Sari la conținut

Postări Recomandate

De cand caut pe cineva sa imi zica si mie despre ce operatiuni trebuie facute pt masina adusa din Italia. Poti sa imi zici si mie concret ce pasi se fac? Mersi anticipat!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 896
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dusterawd tu citesti una si intelegi ce vrei. Cred ca moderatorii si adminul site-ului au fost mai mult decat indulgenti cu toate persoanele care au aprins spiritele in ultima vreme. Eu ti-as fi dat b

@dust3radmin, daca imi permiti o observatie... eu nu contest masurile luate la off-topic si ironii, insa observ ca e nevoie de ceva mai multa diplomatie, mai ales cu "mustrarile in fata careului".  

Sarbatori fericite tuturor !   Pun si aici felicitarea noastra, desi din pacate Duster-ul n-a incaput...   Sent from my SM-T580 using Tapatalk    

Posted Images

La inscriere, se opresc documentele de inmatriculare de Italia ale masinii (echivalentul brief-ului din germania)! Daca aduci masina pe platforma trebuie sa depui la politie o copie dupa certificatul de inmatriculare al platformei si o declaratie proprie.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De cand caut pe cineva sa imi zica si mie despre ce operatiuni trebuie facute pt masina adusa din Italia. Poti sa imi zici si mie concret ce pasi se fac? Mersi anticipat!

 

Trimis de pe al meu Lenovo K33a48 folosind Tapatalk

Inca nici eu nu sunt lamurit clar...ieri am fost la ACI sa ma documentez,pentru ca nu imi aminteam bine ce am vorbit la tel in tara si mi-au spus ca pentru radiere trebuie sa predau talonul original,actul original de propietate si placutele.Este o procedura mai ciudata la italieni,voi explica clar intr-un topic dupa ce rezolv problema undeva la sfarsitul lunii Aprilie.

@ danielcojocar Multumesc pentru informatie!

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun, ok, daca tot vorbim de interventii, ledurile tale instalate pe masina au anulat garantia pe masina ta? Deci ai pierdut garantia atunci? Din topicul tau Don asa reiese, ca ai inlocuit becurile cu altele. Ma insel?

Vezi ca nu ai informatia completa?

  • am schimbat radio-ul cu un MediaNav Evo (la care am intervenit si la nivel de firmware)
  • am schimbat boxele, mi-am montat singur camera de marsarier
  • am schimbat ambele plafoniere cu modelul cu 3 becuri
  • leduri in plafoniere, led in torpedou, led in portbagaj, stop frana central pe led
  • am schimbat stopurile cu modelul full-led
  • stergatoarele sunt ne-conforme (65 cm si 55 cm)

Daca imi aduc aminte de alte modificari te anunt. Poate te ajuta.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merita cumparat un Duster 1.2 sau este mult prea riscant? Pentru trafic urban pe distante scurte (5-10Km) ce motor este mai rezistent in timp?

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merita daca nu te gandesti la GPL pe viitor. Instalatia pentru el costa prea mult pentru a fi rentabil (cam de 4 ori mai scumpa decat in cazul unui motor aspirat normal). Daca ai planuri de GPL, atunci 1.6 MPI. dCI-urile sunt iar foarte rezistente (demonstrat) dar mie nu imi surade folosirea unui motor diesel de generatie noua 99% in oras, pe distante scurte, in aglomerari urbane.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Apai 1.5 DCI nu-i chiar de generatie asa noua, merge bine si in oras, vezi puzderia de Logane si Renault-uri cu 1.5 dci care nu vad exteriorul toata viata lor. :)

Eu votez de ceva ani buni pentru diesel. Fiecare cu alegerea lui.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...