Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Acum 30 min am pornit din nou masina si la relanti e ok, fluctueaza putin la turatii, dar cand incep sa o ambalez incepe sa acoata un fum din ce in ce mai gros...

 

Aseara nu am mentionat nimic de regenerare deoarece am presupus ca nu incepe procesul imediat ce dau drumu la masina.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Acum 30 min am pornit din nou masina si la relanti e ok, fluctueaza putin la turatii, dar cand incep sa o ambalez incepe sa acoata un fum din ce in ce mai gros...

...

 

Eu zic sa nu o mai chinui mai ales pe motor rece. O vizita la service si mers cu ea ca si cu oul. Poate fi o garnitura sau poate un injector, dar batem campii fara o diagnoza si verificare vizuala la motor ( garnitura chiuloasa).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa mai aduc acuze stiti voi cui si nu e nimeni vinovat pt. 2 ani de chin si nervi si n...vizite pe la service ca sa resolve problemele pe care le-au creat in plus. Ar trebuii sa vb. si sa mergem toti cu problema asta , peste cei de Dacia. Unii din noi mai au 1 an de garantie si nu se stie ce ne asteapta de la anu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum vin si va intreb, ce rost a mai avut acea resoftare de injectoare ? Cand observ ca fac la fel . Ba mai rau le-a facut, ca nu au mai mers deloc cum mergea pana la resoftare.

 

La mine s-a rezolvat pornirea de pe loc, nu mai da in nas si pot zice, chiar pornirea la rece, acele mici fluctuatii pentru primele 4-5 minute.

Dar a ramas o mica problema la pornirea sub -15 grade, porneste din prima, dar ii ia 4-5 secunde sa stabilizeze turatia, dupa care rontaie usurel si finut (stabilizare insemnand fluctuatii intre 400 si 1000 rot/min, zici ca ar da de 2-3 ori sa moara motorul, dupa care urca la 1000-1100 rot/min si merge brici). Dar nu ma deranjeaza, am sub -15 grade maxim 10 zile/an.

In rest totul super OK.

 

O intrebare, pentru un cunoscator: dupa ce pui contactul si se sting toate becurile, cam cat mai stau aprinse bujiile incandescente? Sa se inteleaga ca nu am dat sa pornesc motorul. La PH2 diesel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Masina in continuare scoate acel fum alb/albastrui si gros cand o ambalez. Deci, clar are ceva doar ca este posibil sa nu fie legata de temperatura mica ci coincidenta ca a inceput sa se intample in aceqsta perioada.

 

Am sa merg cu ea in service pentru revizie si am sa le povestesc si de aceasta problema.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...