Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut baieti,

Personalul din service-uri in general face "pe scurt" ce trebuie" neaparat la o revizie(mai ales in garantie).Tot ceea ce tine de consumabile Nu fac de obicei obiectul garantiei si pentru a nu "taxa" clientii cu diverse operatiuni si/sau consumabile ei nu fac pur si simplu aceste operatii.Nu-i mai putin adevarat ca normal ar fi sa intrebe daca un client doreste de ex verificare starii sistemului de AC...pentru ca (repet) se vor plati aceste operatiuni si consumabile(freon+ulei) in cazul in care se completeaza...Doar daca de ex se schimba o conducta de pe traiectul de AC in conditii de garantie,doar atunci Nu se plateste freonul si uleiul...Un alt exemplu uleiul de ex la cutie viteza/modul de intoarcere ...daca aveti o problema cu un simering si-a pierdut ulei mecanismul respectiv,simeringul se schimba pe garantie dar uleiul completat sau schimbat NU.Toate acestea sunt considerate consumabile si au alt regim-Nu sunt acoperite in md normal de garantie...Acelasi regim are si kit-ul de ambreiaj /palcutele frana/discuri frana etc ce sunt considerate consumabile si se uzeaza (normal) pe masura ce utilizezi masina...Un kit de ambreiaj nu va fi schimbat niciodata pe garantie daca deja ai un rulaj mai mare si mai ales daca la demontare s-a gasit placa de presiune schimbata la culoare(albastra)=> va fi intotdeauna rezolutia " utilizare neconforma a autoturismului" adica "a mers Gheorghe(sic!) cu piciorul pe pedala de ambreiaj la greu".

Fata de verificarea caroseriei - prezenta coroziunii- ar trebui verificata in service la revizii...dar aveti incredere deplina in "rezolutia" mecanicului? Este Ok(in RO) sa te mai uiti pe ici pe colo prin zonele expuse sa vezi daca apare ceva- oricum garantie la coroziune 6 ani este doar pentru ceea ce apare rugina dinspre interior(de sub vopsea) si nu pe zonele unde ti-a indepartat o piatra vopseaua si caroseria a ruginit in acea zona.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 404
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu pot sa ma abtin... Iarna nu-i ca vara... aerul!

Raportez din incinsa grecie: se pare ca problema cu AC s-a remediat. Am mers cu el mai multe ore in continuu, fara probleme. Ba chiar parca acum face si mai racoare. Deci, daca vor, pot.

Ca sa incercam sa te ajutam (din experienta)... Sistemul functioneaza cel mai bine pe treapta a doua a ventilatorului. La treapta 4, nu face fata atat de bine sistemul de racire pentru debitul de aer

Posted Images

E mașina ta (banii tăi) dacă vrei să o întreții ca la carte ok, stai lângă mașină(când e în service), te plângi la șeful atelierului/etc, dacă nu, scrii pe forum că de ce trebuie să știu eu una sau alta( doar mi s-a atras atenția mai demult că e un forum mai puțin tehnic) - că doar Dacia ți-a impus cu pistolul la tâmplă cumpărarea unui Duster.

 

Și ca să nu fiu offtopic: măcar la 2 ani o igienizare nu strică, la noi în București poate ar trebui mai des.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E mașina ta (banii tăi) dacă vrei să o întreții ca la carte ok, stai lângă mașină(când e în service), te plângi la șeful atelierului/etc, dacă nu, scrii pe că de ce trebuie să știu eu una sau alta( doar mi s-a atras atenția mai demult că e un mai puțin tehnic) - că doar Dacia ți-a impus cu pistolul la tâmplă cumpărarea unui Duster.

 

 

propozitia asta are in spate multe activitati:

-training pt cum se supervizeaza mecanici

-procedura de escalare a mecanicului

-cursuri pt ca sa-mi dau seama daca mecanicul face treaba buna si de calitate; eventual six sigma training

-dacia ar fi trebuit sa aibe o lista cu activitati e care proprietarul duster tb sa le urmeze in service gen:supervizare mecanic, inspectie vopsea, aer, etc. apoi completarea caietului de service. altfel pierzi garantia. dar daca mecanicul completeaza caietul gresit?pierzi garantia. poate trebuie sa puna stampila.poate nu trebuie sa puna stampila. poate trebuie sa puna stampila patrata si nu cea rotunda ...altfel pierzi garantia...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care a fost randamentul AC-ului la voi in aceste zile calduroase? Eu pot sa spun ca in cazul meu nu m-a dat pe spate, zici ca ii lipseste freon cand ma sui in masina la 45 grade, pana face rece in habitaclu dureaza ceva. De bagat, baga rece insa nu acel rece care l-ar baga sa zicem iarna. Este ceva de facut in privinta asta?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care a fost randamentul AC-ului la voi in aceste zile calduroase? Eu pot sa spun ca in cazul meu nu m-a dat pe spate, zici ca ii lipseste freon cand ma sui in masina la 45 grade, pana face rece in habitaclu dureaza ceva. De bagat, baga rece insa nu acel rece care l-ar baga sa zicem iarna. Este ceva de facut in privinta asta?

 

Una e sa aduci un aer de 30 grade, sa spunem la 25, si cu totul altceva sa racesti unul de 45 grade la 25 :) E normal sa raceasca mai greu pe caldurile astea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@gserban: eu dupa ce am pus folie nu am simtit vreo diferenta in racirea masinii, doar ca sunt mai linistit pt copil si caine pt radiatiile uv

@dr_dumi: eu am dat aerul doar spre mine, pe 3, fara recirculare si a fost rezonabil. Daca dau si la picioare merge mult prin conducte si pe sub scaune spre spate, si nu il mai simt direct. Iar inainte de plecare stau un pic cu geamurile jos, ca se incinge rau masina, e gri inchis

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la folie, eu am solar zone (dar cred ca si llumar-ul nu are aceleasi caracteristici), si se simte o diferenta in bine fata de cum era inainte (am si pe geamurile portierelor fata, dar acolo e cea mai deschisa). Motivul pentru care am pus folia a fost simplu, am avut pe Logan si am simtit o mare diferenta la Dusterul fara folie cand au dat caldurile. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...