Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu speram aici la o lista pentru Duster (piese care tin 50000km in loc de 200000km), alte marci nu cred ca fac obiectul acestui forum .

Nu cunosc detaliile recall la 1.6 benzina si nici detalii de la 1.2TCe, pt. simplul motiv ca sunt fun diesel, adica nu prea ma intereseaza.

Un motor care cred ca va fi un demn urmas al K4M( benzinarul de 1.6, 16V, 105CP) este H4M Nissan.

Dupa parerea mea si asa de la mare distanta, 1.2TCe este un motor bun si cred ca va face istorie ca si dieselul K9K.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

Singurul caz aici pe forum cu motor 1.2 TCe schimbat sunt eu. Stiu ca cel nou nu consuma ulei. Nu pot sa iti raspund la celelalte intrebari, dar mai am 3 ani de garantie in care consider eu ca daca va fi sa mai aibe probleme, sigur le va manifesta. Ceilalti colegi de forum cu 1.2 TCe nu au avut probleme (cu exceptia lui bcmpst care a remarcat o singura data un consum crescut de ulei, cred ca dupa o remorcare prelungita, daca nu ma insel, dar problema la el se pare ca nu a persistat)

 

Ce banuiesc e ca au existat cateva cazuri de motoare cu probleme, nu imi permit a afirma loturi, si ca de pe urma experientei lor ce s-a produs ulterior a fost facut cu mici schimbari pentru a preveni acest lucru. Se poate ca si Stefan sa fi nimerit unul din acele motoare cu probleme asa cum am nimerit si eu, dar el si-a dat singur cu tesla in co...rcoduse si acum se loveste de refuzul uzinei de a-i schimba motorul prin prisma incalcarii conditiilor de garantie. Asa ca il inteleg ca vrea sa demonstreze acest lucru si sa incerce sa obtina schimbarea motorului fara costuri din partea lui, dar de aici pana a cere asociatiei sa intervina in acest sens ... Dupa cum am zis, daca nu isi monta GPL acest topic de peste 100 de pagini nu exista. Schimbarea motorului meu, desi au trecut suficiente luni de la sesizarea problemei pana la rezolutiunea finala, nu cred ca se intinde pe mai mult de 2 pagini in topicul dedicat masinii mele. Pe langa suportul moral de la colegi ("suntem cu gandul alaturi de tine, iti uram succes") nu am avut nevoie de alt ajutor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate avem pareri diferite despre rolul unei asociatii NONPROFIT, non caritabila, si ce mai zicea colegul Daniel C. dar cu tangenta in domeniul Duster.

 

Eu unul am apelat si la OPC pentru a rezolva problema, masina (nu era din gama dacia) iesita din garantie dar dupa parerea mea cu un viciu de fabricatie. Ca mai erau si alte cazuri (numite izolate la acea vreme) sa zicem ca nu conteaza.

 

Firma respectiva a zis foarte clar ca masina nu are nici un viciu de fabricatie asa ca OPC-ul a luat-o in freza.

Dar 2 ani si ceva dupa faza asta firma producatoare a facut recall pentru a rezolva viciul de fabricatie semnalat de mine.

Ce zici sa o dau in judecata pentru afirmatii false, mai ales ca am raspunsul scris ?

 

Acum imi pare rau de tot ca nu am ramas la Dacia si ca am trecut si la alta firma. Dupa faza asta am luat cel mai fiabil motor existent la Dacia, dupa 1.4 MPI. Si se pare ca am ales excelent. 5 ani si doar reviziile anuale unde nu s-a gasit nimic de schimbat spune multe. La 51 mii km si destule drumuri off-road.

 

PS: eu fac parte din mai multe asociatii cu statut juridic. Am incercat de fiecare data sa ajutam oamenii cu probleme, bineinteles in limitele legii. Si da sunt tot nonprofit, non caritabile (pana acum nu am organizat nici o intalnire de caritate eventual cu donatii) dar ajutam oamenii sa isi rezolve problemele, acolo unde se poate.

Editat de dust16v
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dust16v,

 

Ziceai ceva de un recall la 1.6

Poti detalia, te rog ?

Daca stii ce lot/ an a avut probleme

cum se manifestau aceste probleme?

 

Multumesc!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...