Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Acum 30 min am pornit din nou masina si la relanti e ok, fluctueaza putin la turatii, dar cand incep sa o ambalez incepe sa acoata un fum din ce in ce mai gros...

 

Aseara nu am mentionat nimic de regenerare deoarece am presupus ca nu incepe procesul imediat ce dau drumu la masina.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Acum 30 min am pornit din nou masina si la relanti e ok, fluctueaza putin la turatii, dar cand incep sa o ambalez incepe sa acoata un fum din ce in ce mai gros...

...

 

Eu zic sa nu o mai chinui mai ales pe motor rece. O vizita la service si mers cu ea ca si cu oul. Poate fi o garnitura sau poate un injector, dar batem campii fara o diagnoza si verificare vizuala la motor ( garnitura chiuloasa).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa mai aduc acuze stiti voi cui si nu e nimeni vinovat pt. 2 ani de chin si nervi si n...vizite pe la service ca sa resolve problemele pe care le-au creat in plus. Ar trebuii sa vb. si sa mergem toti cu problema asta , peste cei de Dacia. Unii din noi mai au 1 an de garantie si nu se stie ce ne asteapta de la anu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum vin si va intreb, ce rost a mai avut acea resoftare de injectoare ? Cand observ ca fac la fel . Ba mai rau le-a facut, ca nu au mai mers deloc cum mergea pana la resoftare.

 

La mine s-a rezolvat pornirea de pe loc, nu mai da in nas si pot zice, chiar pornirea la rece, acele mici fluctuatii pentru primele 4-5 minute.

Dar a ramas o mica problema la pornirea sub -15 grade, porneste din prima, dar ii ia 4-5 secunde sa stabilizeze turatia, dupa care rontaie usurel si finut (stabilizare insemnand fluctuatii intre 400 si 1000 rot/min, zici ca ar da de 2-3 ori sa moara motorul, dupa care urca la 1000-1100 rot/min si merge brici). Dar nu ma deranjeaza, am sub -15 grade maxim 10 zile/an.

In rest totul super OK.

 

O intrebare, pentru un cunoscator: dupa ce pui contactul si se sting toate becurile, cam cat mai stau aprinse bujiile incandescente? Sa se inteleaga ca nu am dat sa pornesc motorul. La PH2 diesel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Masina in continuare scoate acel fum alb/albastrui si gros cand o ambalez. Deci, clar are ceva doar ca este posibil sa nu fie legata de temperatura mica ci coincidenta ca a inceput sa se intample in aceqsta perioada.

 

Am sa merg cu ea in service pentru revizie si am sa le povestesc si de aceasta problema.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...