Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

Am uitat un lucru interesant: filtrul de motorina era incomparabil mai murdar decat anul trecut dupa aprox acelas nr de km, si combustibil din aceleasi surse MOL si OMV, motorina standard "diluat" cu premium la fiecare al 3-lea plin. Mecanicul mi-a aratat lada cu filtrele uzate, toate erau negre... nu avea explicatie nici el la acest fenomen, parca s-a mai stricat calitatea combustibililor...

 

Am facut si ITP-ul intre timp, la un service recomandat de dealer - masina a trecut fara emotii, dar s-a verificat tot, ca la carte. M-au rugat in prealabil (politicos de altfel) sa dau jos ledbarul ca altfel nu accepta masina la inspectie. Degeaba le-am povestit de documentatie tehnica, omologari etc., ei mi-au explicat ca daca cei de la RAR vad ceva suspect in poze vor pune intrebari suplimentare si le vor face viata grea asa ca mai bine nu se complica. Daca vreau pot sa merg linistit la RAR sa fac inspectia la ei si sa decida ei pe loc daca e legal sau nu dar ei fiind doar service autorizat nu-si asuma riscul de a da explicatii ulterior. Ii inteleg dar chiar eram curios ce ziceau cei de la RAR... o sa vedem peste 2 ani.

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Din ce am citit azi pe forum , mai sunt 2 usericu 1.2TCe care au constatat ulei peste indicatia MAX pe joja. Verifica sa nu ai si tu peste, poate a turnat prea mult. Din ce stiu eu, ulei peste maxim produce presiune suplimentara in motor unde nu trebuie si in cel mai bun caz schimbi doar niste simeringuri .. sau motorul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul scazut al antigelului nu era o problema insa nivelul uleiului, asa ridicat, este posibil sa fie.

In manual scrie ca in cazul unui nivel peste cel maxim trebuie contactat service-ul (chiar fara a mai porni motorul!)

 

Am verificat acum de dimineata, nivelul uleiului e cam 2 cm peste maxim.

L-am sunat pe inginerul de la service de la garantii, si mi-a zis sa stau linistit, ca fiind asa din fabrica nu e nicio problema si sa nu ma mai iau dupa ce tot scrie lumea pe forumuri. :P

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca nu ti-a zis si sa nu te iei dupa tot ce scrie lumea prin manualele de service si de garantie. Pune o intrebare si la Vocea Clientului, si mentioneaza-le si ca d-l Cutarescu de la service-ul Profi a zis ca nu prea conteaza ca este 2 cm peste. Din experienta mea cu nivelul de ulei, 2 cm inseamna cam 500 ml. Nu e o cantitate chiar mica. Asta in cazul in care citirea ta e corecta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...