dus la service, dupa 3 zile (un wekend la mijloc) au ridicat masina pe elevator, au constat filtru impuscat si cauza: pompa de ulei blocata. Acu urmeaza sa desfaca motorul sa verifice eventuale daune.

Sper sa mai pot merge cu masina, sa nu fiu nevoit sa o fac coliba pe deal...

 

Editat de deceneu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...